Ik heb geen idee, mag toch hopen dat de medicijnen aanslaan en dat de bloeddruk is gezakt. Maar ik had stiekem nog wel hoop dat ik weer iets mocht gaan doen, maar ik vrees het ergste...ben ook gewoon op na een ochtendje zkh, terwijl je dan weinig doet . We zullen het morgen wel horen, dan moet ik weer naar de gyn ivm de bloeddruk.
Ben benieuwd wat de gyn morgen zegt... Ik hoop echt dat het meevalt en dat de medicijnen aanslaan. Want dit is idd ook bepaald niet lekker zo. *knuffel* Ik ga afsluiten, mams staat zo voor de deur. Tot vanmiddag meiden.
Eerlijk Minnie?! Ik ben een beetje misselijk, voel me verward, weet niet wat ik allemaal kan verwachten, hopelijk morgen meer duidelijkheid! Ik ben heeeel moe van een ochtendje zkh, dus ga straks even lekker op bed.
Hè Deb, wat een onzekere toestand is het nog steeds hè. Kan me voorstellen dat je je druk maakt om je bloeddruk. En dat moet je dus juist weer niet doen, want dan wordt ie weer hoger. Gemakkelijker gezegd dan gedaan allemaal! Ik hoop heel erg dat de medicatie aanslaat! Wanneer weet je dat? En kunnen ze dan eventueel nog een ander pilletje proberen? Ik zat net te rekenen dat ik alweer 5 weken aan het spuiten ben. Best lang! Wat hoop ik toch dat er morgen eindelijk een eitje zit. Afbreken zou ik heel erg vinden! Ook al besef ik me ook wel dat als de arts het zegt, het beter is voor mijn lijf. Ik moet zeggen dat ik dus helemaal niks merk van de Gonal. Het enige dat ik merk, al vanaf dosis 37.5, is dat ik het heel koud heb. Verder nergens last van, zelfs niet bij deze dosis. Maar dat ik er niks van merk, dat is fijn. Dat mijn eierstokken ook niks merken van de Gonal dit ik er elke avond inspuit, dát is minder handig Ik ga nu weer aan het werk! Het is heel rustig, maar ik ga gewoon even iets zoeken om te doen. Verdien niet graag mijn salaris met internetten Dag lieve meiden! En Cin: ik denk aan je! X Anne
Morgen moet ik weer naar de gyn, dus dan horen we wel meer en of de medicijnen aanslaan. Ik hoop voor jou morgen ook goed nieuws meis!!!
wwhahaa mijn sim was zwanger en net kwam de ooievaar en nu heb ik ineens twee babietjes.....grappig heb dat nog nooit gehad...
meiden, sorry dat ik zo weinig op iedereen kan reageren, ben erg druk met werk. gemiddeld pas na 19 uur thuis en dan geen zin meer om na 8 uur kantoor werk ook nog een op t forum te zitten. ( gedachtes zijn wel bij jullie!) Ik ben vannochtend ongi geworden jeej 2 dagen na provera ( werkt goed bij mij denk ik..) nu zaterdag dus eerste keer clomid 100mg... Ik heb trouwens wel last van enorme buikpijn, en ben misselijk.. is dit herkenbaar? vorige ronde provera had ik dit niet..... liefs wen
hey meiden daar ben ik weer!! er was niet veel werk dus we mochten naar huis yes yes yes @anne hoe laat moet je morgen naar geertgen?? ik om 10.50uur bij dr ruis.. ik hoop ook echt dat er nu eindelijk iets te zien is meiss ik spuit nu ook 150 het enige wat ik merk is dat mijn bms aan het afbreken is ahahha verder heb ik me er nu een beetje bij neergelegd en we zien wel wat er gaat gebeuren. is het ivf dan moet dat maar.. we gaan echt gewoon tot het uiterste.. @debby dus nu moet je thuis zelf in de gaten houden?? ik snap best dat het vermoeiend is hoor in het zkh vaak spelen emoties en zenuwen ook mee he!!! dikke knuffel voor jou meiss en slaap lekker liefiie @minnie whahaha een 2 ling hubbie had toch gelijk dat je een 2ling ging krijgen mischien is het wel een teken!!! @ella haha ja ik weet toch niet hoe dat allemaal werkt nu wel jammer meiss van je nega test maarrrrr het kan nog helemaal veranderen en ik ga voor een mooi posi testje voor jou @hier ja zoals hierboven al staat.. ik en dinis hebben vanacht goed gepraat met elkaar. we gaan er gewoon voor ik ga nu niet met de pakken neerzitten,we moeten toch afwachten wat dr ruis heeft besproken met de rest van de gyn`s ik hoop gewoon dat ze eindelijk een goed behandelplan maken voor ons ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen,het is wel moeilijk maar we geloven er wel in..
meid het komt allemaal goed! daar gaan wij allemaal voor duimen (ik spreek even namens alle meiden hier als dat mag). het is niet altijd even hendig maar het komt goed! keep beleving! wat ga je vandaag nog meer doen?
ohhh niet veel denk ik hahaha we hebben net samen het huis al opgeruimd,dus eigenlijk valt er niks meer te doen oh haha dinis geeft me net 30 euro voor naar de action te gaan shoppen. wiehoo dus dat ga ik zo maar even doen hahaha ik vind die winkel zo leuk en dank jewel meiss ik weet ook zeker dat we allemaal zeer snel aan de beurt zullen zijn..