PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Cindy, ja heerlijk geslapen meis :). En met Ryan en Arnoud gaat het hartstikke goed, ze zijn allebei heel lief voor me ;). En moeten ze morgen niet kijken hoe de eitjes ervoor staan dan? Als je wacht tot maandag dan kunnen ze misschien al gesprongen zijn?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heerlijk mijn man die even de fles geeft :D kan ik nog even bijkomen haha en we hebben nog steeds niets in gedachten kwa eten voor vanavond pff. Hoezo erg ;) .

@ Yvy, beterschap met je arm! Heb niet gelezen hoe en wat maar begreep dat je gevallen was. Schrikken zeg!

@ Debby, ik hoop dat de medicijnen aanslaan. Vind het altijd maar niets als de bloeddruk hoog is.. Dat jullie een lief kindje krijgen dat zal vast wel :D alle kindjes die hier geboren worden zijn lief ;) . Hopelijk goed nieuws morgen bij de gyn!

@ Cindy, idd allemaal tegenslagen, maar na regen komt zonneschijn en ook voor jullie hoor. Het is echt een lange weg zo en het geduld is moeilijk op te brengen maar de kracht om door te gaan hebben jullie wel en daar gaat het om. Alles voor jullie wonderbeeb! Je hebt mooie pendels staan en 1 van die moet uit komen toch.
    Weer bloedverlies jeetje zeg :( ... Rotzooi zo :( .

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, ja het is idd flink rot en balen dat het zo gegaan is maarja op het moment was ik ook nog wel wat van de kaart en had het zwaar met alles wat er gebeurd was, dan denk je er verder niet over na.. Alles achteraf en dan is het te laat maarja. Ik heb de flesvoeding nu wel geaccepteerd dat ze die straks fulltime krijgt, vooral omdat ze geel werd dat heeft me over de streep getrokken haar gezondheid gaat zeker voor.

Ik heb het gemist over het in hun eigen bedje slapen??
    Ons meisje slaapt nog steeds bij ons op de slaapkamer in een wiegje en overdag in de kinderwagen beneden! Vroeg me wel af wanneer ik haar overdag naar boven kan doen enzo maar aan 1 kant vind ik het zo jammer om haar dan niet te zien.. Iemand nog tips?
    Denk dat we haar volgende maand op haar eigen kamertje doen maar ik vond haar eerst gewoon te klein om in het ledikantje. Nu pas ziet ze er uit als een gezond pasgeboren babytje haha. Had ook helemaal geen last van haar geluidjes 's nachts want ik hoor niets meer 's nachts :p doodmoe ben ik dan.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duch jaaa als je spierpijn hebt heb je goed gesport zeggen ze:):)
    ja we blijven gewoon positief he`.. genoeg depri dingen meegemaakt.. de laatste jaren en ik heb daar helemaaaallll geen zin meer in:):)

@deb goed zo dat ze zo lief voor je zijn meiss:):)
    ja dr ruis zei eigenlijk als het bloedverlies er vrijdag nog is bel je maar af en maak je maar een afspraak voor maandag dan wil ik je dan zien..
    maar het is de ene keer minuscuul en de andere keer weer een stolsel,en ik heb nu ook ongipijn dus ik twijfel eigelijk nog???

@mp precies die pendels denken wij ook aan we gaan ernatuurlijk niet vanuit maar iets zegt me dat ik er wel in moet blijven geloven:):)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, jeetje meis, het schiet ook niet echt op he meis! Ik vind het echt SUPER dat je zo positief blijft hoor!!! Wel fijn dat je ook goed met Dinis kan praten, dat is natuurlijk ook fijn voor jezelf! En anders kijk je morgen even aan en bel je anders even? Je kunt natuurlijk ook uitleggen dat je zelf erg onzeker bent over de vervolgstappen en dat je liever vrijdag komt dan maandag, anders moet je het hele weekend weer door.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP, ik vind het ook wel eng dat de bloeddruk te hoog is, hoop echt dat de medicijnen aanslaan! We zullen het morgen zien :). Je moet haar gewoon op haar eigen kamertje leggen als jullie er klaar voor zijn! Daar is geen regel voor of zo ;). Lekker genieten van haar!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies gelukkig kan ik er nu echt goed over praten niet alleen met mijn manneke maar ook heel erg veel steun heb ik aan jullie:)
    en dan zie ik sommige mooie bannertjes van zwanger!! en geboorte en dat geeft mij ook wel weer hoop

ik denk dat ik morgen ochtend toch gewoon ga ook al is het niet voor een echo wanneer ik zeg dat het nog steeds aanwezig is.. dan maar voor uitleg hoe of wat.. want idd een weekend zal ik denk ik niet goed vol kunnen houden...

ik hoop ook echt dat jij morgen (toch) super nieuws gaat krijgen over je bloeddruk... **knuffel meiss***

(ik heb er soms wel moeite mee hoor om zo positief te blijven,sommige momenten schiet het in mijn hoofd dat het nooit goed komt,maar 5 minuten later zeg ik wij zijn zo aan de beurt het gaat zo heus wel een keertje gebeuren)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is ook heel logisch meis dat je je zo voelt en dat je het ene moment niet weet hoe je je moet voelen en het volgende moment weer positief gaat denken! Ik zou ook gewoon gaan meis, al is het maar voor jezelf om te horen wat ze anders willen/kunnen en dat je dan niet het hele weekend hoeft te wachten!! Ik zou dat ook gewoon uitleggen hoor, dat je daarom komt. Dat is heel logisch!

Ik ga even eten, kom vanavond nog wel even online! En Cin, als je het fijn vindt, wil ik je ook wel een keer bellen hoor!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Bellen zodat je even je hart kan luchten bedoel ik ;).

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP fijn dat je hebt kunnen accepteren dat ze KV krijgt meis.
    Het is helemaal niet erg dat ze KV moet krijgen maar ik snap het goed hoor.
    Ik ben ook heel erg pro-borstvoeding en zou het ook heel erg jammer en vervelend vinden als het niet zou gaan.
    Maar als het niet gaat dan gaat het niet meis!

Yasemin slaapt al vanaf de kraamtijd smiddags in haar ledikantje. De kraamhulp deed dit zodat ze onze slaapkamer kon luchten en ik ben dit vol blijven houden.
    Maar wij wonen gelijkvloers en dat scheelt ook wel natuurlijk.
    Ik zou het gewoon eens proberen om haar boven te leggen!

Cin het blijft knap, meis!!

Hier ligt ze weer flink te persen pffff.
    Ik weet t ff niet goed meer hoor meiden.
    Ik heb vanochtend op een website over borstvoeding zitten lezen. Daar stond dat veel beebjes verkeerd persen waardoor er niets naar buiten komt. Dus toen dacht ik misschien is dat het wel gewoon....
    Maar ze laat wel heel veel scheetjes, dus lijkt me dat ze wel op de goede manier perst?!
    Pff moeilijk hoor ik denk dat ik morgen de huisarts weer eens bel...

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    wat ben je toch een lieverd hoor meiss:):)
    je hebt zelf al zoveel probleempjes en je steunt ook iedereen hierzo:)
    **dikke knuffel voor jou**

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou morgen zeker even de ha bellen meis, want bij twijfel volg ik altijd mijn moederinstinct! En dat heeft eigenlijk altijd gelijk, dus gewoon bellen hoor!!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind jou ook heel lief en speciaal meis! En kan me voorstellen dat het voor jou ook wel prettig is om even met iemand te kunnen praten, vandaar!

Ik ben nu echt weg, laat maar weten als je er behoefte aan hebt, dan bel ik je gewoon ;).

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ze zo blijft persen???
    wel leuk he dat er uit zo`n kleintje ook scheetjes komen hahaha:)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja en soms zijn het echt SCHETEN. :D Hihihi...
    In het begin keken wij elkaar regelmatig aan van eeeh, was jij dat of zij? :D

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha echt lieff van je deb:)
    weet je wat het gekke is ik kan het niet in woorden zeggen maar wel schrijven.. maar als ik echt niet meer kan gaan we zeker met elkaar bellen meiss:);)

op dit moment als ik erover begin te praten is het meer gescheld dan wat anders.. of ja dit moment gisteren voor nu ben ik er eigenlijk heel rustig onder en laat het echt maar over me heen komen hoor!!
    ik weet zeker dat de gyn met iets perfect gaat komen.. hij was gister echt zo aan het denken dat ik dacht ik heb nog nooit iemand zo zien denken..
    dinis zei het ook al dr ruis is echt top.. hij gaat nu gewoon iets uitzoeken voor mijn lichaam en mijn doen.. wat dat ook mag zijn weten we dan wel niet.. maar het zal vast wel echt nodig zijn

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *Bijlezen*

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeeej wat is het druk hier! gezellig meiden!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahhaha ja duch ik herken het van die kleine van mijn broer:) ook boertjes en zo daar komt af en toe een geluid uit hahahaha:):)

heeeyyyyy anjaaa

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en minnieeee:):)

Deel Deze Pagina