PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Cin, fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat.
    Maar zat jij gister om 12:00 uur nog bij Geertgen, of was je toen al weg?

Deb, lieve foto! Je groeit goed!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief van je! Ik voel me echt zoooo dik gewoon....

En inderdaad, wat Ryan doet (kusje geven aan de baby noemen wij het :D) is zoooo lief! Hij is ook zo lief voor mij en ook voor de baby.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby wat een ontzettend mooie foto!
    je straalt helemaal! en wat is die Ryan toch een lieverd!!

Tante wat vervelend dat er haast niks komt met kolven!
    hoe gaat het verder met je? en met Faith?

Cindy hiihi dat was gezellig vannacht he! ;)
    ja hier ook weer vroeg wakker!
    maar niet zo vroeg als jouw hoor!!!
    he meis vind het zo fijn dat je weer zo positief bent!!!!!!! en met de menopur en fostimon komen wij er zekers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Duchess wat fijn dat yasemin nu een ritme heeft! en veel plezier alvast morgen met je man zn verjaardag! en heel erg bedankt voor de felicitaties! lief hoor dat jullie daar aan denken!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja Tante, vergeten op jou te reageren....vervelend dat je ook moet kolven, maar alles voor de kleine Faith! Ik kijk regelmatig naar jullie foto's op Hyves, zooo lief!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Is iedereen weer weg? Ik ga even voorzichtig wat schoonmaken met mijn mannen.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ja het zal vast niet verkeerd zijn maar ze is wel erg snel overprikkeld.
    En dan vind ik het niet zo erg als ik haar op bed kan leggen idd maar we wonen gelijkvloers en dus is het erg gehorig. Maar meestal slaapt ze er wel doorheen.. meer voor mijn gevoel. ;)
    En ben bang dat kinderen allemaal op haar kamer gaan zitten klooien... maar houd gewoon de babyfoon met camera bij me haha dan kan ik het precies zien. ;)
    Ik neem haar ook wel mee naar verjaardagen enzo. Maar vind t belangrijk dat ze smiddags in haar bedje kan slapen (of sochtends, iig minimaal 1 slaapje overdag in haar bedje)

Idd erg lief van Ryan Deb! Lijkt me echt geweldig voor de 2e keer zwanger zijn!

Mijn vader belde net dat hij me komt halen omdat het anders straks misschien niet in de auto past bij ons. (kinderwagen, maxicosi, papa, mama, hond & uberveel boodschappen ;) )
    Dus hij komt me zo halen!
    Hopelijk gaat eht ook lukken! Hij is over 15-20 minuutjes hier en dan is het eigenlijk etenstijd (iig 3 uur na de laatste voeding) maar we gaan t gewoon proberen om nog even een ritje te maken en dan bij mijn ouders te voeden...

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben ondertussen ook even bezig met vaatwasser, sopje en stofzuiger :)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, minimaal 1 slaapje in haar eigen bed is wel fijn! En gewoon tegen de kinderen zeggen dat de baby slaapt en dat ze niet op haar kamertje mogen komen, meestal begrijpen ze dat wel. Krijg je veel visite en de hele dag door?
    Lief dat je vader jullie komt ophalen! En anders moet Yasemin even wachten ;).

Dat is inderdaad wel het leuke van de tweede, Ryan is zo enthousiast en zo lief voor de baby! Hij praat ook met de baby via mijn navel, hahaha. En hij zegt dat hij de baby kan zien door de navel, hahahah.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat super schattig zeg!!! Dat lijkt me echt genieten als je je kindje zo blij ziet! Geweldig!

Manlief heeft gezegd vanaf 15.00 uur en ik hoop eigenlijk dat tegen dat het etenstijd is, de mensen weer weg zijn maarja dat blijft afwachten he?
    Gelukkig kan je op onze slaapkamer wel redelijk rustig zitten.
    Enne als alle kindjes als mijn nichtje zijn, dan luisteren ze daar niet na dat de baby slaapt. :D Die gaat vaak stiekem toch even spieken.... als ze dat heel stil doet vind ik dat niet zo erg, maar als het 10 kinderen zijn wel. (dat is natuurlijk overdreven, zoveel kinderen komen er niet, denk 4..)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Iedereen is stil....

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha meiden ik was even boven bezig:)

@deb jaaaa ik wil ook wel een dikke knuffel van je hoor:):)
    ryan is een schatje echt waar..

@duch jaja binnenkort knuffel ik jou en yasemin ook hoor:)

@annedore.. jaa wij waren er toen nog zijn rond kwart over 12 ongeveer weg gegaan:) heb jij zwart haar en zat je alleen aan de tafel??
    wij zijn niet te missen daar haha ik denk dat het niet moeilijk is om ons te herkennen want me schatje is de enigste donkere man daar:)

@ellaa jaa het was heel gezellig hahaha

ben nu ook echt weer helemaal happy!! ja niet echt helemaal maar het begint weer te komen hahaha

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Cin, er is me helemaal geen donkere man opgevallen :(
    Wij waren er rond 12 uur. Ik ging eerst ff plassen, zoals altijd :D
    Ik heb blond kort haar en was met mijn man. Hij had een paars/wit gestreept overhemd aan en ik een zwarte jurk met witte stipjes :)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hhahah nee dan heb ik je denk ik niet gezien:)
    als jij al geen donkere man hebt gezien haha

oh deb hoe laat heb ik je het eerste berichtje gestuurd gister?
    want toen zaten we net in de auto dus eigenlijk denk ik dat het kwart over 11 was in plaats van 12

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hellow!

@Tante; Ohh bij jou ook al probleempjes :( Hoop dat je productie straks weer op gang komt meis!
    @Cindy; Ohh dikke knuf voor jou, af ent oe moet alles er even uit he!
    @Ella; gefeli met je mannetje!
    @Hyves; heeft cindy eindelijk hyves?!!! mocht tijd worden :p
    @debby; Nee joh, je bent geen nijlpaard, je hebt een mooi buikje!

@Duchess; Oh ik zit weer met tranen in mn ogen. Ik vind het zo moeilijk. Ik dacht ook aan hyperlactatie en dat zei de LK ook. Maar dat is niet het probleem bij het aanleggen, Faye hapt gewoon niet, ze sabbelt alleen maar. Volgens de LK is de enige manier om BV te geven kolven, en dat zie ik echt niet zitten, ik voel me er niet fijn bij.
    Maar dan komt weer die trots als ze wél een flesje leegdrinkt met mijn melk erin.. het is zo dubbel allemaal :(

En jullie al een lekker ritme! Er is dus nog hoop voor ons, hihi. Veel plezier vandaag he! Komt helemaal goed ;)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tummetje meisss een hele erge dikke knuffel hoor!!!
    ik hoop dat je snel een manier hebt gevonden waar jullie je alle 3 goed bij voelen mop;)

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ooohh, als het een uur eerder was, dan was ik er nog helemaal niet! :)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha ja nou zit ik zelf te twijfelen whahhahaha:)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb even samen met Ryan zijn kamer helemaal gesopt, maar dat is ook genoeg voor mij....dus nu weer rustig beneden :). Ryan is dol op schoonmaken, maar dat betekent dat ook alles ZEIKNAT is :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tum, wat vervelend meis dat er geen oplossing is gevonden :(. Ga je nu eerst nog kolven en het later nog eens proberen? De fles pakt ze wel goed? Want misschien als ze even iets ouder is, dat ze het dan wel kan :).

Hahahaha Ryan had zijn Nijntjes in zijn golfsetje verstopt :D. Gelukkig ging Arnoud die opruimen, anders hadden we ons vanavond waarschijnlijk rotgezocht naar de Nijntjes!

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik hoop het ook.. maar de tijd begint een beetje te dringen als ik mn borsten met rust laat, de productie loopt dan misschien terug en dan is het te laat vrees ik.

Ik wou gewoon dat ik deze keuze niet zelf hoefde te maken, gewoon BOEM.. dat moet je doen, klaar.

We gaan zo eten, dus dan zitten we met de kraamhulp aan tafel.. gewoon nog een keertje over hebben.. ik wil gewoon geen spijt krijgen dat ik niet door ben gegaan.

Sorry meiden, ben niet zo gezellige gesprekspartner hoor.. :) Komt snel weer goed :)

dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina