PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoe laat moet je Deb?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    9 uur gelukkig!

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh das dan wel fijn idd dat je lekker vroeg kunt komen, zit je tenminste ook niet de hele dag in de zenuwen.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee precies en ik maak me nu toch echt wel zorgen. In een ander forum zei een meisje ook al dat je goed in de gaten moet houden voor een bandgevoel om je buik, want dat zou kunnen wijzen op zw.schapsvergiftiging (in combinatie met hoge bloeddruk althans...)

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja een tante van mij had ook zwangerschapsvergiftiging. :( Maar pas op het einde van haar zwangerschap, de laatste paar weken.
    Toen werd ze direct opgenomen in het ziekenhuis dus het zal wel ernstig zijn geweest.
    Is al jaren terug dus ik weet er niet zo heel veel van...
    Kan alleen maar hopen dat het meevalt bij jou. :( Bah ik vind het zo rot voor je, ik gun het je zo erg om je gewoon lekker te voelen zodat je op en top van de zwangerschap kunt genieten.

(Trouwens ik zie Cindy online maar ze zegt niets? of was ze nog naar de winkel. :p)

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ze is nu wel offline.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik vroeg me ook al af waarom ze niets zei ;). Ze was even offline en zonet dus weer online. Ik denk dat het wel mee zal vallen...hoop ik ;).

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga maar even op de bank liggen, tv kijken. Jullie horen morgen van mij zodra ik weer thuis ben :).

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Bank hang ze Deb. Heel erg veel succes & sterkte morgen, ik denk aan je!
    Hoop echt dat het meevalt.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb dikke knuffel meis!!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden ben ik weer:)

@deb ik hoop dat morgenvroeg alles goed is!! ik ben hard aan het duimen voor je meiss!!!

@minnie wat een rare bedoeling dan dat wachten en wachten idd even bellen:)

@anja was ik offline???
    hij stond gewoon aan?? en ik was aan het koken ahaha nu nog steeds trouwens..

@duchess klopt ik heb dat dus ook chippie hier en chippiedaar hmm wat zal ik nu weer eens meenemen:) zo sta ik daar elke keer!!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Even een heel ego berichtje. maandag ga ik alles proberen terug te lezen en te reageren. Ik hoop dus eigenlijk stiekem een beetje dat jullie niet teveel kletsen :D
    Vandaag een redelijke dag gehad. Vannacht niet zo heel goed geslapen. De kleine kruimel is vandaag hyper actief, ik weet niet wat ik heb gedaan maar die kleine is nog bijna geen moment rustig geweest hihi.
    Verder erg druk gehad vandaag. Nu nog bezig de laatste spulletjes inpakken voor komend weekend.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje.

Ik spreek jullie maandag weer en wens bij deze dan alvast iedereen een heel prettig en rustig weekend toe.

Ik ben wel erg benieuwd wat ella doet met testen dus hoop dat debje mij zaterdag even smst :D

Groetjes, liefs en een knuffel voor iedereen!

Nicky

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nicky haha is ze zo druk:):)

een heel erg fijn weekend meiss dikke knuffel van cin:):)

14. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky fijn weekend, geniet ervan!!

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Fijn weekend Nicky geniet er lekker van! :D

Cindy ja je was online/offline.

Hebben jullie nog naar het songfestival gekeken? Onze Sieneke is niet door naar de finale, had ik ook eigenlijk wel verwacht... :p

16. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Nicky een heel fijn weekend meid!
    veel plezier en lekker relaxen en genieten!

Cindy , ik vind jouw positiviteit echt zo mooi! en hoop toch echt zo van harte dat er snel een goed behandelplan komt meid!

Duchess wat leuk he zo winkel! gezellig!
    maarre meid wat knap dat je zo mee bezig gaat met de verwerking van alles! door alles terug te lezen , komt alles wel weer heel dichtbij denk ik...
    sterkte meid! en vind het heel knap van je hoor!

Tummeltje hoop dat met jouw alles goed is!

Debby heel veel succes morgenochtend meid! Fijn dat je man mee kan!
    en heel veel sterkte voor jullie!

Anja , hele dikke knuffel meid! hoop toch zo dat je ook snel weer verder kunt en dan ook verder kunt blijven gaan. wordt gewoon verdrietig van je berichtjes , vind het heel erg te lezen dat je altijd maar weer moet afbreken....

meiden hier is mn ongi er door!
    dus ik hoef zaterdag al niet eens meer te testen..
    nou ja dan weet ik dat ook weer

Liefs en welterusten

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, fijn weekend meis, geniet er lekker van!

@Ella, oh nee, balen meis :(. Op naar de volgende ronde dus. Dikke knuffel voor jou!

@Hier, klaar om naar het zkh te gaan, eerst Ryan even wegbrenen en dan rijden wij door :).

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden

@debby heel erg veel succes meiss:) ik denk aan je:)
    @ellaaa neeeee balen mop:( maar op naar de volgende ronde... hopelijk brengt die meer geluk **dikke knuffel**

@hier gisteravond was het bloedverlies in een keer heel erg:( maar nu is het weer bijna niks dus ik weet echt niet of ik wel moet gaan of niet? ik denk dat we wel gewoon gaan dan maar 2 x daarheen vandaag en maandag:(
    zo nu gak me klaarmaken,ik laat zo snel mogelijk iets weten...:)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben weer terug, de bloeddruk was gezakt, maar de bovendruk was nog iets hoog, maar was acceptabel. Had nu 160/80. Moet aan de medicijnen blijven en rust blijven houden. Over 3 weken hebben we de 20-weken echo en weer controle.
    Daarna ging ze nog even naar het hartje luisteren, zoeken, zoeken, zoeken, ja gevonden! Even luisteren en hup, weg was PJ weer :D. Daarna weer zoeken en kon ze het niet meer vinden, dus weer een korte echo gehad :D. PJ was lekker actief en druk aan het springen, dus klein druktemakertje :). Heb echt met Ryan nooit meegemaakt dat die zo druk was, dat de vk het hartje niet goed kon luisteren. Moest echt lachen :D.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, hoe laat moet je bij Geertgen zijn? Zou inderdaad gewoon heen gaan, zeker als het nu weer bijna over is! Heel veel succes meis, denk aan je!!!

Share This Page