thanks voor je berichtje! leuk! he maar ik ga zo ff douchen en dan slapen!!! welterusten lieve meid! en rustig aan he!
jij ook welterusten meiss haha me moeder is gek he haha kom wel weer een keer op de koffie dat doet ze bijna elke dag en dan ouwe fossiel ook nog erachter
hahaha nee joh! leuk toch!!!! je hebt er echt mooie foto's op staan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk om je nu eens te zien!!! welterusten meis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen, Wat een gezellig kletspraatje gisteren tussen Ella en Cindy . Weinig nieuws! @Ella, gefeliciteerd met je mannetje zijn verjaardag!!!
Goedemorgen meiden.. Cin.. ik heb je post weer met tranen in mn ogen zitten lezen.. Ik vind het echt zooo kut voor je echt waar.. Ik wil je ook graag uitnodigen om hierheen te komen/of ik kom naar jou, als je dat leuk zou vinden. Als je dat moeilijk vind met Yasemin begrijp ik dat helemaal, als je het leuk vind Yasemin te knuffelen ben je altijd van harte welkom meis.. En als ik wat voor je kan doen, dan zeg je het maar.. zo ver wonen we niet van elkaar vandaan!! Tante, wat klote dat die kolf niet werkte!! Maar ik denk dat je het zeker nog wel opgekrikt krijgt hoor. Denk alleen niet met elke 3 uur kolven. Denk als je 2 dagen elke 2 uur doet dat je dan al een end komt. Tummetje ik heb vannacht aan je liggen denken haha... Als jij echt zoveel kolft, is er dan niet misschien sprake van hyperlactatie? Het kan heel goed zijn dat ze daarom niet aan de borst wil omdat je zoveel productie hebt.. Heb je al eens gekolft voor je haar aanlegt? En dan echt bijna leeg gekolft? Hier drinkt Yasemin ook erg slecht als ze bijvoorbeeld een hele nacht dorogeslapen heeft, dan zitten mijn borsten zo vol dat het er zowat uitspuit. Soms moet ik dan ook eerst even kolven en drinkt ze daarna normaal. Verder wil ik zeggen als je het écht wil, geef niet op. Op het begin is het moeilijk en lukt het vaak niet en veel vrouwen moeten eerst kolven. Laat het rusten voor nu en probeer het later nog eens. Ik had Yasemin ook pas met 3 weken aan de borst daarvoor lukte het ook echt niet. Je moet met borstvoeding echt doorzetten, als je het echt zo graag wil. EN dan lukt het je. Lukt het dan niet, dan weet je dat je er alles aan gedaan hebt. Maar ik heb zon gevoel dat het je nog wel gaat lukken meis. Hier weer tot 6 uur geslapen! Dus ik denk dat dat voorlopig haar ritme is. Het maakt niet uit hoelaat ze 's avonds gaat slapen, elke keer wordt ze om 6 uur sochtends wakker. Daarna slaapt ze bij ons nog verder tot 8 uur-half 9. Vandaag tot 8 uur. Maar ben weer heerlijk uitgerust dus echt fijn! Nu ligt ze alweer te slapen. Was haar aan aan het kleden na de voeding van half 9 en ze viel zowat in slaap dus heb haar maarm eteen in bed gelegd hihi. Ze was ook zooo aan het lachen vanochtend haha. Ik ben dus maar bezig gegaan met t huishouden. Half 12 weer een voeding, denk dat we net daarvoor naar mijn ouders gaan. Boodschappen doen vanmiddag, ook voor morgen.. pffff. Ik heb helemaal geen zin in al die mensen in mn huis. Hihi... Maargoed het is wel leuk natuurlijk, maar ben dan zo bang dat het voor Yasemin te druk is!! (ben ik nu een zeikerd? )
Nope, met per 2u kolven wat ik een tijd heb gedaan komt er niks uit. En met 3 uur wel. Heb denk ik niet zoveel melk in me enorme uiers haha.. We doen ons best, vannacht er uitgegaan om te kolven. Moet toch wat verzinnen.
Joh ik moet nog beginnen, Faith was kwart voor negen wakker. En ik ben gewoon lui deze zaterdag morgen hah..
Wat raar dat er met elke 2 uur kolven niks komt?! Goed dat je zo doorzet.. komt vast helemaal goed!!! Hou maar voor ogen dat je straks weer van t kolven af kan, als het goed is! Ooh lekker lui. Haha. Yasemin was dus om 5 over 8 wakker. Nog lekker wat liggen knuffelen in bed. Hoef op zaterdag meestal niet zoveel te doen omdat ik t de hele week goed bijhoud.. dusja alles klaar. Haha. Yasemin wordt elke keer weer wakker en dan valt ze weer in slaap. Had ze gistermiddag ook al. Echt hazeslaapjes doet ze.
hey meiden @duchh ohh meiss wat ben jij ook al zo lief ik kan er juist heel erg goed tegen om kleine beebjes te zien.word ik rustig van hahaha.. @deb ja was gezellig vanacht ik kon niet slapen en uiteindelijk was ik om 7 uur alweer wakker maar ik voe me nu wel weer wat beter heb net eindelijk een site gevonden over fostimon en de successen liggen toch hoger bij menopur en fostimon.. over het algemeen zit er in gonal alleen fsh.. en in menopur en fostimon dus fsh en lh en een klein tikje hcg. het word dus meestal door oudere vrouwen (35+) gebruikt. om het schilletje wat om het eitje heen zit wat beter toegankelijker te maken en ook om de bms dikker te maken voor verbetering van de innesteling. dus heb weer een heel klein beetje goede hoop gekregen door het lezen daarvan!! het is wel bewezen dat met de gonal f meer eicellen te verkrijgen zijn maar aanzienlijk mindere voldragen zwangerschappen. want als je meerdere eicellen ontwikkeld is de kwaliteit slechter.. dussss meiden ik heb nu even 3 weekjes rust en dan beginnen we weer met volle moed aan de nieuwe ronde met nieuwe kansen en met een nieuw medicijn haha jeey ik kan weer lachen
wauww deb wat een mooie foto en een mooi buikje mop!!! je bent totaal geen nijlpaard hoor!! je straalt ervan af.. en wat ryan doet is zooo schattig)
Super meis!!!! Fijn om te lezen dat je het weer wat positiever ziet allemaal en super dat er met Fostimon betere resultaten zijn!!! Ben blij om dat te lezen! En als je er behoefte aan hebt, je bent altijd welkom of ik kom zo naar je toe gereden als je wil hoor! Yasemin wordt graag geknuffelt!
Wat heerlijk Duch dat je alles al klaar hebt omdat je het zo goed bij houdt! En Yasemin lekker geslapen . Ik zou haar morgen gewoon ook lekker op haar eigen bedje leggen als ze moe is, dus proberen zoveel mogelijk het ritme van normaal aan te houden. En aan de andere kant is het misschien ook wel goed voor haar dat ze ook aan dit soort dingen moet wennen?! Althans dat hebben we met Ryan ook altijd gedaan, mee naar verjaardagen en zo (als er binnen maar niet gerookt werd, dan gingen we niet!). @Cindy, wat heerlijk meis dat de vooruitzichten zo positief zijn! Ik blijf het zo goed van je vinden dat je het weer positief inziet en ook blijft inzien meis, echt super!!! En de 19e krijg je een heeeeeeeele dikke ECHTE knuffel van mij .