ja haha ben ook hyper.. **snik snik** dinis zegt schatje wat is er haha ikke miran heeft een posi test whahaha hij zegt jij je laat me schrikken hwhahaha ik hoop echt dat we snel volgen meiden
ik moet er nu helaas wel weer vandoor want moet gaan douchen en dan eten en dan gaan we lekker even een avond weg met zn tweetjes. is het heel erg als ik vanavond om half 8 spuit ipv 8 uur?
ik kan ook echt wel janken........en misschien ook wel een beetje van jaloezie (sorry ben even eerlijk) omdat de rest van de meiden en ik het ook zo graag willen......
leuk minnie! waar gaan jullie naar toe? gezellige avond hoor meid! enne weet niet of dat wat uitmaakt?
het kan ook moeilijk zijn minnie! maar dat wil niet zeggen dat je niet blij voor iemand anders kunt zijn en dat begrijp ik heel goed hoor! ik denk dat iedereen dat hier wel begrijpt!
@ella; soms he dan zijn cindy en ik (dat zeggen we weleens tegen elkaar) zo bang dat we steeds met zn tweetjes overblijven...........toch cin?
en nu ga ik echt douchen want als hubbie zo thuis komt dan wil hij natuurlijk weer meteen douchen..........
precies minnie.. en ik kreeg net toen je zei er zijn er nog maar een paar over.. echt het gevoel dat ik hier als laatste zwanger over blijf dinis heeft ook net pas de spuit gezet 1.5 uur te laat maar dat maakt niet uit meiss hij zei ook meteen kom op eitjes doe dit keer goed je werk hoor!! jullie kunnen het ohh zoo lieff.. ella nee dinis schrikt heel erg snel als ik een raar geluidje maak of in paniek raak of zo hij wil mij niet zien huilen zeg maar maar tegelijkertijd kanhij er ook weer niet tegen hahaha
Zo ik ben ff weg, kletsen jullie er even 5 paginas bij zeg, haha! Nicky, denk dat je een verkeerde smilie gebruikt heb. (hoop ik ) En wat erg dat je zoveel last van je bekken hebt gehad zeg.. Heb je al eens geprobeert een strakke riem om je bekken te doen? Moet je hem doen op t breedste punt van je heupen en zo strak als jij fijn vind. Dat kan best wel helpen, houd namelijkk je botten bij elkaar... Ella ik heb jou ook op hyves, dat weet ik wel. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIRANDAAAAAAAA IK heb helemaal kippenvel!!! OOOH ik ben zooooo blij voor je echt waar!!!! Ik wist het wel!! Echt super meis!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Deb wat raar van het ziekenhuis!! Ella erg he dat ongeluk.. Deb sterkte meis, denk aan je! Ohh Miran ben zo blij voor je! Alleen denk dat je banner niet klopt!! Je moet je eisprong + 14 doen.. Nou meiden Ons meisje is in een week tijd maarliefst 300 gram gegroeit. 4070 gram weegt ze hiephoi. Het persen was heel normaal bij borstvoeding zei ze, dan komt er binnenkort ineens een hele hoop uit... hihi.
minnie en cindy , hele dikke knuffel voor jullie!!! ik kan nu wel zeggen dat jullie tijd nog wel komt... maar dat zal ik niet doen! ik weet ook wat het is om die gedachtes te hebben en die zijn echt niet leuk. Ik kan alleen hopen en bidden voor jullie dat jullie grootste wens mag uitkomen! en natuurlijk voor alle andere dames hierzo!
@duchess: Ow kan zomaar zijn dat ik een verkeerde smile heb gebruikt.... Ben er niet helemaal bij vandaag geloof ik Wat fijn dat Yasemin zo goed groeit! En jij weer een beetje gerustgesteld dat het persen er bij hoort? Ik hoop het wel. Lijkt me niet fijn als je in de stress zit.
@duch joehoee yasemin groeit goed op mama`s melk ik ben trots op jullie beiden hoor!!! @ella thx meidd.. en jij bent de volgende ik weet het zeker dan minnie annedore anja en ikke ik volg julie wel hoor!!!
@Duchess, wat goed dat Yasemin zo goed groeit! En dat allemaal op jouw melk . @Minnie en Cindy, dikke knuffel voor jullie!