@Antares: gefeliciteerd met je zwangerschap, zou dit belangrijke nieuws bijna vergeten, hoe gaat het met je? Last van kwaaltjes?
@babyhope: oe, de eerste lichting is dus al mama? Als ik het goed heb, ben ik dan de eerst volgende. Maar laat uk maar even binnen blijven, tot mama haar arm weer fatsoenlijk kan bewegen. Hoe gaat het met jou?
ja jij bent de eerst volgende dan nicky en dan debby en dan miranda haha dames vergeet ik nog iemanndddd???? nee toch ja naar omstandigheden nu wel goed hoor.. had vorige maand een tussentijdse bloeding waardoor de cyclus werd afgebroken en iui nummer3 niet door kon gaan werd meteen aan de provera gezet.. en nu deze cyclus dus ook weer vanaf maandag avond bloedverlies,gister dus naar de kliniek geweest en we gaan deze ronde niet afbreken maar als deze ronde negatief uitloopt kregen we een ander behandelplan want mijn lichaam is aan het protesteren mijn eitjes groeien wel hoor!! had er maandag 4 zitten,maar mijn bms is moeilijk aan het doen.. ben benieuwd wat het voldgende zal zijn???
gggrrr net of het zo moet zijn he.....zat net te neuzen naar wanneer ik afgelopen cyclus pijnlijke boobs kreeg omdat dat heel sterk een teken is dat ik ongi ga worden en ja hoor....ben even aan het poetsen en heb pijnlijke boobs.......ellende steeds!
minnie meiss kop op lieverd dat wil helemaaal niks zeggen dat je pijnlijke boobs hebt nu!!! ik heb het ook elke ronde en volgens mij komt het puur door de pregnyl... kom op moppie probeer positief te blijven he`... je zit pas op dag 3 na de pregnyl dus je hebt nu mischien net 24 uur je eisprong gehad.. ze zijn nog super hard aan het vechten daar binnen in jou **dikke knuffl lieverd**
ja dat is ook wel weer zo cindy....zit me weer helemaal druk te maken. we moeten gewoon afwachten en maandag de extra pregnyl zetten......dat laat ik trouwens mijn baas doen. die is verpleegkundige.....hubbie valt al flauw bij het zien van een wespenangel haha
ik ga nog even gauw verder hier want anders denkt hubbie dat ik de hele dag achter de pc heb gezeten...(wat eigenlijk ook zo is haha)
@babyhope: tjemig, het is toch ook altijd wat bij jou he? Is er al eens een cyclus normaal verlopen? @minnie: lijkt mij eerder een effect van de Pregnyl, kan zijn dat het na de volgende Pregnyl-spuit nog erger wordt.
haha ja annedore dat is ook wel zo.....als het niet zo een puinbende was hier en ik niet met mijn grote mond had gezegd dat ik wel het een en ander op ging ruimen. dus heb de woonkamer alle troepjes opgeruimd, afwas gedaan, 2 wassen gedraaid en zo nog even stofzuigen..... meiden ben er dus weg van tot straks!
@Yvy, wat vervelend dat je gevallen bent!! Hopelijk herstelt het snel goed en kan je daarna bevallen . @Minnie, dat klinkt alsof je genoeg hebt gedaan hoor .
He meiden! Ik heb vanochtend wel alles gelezen maar voelde me helemaal niet lekker dus had geen puf om op alles te reageren. Lees nu bij vanaf waar ik toen gebleven was.. Miranda, ik vond het eigenlijk helemaal niet fijn toen Yasemin op onze kamer lag. De eerste paar nachtjes wel maar daarna niet meer. Na 12 dagen hebben we haar in haar ledikantje gelegd en toen sliepen we veel beter. Maar dat verschilt natuurlijk wel per persoon. Ik lag veelste veel te spieken of alles wel goed was en bij elk klein geluidje werd ik wakker. De eerste nachten was dat geen probleem maar daarna werd het best irritant haha. Nu hoef ik maar 4 meter te lopen voor ik bij haar kamertje ben e vind dat snachts ook geen probleem. Ik voed ook altijd in de woonkamer zelfs. En inderdaad spierpijn vandaag. Goed teken hahah. Yvy leuk dat je je weer even meld! Ik was al nieuwschierig afgelopen week hoe het met je ging dus leuk om weer wat te horen. Doe je wel voorzichtig met die trap!! Brrr. Gelukkig is met je beebje alles goed. Duurt niet lang meer!! Jij bent idd de eerstvolgende! Minnie, denk dat het vrij weinig zegt hoor. Ik denk dat die pijnlijke boobs meer iets van de pregnyl zijn... Het is nl wel erg vroeg om al tekenen van een ongi te hebben.. Idd Annedore, zo is dat. Yasemin is erg huilerig... wilde net typen dat ik ga kijken of ze honger heeft, nu is ze stil. haha. Ze ligt lekker op mijn buik..
Wij hebben Ryan ook na 1 nacht op zijn eigen kamertje gelegd. Werd ook gek van ieder geluidje dat hij maakte . Alleen als hij heel ziek was, legden we hem in het campingbedje bij ons op de kamer, maar dat is zelden gebeurd.
@Duchess: hoe gaat het met de kleine Yasemin? Hier gaat de kleine waarschijnlijk al meteen op de babykamer. We hebben een goede babyfoon, en binnen enkele passen ben ik bij ukkie. @Minnie: voel me ook al zo'n luilak, had ook nog van alles te doen, maar kan nu dus niets, gelukkig was de strijk gisteren al gedaan. Maar zo te lezen heb je al genoeg gedaan. Ga maar eens achter de PC vandaan en proberen een aantal enveloppen te schrijven, gelukkig ben ik rechtshandig. Heb ik tenminste nog het idee dat ik nog iets nuttigs gedaan heb vandaag... Tot gauw!
@ Annedore, ik kan wel begrijpen hoe je je voelt met die situatie met je vriendin.. Maar misschien is het makkelijker om het te accepteren dan er zo mee te zitten, nu is het even heel moeilijk maar als je er maar mee blijft zitten is het ook niks . @ Cindy, lees hier niet hoe het bij jou gegaan is de afgelopen tijd jeetje zeg flink klote dat je een cyclus hebt moeten afbreken en nu weer bloeding had.. Ik hoop dat mochten jullie een nieuw plan in gaan dat jullie daarmee dan heel veel geluk mogen hebben!! Dikke knuff! En idd moed houden en positief blijven jullie geluk komt ook echt. @ Ella, duim voor die positieve test hoor! @ Minnie, ook voor jou spannende tijd na de eisprong ! @ Debby, ja we hadden ook gemeld dat ze prematuur was en dat ik bv wilde geven dus dat we iemand wilden die ons daarbij goed kon helpen omdat ik in het ziekenhuis ook geen hulp kreeg. Maarja ze stuurden iemand die al een half jaar niet gewerkt had ook nog. Mocht ik bij een 2e kindje toch bv willen geven zal ik ook zeggen hoe het eerder gegaan is en dat ze niet weer iemand hoeven te sturen die gewoon niet goed is! Hoe gaat het met jou? Lees over je suiker en prikken? Goh wat mis ik toch veel hier ben ondertussen met van alles bezig geweest dus sorry als ik niet uitgebreid reageer. meid ligt nu in me arm ze heeft honger! maar ik was net flessen aan het uitkoken pff ben blij dat ze zoveel geduld heeft en maar aan mama's haren trekken haha . nu nog even denken wat we moeten eten tsja en dat om 5u.
@MP, ja klopt, zwangerschapssuiker en hoge bloeddruk. Voor mijn bloeddruk heb ik medicijnen en ik moet morgen voor controle naar de gyn, kijken of de medicijnen goed aanslaan. Niet echt een zorgeloze zw.schap dus, maar we krijgen vast een superlief kindje . Ga jij lekker met je meisje knuffelen, leuk dat je weer even geweest bent!!
haaaaiii meiden @deb heyy meiss heb je weer een beetje bij kunnen slapen??? hoe gaat het met ryan en arnoud?? @mp ja er is elke keer wel weer iets hoor!!! we hopen nu gewoon dat het eenkeertje raak zal zijn ik ga er nog steeds vanuit dta ik in 2010 zwanger raak!!! @yvy jawel dat toch wel hoor we hebben een aantal maanden gewoon iui 2x gehad 5x zelf kunnen klussen en 2x met de clomid dus opzicht wel hoor!! maar mijn lichaam is nu gewoon aan het protesteren
meiden het bleodverlies hier is iets erger geworden nu balennnn hoop dat het nog wat wegtrekt anders maandag naar dekliniek in plaats van morgen.. maar denk datik morgen gewoon ga(haha wil gewoon weten wat het volgende plan is)..
Yvy, hier gaat alles goed hoor. Dat was ook mijn bedoeling, Yasemin meteen op haar eigen kamertje. Maar ik kon het niet, dus hebben we haar in de kinderwagen gelegd. Ik moest er ineens echt niet aan denken dat ze niet bij me lag haha. MP rot he dat dat zo gegaan is. Misschien een 'klacht' indienen bij de kraamzorg? Dan letten ze de volgende keer misschien beter op. Cin zo mooi om te lezen hoe positief je telkens maar blijft... echt knap! Begrijpelijk dat je morgen wil gaan toch! Balen dat het bloedverlies erger geworden is zeg..