Ben ook vrij vandaag dus ik denk dat mijn dag er ook zo uitziet. Moet straks nog even naar de Praxis oid om een nieuwe dweil te kopen want er moet hier nodig gedweild worden maar de dweilstok is kapot. Niet echt iets spannends dus. Mannetje is de hele middag weg, nu eerst ochtenddienst en dan moet -ie naar school voor een belangrijke toets.
Sorry Minnie ik ga je in je eentje achterlaten. Ga even een broodje eten en dan even huishouden en zo. Kom straks nog wel even kijken. Veel Simsplezier!
Vandaag een rustig dagje op het werk, dus maar weer even spieken. Anja: mooi site heb je gemaakt! Jammer dat het verhaal niet zo mooi is Het heeft jullie niet meegezeten hè. Ik hoop met je mee voor de wens voor eind juni/juli! Ben je inmiddels al ongi? En wat is het idd moeilijk om andere vrouwen achteloos te zien doen/praten over zwanger worden/zijn. Ik vertelde laatst dat mijn beste vriendin en haar man ook voor een kindje gaan. Op 13 mei vertelde ze me dat. Ik heb haar sindsdien niet meer gesproken. Als de telefoon gaat neem ik niet op, als ik zie adt zij het is. Ik beantwoord alleen sms-jes. Elke maandag reizen we samen met de trein, de eerste maandag na 13 mei ging zij niet werken en daarna Pinksteren, maar maandag moet ik toch weer. Ze zei dat ze tussen de 28e en de 30e zou testen. Ik knijp hem dus echt voor maandag En wat doet zij? Zij stuurt met het liefste sms-je van de wereld. Dat ze aanvoelt dat ik met rust gelaten wil worden. Dat ze aan ons denkt. Dat de deur altijd open staat voor me, om uit te huilen/te praten etc.. Bah, wat voel ik me een waardeloos mens zeg Maar het ligt niet aan haar. Het ligt helemaal aan mij. Ik probeer mezelf te beschermen tegen alle stress en angst van buitenaf. En hoe jammer ook, op dit moment bezorgt zij mij onbedoeld stress. En daar heb ik al te veel van! Gelukkig heeft ze begrip voor me. Ik hoop dat ze dat lang genoeg heeft totdat ik heb uitgevonden hoe ik hier voor mezelf op een redelijk goede manier mee kan omgaan. Sorry, sorry, sorry voor dit lange stuk. Het kwam er zomaar ineens uit! X Anne
@Annedore; Ik zie dat je morgen weer op FM moet, spannend meid ik ben benieuwd. Hoop dat de Gonal nu wel iets heeft uitgehaald. Wat betreft die vriendin... Misschien moet je gewoon eens bij haar langsgaan, al snap ik dat je dat heel moeilijk vindt. Laat de tranen maar komen en gooi het eruit, het kan alleen maar opluchten. Denk dat als je al je gevoelens hardop tegenover je vriendin uit dat het wel (langzaam) weer beter zal gaan.
Ja Anja, morgen weer FM. Ben heel erg zenuwachtig! En het stomme is dat ik niks meer erover durf te voelen. Als ik ineens voel 'het zit deze keer wel goed', dan schakel ik dat direct uit. Manlief zei van de week 'ik denk dat we moeten afbreken en opnieuw beginnen'. Ik zei 'hoe kom je daar nu bij'. Dat gevoel had ie gewoon Nou, ik hoop toch stiekem, diep van binnen op beter nieuws morgen. Bedankt voor je tip over mijn vriendin. Ik denk idd dat zo'n dergelijk moeilijk en confronterend theekransje op een gegeven moment wel nodig is ja. Mag ik vragen aan jou, en andere, hoe jullie omgaan met dit soort situaties? Minnie zit lekker te simmen Doe ik ook! Heb van het weekend, na lange tijd, weer eens een gezinnetje aangemaakt in The Sims 3! Even lekker verstand op 0
@Annedore; Kan je niet echt heel erg helpen denk ik want tja in mijn nabije omgeving is niemand die weet dat wij bezig zijn in de MMM. Ja er zijn wel mensen die ervan weten maar dat zijn mensen die niet met het krijgen van kinderen bezig zijn. Of mensen die niet zo heel erg dichtbij me staan, vage kennissen. Dus zulke confrontaties heb ik (nog) niet echt gehad. In mijn omgeving zijn wel wat zwangeren en wat dat betreft kan ik me wel voorstellen hoe het voor jou moet voelen. Maar idd wat je zegt, ik denk dat het uiteindelijk toch het beste is om de confrontatie 'gewoon' aan te gaan. Het zou zo ontzettend zonde zijn om je vriendschap door dit op het spel te zetten. Hoe grof het ook klinkt, je vriendin kan er ook niets aan doen dat het bij haar wel lukt maar bij jou niet. Wat betreft afbreken... Misschien is het wel beter, voor je lichaam ook. Je bent toen natuurlijk begonnen met Clomid en meteen doorgegaan met het spuiten van de Gonal. Je zit nu op CD47 (toch?) dus dat betekent dat je lijf al 44 dagen vol wordt gepompt met hormonen. Misschien is het wel goed om de boel af te breken met Provera en met een schone lei weer te beginnen om het zo maar te zeggen. Begrijp dat je het niet wilt, ik weet zelf ook hoe k*t het is om af te moeten breken, maar soms is het wel even wat je lichaam nodig heeft. Zo heel verhaal weer...
We zijn weer terug uit het zkh, eerst naar de diabetesverpleegkundige en daarna naar de internist. Ik heb nu een apparaat mee, waarmee ik 2 dagen moet testen hoe hoog mijn suiker is. Zal waarschijnlijk volgende week insuline moeten gaan spuiten. @Anja, ik moet je site nog even uitgebreid bekijken, maar ben nu erg moe. Ga bijlezen, broodje eten en dan op bed. @Duch, heerlijk om te horen dat het aquarobics geslaagd was . @MP, jeetje meis, wat een rotverhaal! En als jullie voor een tweede gaan, dan zou ik zeker dit verhaal uitleggen en vragen om iemand met ervaring en zeker met ervaring met bv!!! Wij hebben bij Ryan ook een nare ervaring meegemaakt met de eerste kraamhulp, maar kregen daarna een ervaren iemand en dat ga ik nu zeker weer vragen (ga proberen haar weer te krijgen dit keer ). Want dit is niet zoals het hoort natuurlijk, je hoort lekker te kunnen genieten van je kraamtijd! @Annedore, hoe gaat het met jou? Hmmm...lees nu het hele verhaal van je vriendin. Soms kan je er maar beter mee geconfronteerd worden meis, hoe moeilijk het ook is! Maar zij kan natuurlijk ook niet weten hoe jij je voelt als je dat niet tegen haar vertelt. Dikke knuffel! @Minnie en Anja, gezellige conversatie hadden jullie .
@Debby; Heb je zo'n vingerprik apparaatje meegekregen? Ben benieuwd meis. Gelukkig gaat insuline spuiten met net zo'n dun naaldje als de puregon pen toch. Heb een keer iemand zien spuiten ermee, zag er vrij simpel uit. Maar wel balen zeg.
Debby wat spannend allemaal! hoop dat de suikers goed blijven en dat je niet al te veel insuline moet spuiten! Annedore , meis voel je daar absoluut niet rot onder! vind het zo lief hoe je vriendin reageert! Ik snap wel hoor dat je je nu bezwaard voelt naar haar toe...! maar fijn dat ze zo begripvol is! Sterkte morgen met je FM! Anja wat een mooie site!!!!!!!!!!!!!!!! meis knap hoor dat je het allemaal zo van je af schrijft! ik hoop toch zo dat je snel ongi wordt en weer verder kunt! Cindy ja hahaa dat was ik! ik nodig je zo nog ff een keer uit! Minnie , wat leuk he dat je zo sims verslaafd bent!!!! jij hebt echt veel! Hoe gaat het verder met jouw? Hier net getest... ja veeel te vroeg , maar ja ik was zo misselijk en zere borsten en tja ik kon niet wachten. maar het is negatief. en echt niks te zien van een extra streepje.... ik test zaterdag weer en anders zondag! want dan ben ik echt over tijd!
Ja inderdaad met zo'n vingerprik apparaatje . En het is inderdaad net zo'n dunne naald als Puregon, dus dat is goed te doen. Ik maak me meer "zorgen" om de bloeddruk. De internist vroeg ook of ik onder strenge controle stond en vertelde dat de bloeddruk waarschijnlijk eerder hoger dan lager wordt naarmate de zw.schap vordert....
@Ella; Balen zeg dat de test nega was. Maar het kan nog alle kanten op he, voor hetzelfde heb je zaterdag wel een mooi tweede streepje! Ik blijf duimen hoor!!! @Debby; Snap dat je bezorgder bent over je bloeddruk idd... Wat als je bloeddruk nog veel hoger wordt? Moet je dan de rest van je zwangerschap plat liggen?