PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa wat heerlijk dat je ongesteld bent (dat we daar nog eens blij van zouden worden ;)). Hmmm...dat is inderdaad wel lastig. Anders inderdaad maar op cd4 beginnen ipv cd3.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja inderdaad dit is voor mij ook de eerste keer dat ik blij ben met mijn ongi. :p
    Ik hoop dat het gewoon maandag kan dan, beginnen met spuiten.
    Nou ja het zal toch niet op 1 dag steken... Ik ga even bellen want dan weet ik het gewoon meteen. :p

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oeffff...jeeezzz willen jullie aub niet zoveel kletsen als ik een drukke dag heb...dan bij lezen is absoluut onmogelijk hahaha.

Heb helaas niet veel tijd meer...heb namelijk nog niet gegeten....en moet zo boodschappen halen voor tsjah...eigenlijk grote boodschappen want we hebben niets in huis....ff wandelend doen dan maar.

Heb wel ff zo onthouden dat Anja zich beetje vervelend in haar vel voelt zitten...knuffel meis.

Ella, is gespannen om te testen..heeft al negatief getest...aah balen! Maar het kan nog!

Minnie, euhm...er was ook iets met minnie...sorry meis, knuffel dan maar?

Debby echo binnenkort, en pj gehoord hihi snelle pj direct ook weer weg...

Euhm...iedereen die ik vergeten ben sorry meiden! knuffel!

Pffff...hier gaat het goed...gisteren was MvM hier...en een knaltest weer..ze dacht echt dat ik toch wel 8 weken minstens was...ik zeg kan bijna niet..maja...ik maak ook snel HCG aan denk ik...want bij Alyssa precies op tijd een test en die knalde ook.... Ach was wel leuk om weer positieve test te zien...want begin me af te vragen of ik wel zwanger ben.

(sorry, voor degene die moeilijk zwanger waren) maar ik voel niets...ben niet misselijk, heb gewoon honger....en ik voel niets meer aan krampen....mijn borsten doen geen pijn meer....zijn wel dik en ik voel melkklieren....ben opgeruimd en vrolijk....

Al met al...dit mag wel blijven zo hoor!!! kan ik eindelijk eens genieten van zwanger zijn hahahaha.

Met ons meisje gat het heel goed hoor, ze speelt volop nu...dus daarom kan ik ff reageren anders komt ze weer trekken aan mijn handen zodat ik mee moet....

Zucht, manlief moet de kattenbak verschonen..doet ie alleen als ik erom zeur...maar nu heeft ie beloofd iedere week....dat is dus zondag weer..maar die bak stinkt!! ik ruik hem zo goed...denk dat ik toch maar ff met mondkapje en handschoenen ofzo dat ding ga schoongooien want word er gek van.....baaaah!!

Knuffels meiden ik ben er weer weg van hahaha, misschien tot later!

Miranda

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je, direct even bellen en dan weten wij het ook direct :p

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh zie dat ik verkeerd heb gelezen of wat gemist...ella ongi? he bah!!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miranda, geen sorry zeggen hoor dat jij je helemaal goed voelt nu je zwanger bent! Je hebt de vorige zw.schap al genoeg voor je kiezen gehad meis, een zorgeloze zw.schap heb je meer dan verdiend!!! Lekker van genieten hoor en lekker aftellen tot de 1e echo :D.

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Miran, toch eigenlijk wel fijn dat je niets voelt, geen nare kwaaltjes in ieder geval.
    Lekker hoor dat je er van kunt genieten, het is je gegund meis!

Nou ik ben even bellen, tot zooooo!

8. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi debs, eigenlijk voel ik me er niet schuldig over...een beetje misschien maar ik ben gewoon enorm blij...vorige keer was ik zo beroerd en depressief....kon gewoon niet lekker zwanger zijn heb er echt niet van genoten en heb veel gemist!! en nu kan ik het goed doen....

Dinsdag! dan heb ik echo....en gesprek met KA over Alyssa...

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh spannend!!! Hoop dat het met Alyssa ook allemaal mee valt meis!

10. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi zit op nl3 te kijken, is ff voor oudere kinderne gaat over de efteling...ooh wil ik nog eens heen is al zooo lang geleden...weet je dat ik die vliegende hollander nog nooit gezien heb zo lang gelden is het al!!

en nu ben ik echt weg hahaha.

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Wow de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Ik mag gewoon zondag komen voor een echo. :$ Moest nog een keer het hele verhaal uitleggen van hoe en waarom (omdat ik niet verplicht voor een echo moest komen) maar die vrouw kon helemaal begrijpen waarom ik het wilde, dus ze zei we zetten je er gewoon tussen zondag. Normaal doen ze dat alleen bij IVF en zo.
    Goh dit vind ik dan toch wel netjes van het ZH. :)
    Dus, mag zondag om 10 over 11.
    Dat wordt een korte nacht slaap. ;)

@Miranda; Spannend hoor een gesprek met de Kinderarts over Alyssa. Hoop op goed nieuws hoor.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wowwwww wat goed Anja!!! Dat is echt helemaal TOP!

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja ik ben helemaal blij... :D
    Hoop zo dat er geen cysten of wat dan ook zit en dat we gewoon weer kunnen beginnen.
    Misschien komt mijn juni/juli zwanger voorgevoel dan toch uit. ;)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook voor je meis, het mag nu toch ook wel eens goed gaan! Wat ik me nog bedacht, volgende keer als je bijv. 2 of 3 eitjes hebt, waarom stoppen ze dan niet met spuiten en laten ze de eitjes op eigen kracht doorgroeien?

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Debby, dank je wel voor je lieve berichtje op de babysite. :)

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik weet niet precies waarom ze dat niet hebben gedaan Deb.
    Afgelopen ronde bij de eerste FM zaten er 3 eitjes en toen moest ik nog even doorgaan met spuiten.
    Toen bij de 2e FM waren het er 4 en hoppa meteen stoppen met spuiten en geen onveilige seks meer.
    Ik heb ook geen idee wat er nu met die eitjes is gebeurd, of ze gesprongen zijn of niet of dat ze veeel te ver door zijn gegroeid (omdat ik geen Pregnyl heb gehad) en dat het nu cysten zijn.
    Als dat zo is hoop ik dat die nu dus weg zijn, maar dat zien we dus zondag..

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Graag gedaan hoor :). Had 'm even uitgebreid bekeken ;).

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel goed dat je daarom nu ook een uitgangsecho hebt! Dan weet je in ieder geval zeker dat alles schoon is. Ik zou het eens navragen mocht het nu weer te hard gaan met je eitjes...of dat geen optie is om te stoppen met stimuleren.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog niets van Cindy gehoord...volgens mij moest ze rond 11 uur, ben zooo benieuwd!

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    cindy ben ook zo benieuwd!

Anja oooh meis wat fijn dat je weer verder kunt!
    en wat netjes idd van het zh! fijn dat je nu zondag voor echo kunt hoor!
    enne idd , miss als er meerdere groeien dat je het dan op eigen kracht kunt proberen!? want idd als je het dan nog verder gaat stimuleren dan is het eigelijk ergens wel logisch dat er dan meerdere ook echt gaan groeien , toch!?
    Ik weet niet hoor (ben natuurlijk ook geen dokter , maar dat lijkt me logisch?)

Nou meis ik duim voor je dat zondag alles schoon is! en dat je mag starten!
    ik start maandag weer met de injecties , zal ze zo maar ff halen bij de apotheek....
    Bah zie er nu alweer tegen op , die dikke spuit erin , nou ja dik... voor mn gevoel is het toch een hele spuit!
    Hebben ze die menopur niet in die pennen?

Miranda , wat fijn dat je je zo goed voelt meis!
    tis je ook van harte gegund en ik hoop dat je hele zwangerschap zo goed blijft voelen!

ik ben ff weg!! naar de apotheek en nog even wat boodschapjes!

Share This Page