PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Slaap lekker Duchess!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

NOUJAAA ik had net een heel bericht getypt en nu pak ik de muis (draadloos) en alles weg :( ..

Dan maar even in het kort want ik ben dood moe en moet de was ook nog ophangen en m'n dametje de fles geven.. Man ligt te slapen op de bank..

Wat ik wou zeggen was dat ik hier niet zoveel meer ben omdat ik zoveel bezig was met de voeding (borst, fles, kolven) en weinig vrije tijd daardoor had en de pc hier dus veel uit staat! De borstvoeding moet ik nu eigenlijk wel gedwongen stoppen.. Ik was net bezig de productie op te krikken en dit lukte heel goed en ik had m'n dochter weer aan de borst maar blijkbaar dronk ze steeds slechter. Ze had nog nooit een borst leeg gedronken, maar nu hoefde ze nog maar 30 a 40cc bijvoeding dus ik dacht dat ze het zo goed deed. Maar achteraf bleek dat ze de kracht niet meer had ze was gewoon vermoeid :( ze werd ineens weer geel :( . Schrok me rot.. Toen heb ik de knoop door gehakt dan maar kunstvoeding ik wil me meisje niet weer in het ziekenhuis moeten achterlaten :( . Het duurd met een prematuur ongeveer 12 weken voordat ze goed aan de borst kunnen drinken zei de lactatiekundige tegen me, maar volgens mij had m'n dochter ookal tepel/speen verwarring waardoor ze gewoon niet goed bij mij dronk.. Vind het heel jammer en heb het er ook nog wel moeilijk mee. We zijn nergens goed over voorgelicht dat er ook andere opties waren zoals voeden met een kopje etc. Deze ervaring ben ik gewoon kwijt en kon gewoon niet meer goed komen volgens mij en dat vind ik moeilijk. Ook om de bv af te bouwen, want je hebt nog melk maar je stopt ermee het voelt zo tegen de natuur in :( . Maar het kan eigenlijk niet anders, ze doet het er gewoon niet goed op op de manier die ik wil. En als ik alleen maar met de voeding bezig ben en amper kan wandelen met haar omdat de tijden niet uitkomen dan krijg ik ook spijt ze blijft niet klein he. Ben zelfs nog niet eens ergens op visite geweest met haar. Dus alles bleef er wat bij. Maar nu weten jullie hoe en wat en waarom. Alles stond in het teken van de borstvoeding. Heb er alles voor over gehad maar het was gewoon verpest doordat ik geen goede voorlichting gekregen heb, geen hulp in het ziekenhuis (plus alleen fles en geen kopje ofzo), geen goede kraamhulp ze heeft me nooit geholpen met de BV en ik ging er maar vanuit dat het goed ging want ja bijvoeden dat moesten we eerst toch zei ze. De reactie dat ze schrok hoe klein m'n dochter was vind ik achteraf ook niet kloppen, waarom sturen ze iemand die niet aan prematuren gewend is.. Achteraf is zoveel vreemd gegaan terwijl ik zo graag wou maarja. Zelfs door alles weet ik niet of ik bij een 2e het weer wil proberen :( het is zò mooi, echt waar.. Maar ik wil niet weer alle ellende voor niets :( ..

Naja nu ratel ik toch door maar dat is typisch mij als ik moe ben haha sorry.

Ik hoop dat ik gauw weer alles een beetje uitgebreider op de rit heb. Met mn meisje gaat het verder goed en we genieten heel erg!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP lieverd je weet het he, je hebt alles geprobeert en dat is echt super meid. Je kunt er niets aan doen en op zon momenten is het gewoon super dat er kunstvoeding bestaat.
    Voel je je er niet rot over, op KV worden ze ook groot!!!
    Maar kan het me goed voorstellen hoor meis, echt waar. Ik zou precies hetzelfde hebben.
    Je bent een topmama!!!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden voor de liefhebbers...
    Cindin Profiel - hyves.nl

zo nu ga ik afsluiten moet morgen weer werken:(

dus meiden tot morgennnnnn!!!!!!

dikke kus cindy

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Cindy leuk he dat je hyves hebt!
    heb je uitgenodigt hoor!

Anja wat fijn he dat je ontslag hebt kunnen nemen zeg! zal wel een hele opluchting zijn!

Duchess hahaa is je man zo nieuwsgierig! haha , nou ja hij moet nog ff wachten!

MP ,moeilijk die gevoelens meid! maar zo te lezen heb jij er alles aan gedaan! en hoop echt dat je het van je af kunt zetten!
    wat fijn dat jullie zo genieten!

Debby wat een mooie luiertassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk hoor! ik vind ze alledrie heel erg mooi!

Minnie wat spannend dat je in de wachtweken zit! ik duim heel hard voor je hoor!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tante wat een mooi geboorte kaartje zeg!!!!!!!!!!! prachtig!
    enne leuk dat je zoveel hebt geshopt! :)

Cindy wat een rot nieuws weer...... wel fijn dat ze het nu niet gaan afbreken , maar zo spannend en onzeker allemaal weer meid!
    had het zo anders gehoopt voor je hoor!
    knuffel voor jouw!

Nicky heb je mooie kaartjes gemaakt? vast wel!!!! :)
    Leuk hoor!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ellaaa was jij dat????

ik drukte per ongeluk op het verkeerde knoppie:( wil je me nog een keertje uitnodigen:)

@mp gelukkig gaat het wel goed allemaal meiss.. jammer van de bv maar ik hoop dat dat nog allemaal goed gaat komen hoor:)

@duch haha is ie zo nieuwsgierig naar zijn cadeautjes:):)
    badder ze en slaap zemeiss:)

@de rest ik reageer morgen weer!!!!

tot morgennnn

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedemorgen allemaal.....

iedereen werken, slapen, luieren, kindjes verzorgen? hihi

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik kwam ff snel spieken vanaf 't werk. Even kijken hoe het met iedereen is.

Tummetje: veel geluk met de kleine!

Cindy: Wat een rotnieuws lees ik! Probeer je positiviteit vast te houden! Al begrijp ik het heel goed als je soms ook je koppie ff laat hangen. Het is niet niks! *knuf*

Iedereen: Lief zijn voor elkaar en jullie zelf :p

Zo, dan ga ik maar weer aan het werk.

X Anne

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen meiden. :)

@MP; Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en dat je lekker van je meisje geniet.
    Superjammer dat het allemaal zo is gelopen met de BV. :(
    En ook niet bepaald netjes van de kraamhulp, idd hadden ze je beter iemand kunnen geven die verstand heeft van premature kindjes.

@Ella; Woehoe nog 2 dagen meis...!

@Minnie; Hoe is het met jou?

@Nicky; Ennn alle kaartjes af? :p

@Annedore; Gezellig dat je even komt spieken. :D Hoe is het met jou?

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he anja....ja hier wel okee. en met jou? dikke knuffel meid!

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Gaat zijn gangetje. :) Ben op de ongi aan het wachten.
    Ben steeds misselijk als ik wakker word..... (maar t zal vast niets zijn)

Knuffel terug!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhhm ik zal maar even een anjawordtsnelongidansje doen.......mooie site heb je meid!

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dankjewel :) Ja moest echt even van me afschrijven laatst...

Wat is het hier verder stil trouwens, is iedereen aan het werk of nog in dromenland??

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik weet het niet maar het is wel superrustig.....

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx voor je lieve berichtje Minnie.

Zou niet weten wat ik zonder jullie allemaal zou moeten. (Pfff ben een beetje emo vandaag)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    kom anja dan gaan we even lawaai maken.......

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Doe ik er een irritante WK toeter bij. :D

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Bem bem bem bem bem bem

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Het lijkt niet echt te helpen....

Ik vind ze trouwens shit irritant die WK toetertjes, je hoort ze overal hier in de buurt en dan is het hele WK nog niet eens begonnen.

Deel Deze Pagina