***NIEUWS VAN CINDY *** Het ging helemaal niet goed . Weer aan de provera vaanf vandaag. En vanaf 11 juni moet ik beginnen met fostimon te spuiten. Dus voor mij is de gonal niks meer, het werkt bij mij niet meer . Ook al resistant voor dat medicijn en dat bewijst weer dat dat toch wel kan. Terwijl er op heel het forum gezegd wordt dat dat niet kan .
Ja vragen kan nooit kwaad inderdaad. Alleen heb ik wel een heks van een gyn zondag hahaha nou ja we zien wel... Ja ik ben ook benieuwd hoe het met Cindy is, zou ze jou ook smsen?
ooooooooooooh neeee cin!!!!!!!!!!!!!!!! bah wat een klote nieuws! knuffel voor jouw meis! en weer aan de provera......
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang ze hiermee door gaan, want voor IVF heb je ook die hormonen nodig. En als je lichaam tegen elk hormoon resistent gaat worden :-S.
Ah nee! $^%^(T wat een kutzooi. Sorry ik kan het even niet anders verwoorden maar wat een shit weer. Ik had zo gehoopt dat Cindy goed nieuws zou krijgen. Weer aan de Provera en weer opnieuw beginnen. *Hele dikke knuffel voor Cindy*
Ik vind het ook zo kloten voor Cin! En nu weer een nieuw hormoon, dus weer zoeken naar een goede dosis. Bah, eigenlijk begint ze weer helemaal van voren af aan .
Idd stel dat ze na een paar rondes ook resistent wordt voor die Fostimon... Kunnen ze dan niet beter meteen aan IVF beginnen vraag ik me af....
Ja dat vraag ik me ook af....bovendien heb je voor IVF sowieso veel eitjes nodig, dus ook geen gezeik met afbreken en zo.
Ja precies, dan is 'overstimulatie' juist goed. (Dat zei de gyn hier toen er een co-assistent naast stond) Bedoel het IVF-traject zal zwaarder zijn maar misschien levert het wel meer resultaat op voor Cindy dan dat ze de hele tijd zo door moet blijven kloten.
Ja dat idee heb ik ook Anja, dat het voor haar meer duidelijkheid zal opleveren. Ze hebben het al een tijd alleen geprobeerd, een paar keer IUI, dus wie weet lukt IVF wel. Maar goed...ze zag daar volgens mij ook wel tegenop, kan ik me ook wel voorstellen.
Ja ik kan me heel goed voorstellen dat ze erg tegen IVF op ziet, dat is ook zeker niet niks allemaal. Maar idd, ik denk wel dat het meer duidelijkheid zal geven. Ook omdat je bij IVF een stuk strenger in de gaten wordt gehouden je dus wel ongeveer weet hoe je ervoor staat... Tenminste dat idee heb ik.
meiden ik ga ff naar de apotheek! cindy ik denk aan je hoor! vind het heel verdrietig voor jullie................... xx
Deb, valt mee hoor. Normaal gesproken 41-42 uur. Maar nu werkt mijn zus even tijdelijk niet nu zit hij op 45. Maandagochtend en vrijdag ochtend is hij vrij. Vandaag om 12 uur begonnen omdat mijn moeder weg moest, normaal 14.00 uur. Maar het zijn wel 6 dagen dus ja in dat opzicht is het wel weer veel. Hij zou liever 2 vrije dagen hebben ipv 2 vrije ochtenden en 1 hele dag vrij. Maarja het heeft ook veel voordelen he? Miranda tuurlijk is dat helemaal niet erg. Je hoeft echt niet elke keer op alles te reageren, maar altijd maar binennvallen is gewoon niet zo leuk snap je/ Een keer is echt niet erg! Anja ben er idd heel erg blij mee!! Zit op een ander forum in een borstvoedingstopic en daar zijn beebjes van bijna een jaar die nog elke nacht 1 a 2 x komen voor een voeding. Wij mogen echt in onze handjes klappen! Anja super dat je ongi gewordne bent meis! Miranda geen sorry zeggen dat je nergens last van hebt meid! Is toch alleen maar fijn voor jou!!! Fijn dat je zon knaltest had bij MvM! Ik zou de kattenbak niet schoonmaken als ik jou was!! Kan hij het niet vanavond doen? Spannend de echo dinsdag!! Vliegende Hollander heb je niks aan gemist Miran. Wat een stom ding haha. Ooh Anja wat supernetjes dat je zondag mag komen! Fijn!! Hetbegint goed Anja, hopelijk eindigt deze ronde ook zo goed!! Ooh wat een rotnieuws van Cindy zeg jeetje... Wat was er nu dan precies aan de hand? Pfff vind het écht klote voor dr zeg jezus... Nou hopen dat Fostimon het wel gaat doen voor CIndy. Werkt dit anders dan de gonal? Jeetje ik word er zo verdrietig van elke keer dit rotnieuws.. bah.. Sorry maar als ik het iemand gun op dit moment is Cindy het wel.. al die pech!!!! (begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen!! maar Cindy wel het meest nu. ) IVF lijkt me erg zwaar maarja als het werkt.. Maar als ik haar was zou ik het ook nog eerst op deze manier proberen denk ik.. Yasemin ligt al bijna een uur in bed, is gewoon wakker maar wel stil... haha. Ze zal zo wel in slaap vallen denk ik zo.
anja dat had ik gedaan! maar kon nergens wat schrijven.. duchess , zo je man werkt veel zeg! hoe vind hij zn werk!? want het scheelt enorm als je het leuk vind! oja mn man heeft ook weer een baan! hij kan komende week al beginnen! leuk he! en we krijgen ook lease auto helemaal handig!!!! cind heb de heele tijd aan je lopen denken..... vind het zo erg voor jullie! xx