nee idd. ik moet morgen de hele dag werken maar denk wel dat ik eventjes boos ga bellen hoor! haha hormonstertjes hihi kan er even niks aan doen maar ze willen dat voor 1 september iedereen gekwalificeert is en dan kun je die kutsite niet op. dat gaat gewoon niet opschieten! sorry voor mijn bewoordingen maar ben even een beetje pissig!
ben alweer een beetje rustiger. baal er gewoon van. en die praktijkavond is ook nog eens ergens in amsterdam ofzo.....en dat laten ze pas zien als je dus aangemeld hebt via je gastouderbureau....kan ik voor 2.5 uur naar amsterdam gaan crossen! niet te filmen hoor!
Ik ben best nerveus voor morgen, maar dat is ook wel logisch lijkt mij. Ben blij dat Arnoud meegaat! En dat we al om 9 uur moeten,d us hoef niet de hele dag in spanning te zitten .
dat scheelt wel ja dat het al om 9 uur is ja. ooow deb je bent gewoon al meer dan 17 weken joh......hihi gaat echt snel!
Ik vind het dus helemaal niet snel gaan . En ja, maandag 18 weken en volgende week zaterdag (5 juni) de pretecho en dan weten we EINDELIJK wat het is! Ben zoooo nieuwsgierig en Arnoud ook .
tja het komt denk ik ook omdat je steeds zo ziek bent dat je het allemaal lang vind duren. en dat kan ik wel begrijpen. ik denk dat het een eeeeeeeeeeeeh een baby is.....haha
Ik heb ook zin in de bbq! dat was het eerste tegen Arnoud dat ik zei: ik ga die bbq niet afzeggen , toen ik hoorde dat ik rust moest houden en dus niets mocht. We hadden ook nog een aantal verjaardagen komende weken, maar die gaan we allemaal afzeggen.
haha en de bbq niet? ooo das wel erg lief meid! en als het niet gaat hebben we een bedje voor je he dat weet je! meiden ik ga afsluiten en de pfaffs kijken en daarna songfestidinges...... morgen even achter die ehbo aan.....alhoewel heb een mail gestuurd dus die zullen ze wel lezen neem ik aan. allemaal een fijne avond en misschien tot vanavond! dikke knuffels!
Fijne avond Minnie! En nee hoor, de bbq gaat door, al moet ik alleen maar in een stoel blijven zitten . En ik vind het al fijn dat ik 's middags vooraf nog even bij jullie op bed mag!!!
Dat weet ik idd nog Anja, dat ik je toen een berichtje gestuurd heb. Minnie, daar gaat zeker snel verandering in komen!!! Nou je geduld wordt dus al op de proef gesteld. Cin klinkt goed wat zij zegt meis! Anja ik snap heel goed wat je bedoelt meis. Ik denk dat we dat gevoel allemaal herkennen. Je gunt het iedereen maar stiekem jezelf meer en dat is ook logisch! Deb niet nodig om je schuldig te voelen vind ik.. Hier ook zwanger van de eerste eisprong maar ik voel me niet schuldig als ik heel eerlijk ben. Wij hebben er ook lang over gedaan en ja sommige nog langer maar het is en blijft zwaar vind ik.... Cin is ook hard en moeilijk.. en beter niet aan denken maar soms gaat het vanzelf he.. Ik heb het ook wel eens hoor. Als mijn miskraam goed was gegaan had ik al een kindje van 4,5 nu, jeetje! Anja ik heb dat gevoel ook wel maar ik vind het wel nog steeds spannend whaha. Oehh Cin dat is slecht. Hihi. Ik geef dan altijd veel meer geld uit dan de bedoeling is, nog een zakje chips erbij, dit en dat... hihi. Ik doe tegenwoordig in 1 keer voor de hele week en probeer echt om niets meer bij te halen. Scheelt ons zo ongeveer 20 tot soms wel 40 euro in de week. Ik denk een vrouw Cin! Marry is toch geen mannennaam of wel? Hihi.. Jeetje Minnie om gek van te worden zoveel geduld je moet hebben! Lekker zeg Minnie. Kan je je werk er niet over bellen? Ik vind het ook zooo snel gaan Deb!! OOh bijna pretecho dus, spannend!! Leuk Deb dat je toch gewoon komt!! OOH ik ben op een ander forum terug aan t lezen van toen ik opgenomen werd. Moest er helemaal van huilen. Maar vaak helpt dat me bij de verwerking. Dus hoop nu ook. Maar ben er echt zwaar emotioneel van..pffff. Ga nu lekker de bank op, gtst kijken en songfestival. Yasemin heeft volgens mij een regeldagje, wil zovaak aan de borst.
Minnie irritant zeg dat het niet is gelukt met die cursus, snap je frustratie hoor. Deb; Snap dat je de zenuwen hebt voor morgen, wel fijn dat Arnoud meegaat. Wat wordt het? 'een baby' haha. Woehoe ik heb ook zo'n zin in de bbq
Ik ben toch wel nerveus voor morgen. Heb sinds gisteren een drukkend gevoel op mijn buik, net of iemand er continue druk op uitoefent. En dat in combinatie met de hoge bloeddruk . Bah, ben er gewoon misselijk van :S.
Duchess ik vind het ook nog steeds heel spannend hoor! Denk ook dat ik de 19e bloednerveus ben haha. Maar heb er wel heel veel zin in.
*knuffel voor Deb* Wou dat ik wat voor je kon doen meis. Kan alleen maar hopen dat het meevalt morgen.
Arnoud vroeg net al of we even moesten bellen, maar dat vind ik nog niet nodig. We gaan toch morgenochtend vroeg heen.