Dat mag!! je mag rete jaloers zijn meis....kom maar op!! Eens komt de dag dat jij ook zo een test in je handen houdt...en dat je staat te shaken op je benen...echt waar! Pfft...en het om de dag doen...dat heeft helemala geen nut...gweoon doen wanneer je zin hebt hahaha...(3a4 keer deze 40 dagen maar....waarvan de laaste keer op dag 21 was...........)
hihi miran hoe voel je je nu????? debby thxx meiss jij ook een dikke knuffel terug hoor!! die onzekerheid die je nu zit verdien je niet niemand niet trouwens
debs, ze zijn helaas nogal makkelijk aangelegd die dokters...urine goed geen probleem blijf maar thuis....probeer met je huisarts toch te praten hierover dat je het gewoon niet trekt en dat er iets moet gebeuren...... Sterkte meis...dikke dikke knuffel!!
Ik ben bang dat de ha er ook niets aan kan doen . Bovendien kan ik dan op z'n vroegst pas vrijdag heen en dan is het nog de vraag of ik terecht kan (en of ze er is...).
weet het niet.....weet het echt niet..kan het niet geloven en heb buikpijn.... Trouwens, mijn banner..die zet ik wel goed als ik een uitgerekende datum weet..nu is die gebaseerd op de 1e dag van de laatste menstruatie....en mijn LF is langer dus banners werken bij mij niet zo goed........daarom eerst echo afwachten, en zo weet ik toch hoe lang geleden het is ongeveer hahahaha....als ik eenmaal echo mag word ie zekers achteruit gezet hoor!!
@duchess: bedankt voor de tip trouwens! Ik heb hier wel een riem liggen maar moet kijken of die nog past.... @debby: gewoon op je strepen gaan staan bij de huisarts. Eisen dat je er vrijdag naartoe kunt (kun je nu niet meer bellen voor een afspraak?) dat je zo het weekend niet meer in kunt dat het al te lang duurt. Dan werken ze maar 10 minuten langer door. Succes meis.
miran wel rustig blijven he meiss.. je hebt zo`n posi knaltest dit zal niet zomaar is gaan meiss mischien zijn het er wel 2 haha omdat ie zo duidelijk is
@Ella en Cindy, boodschapse . @Nicky, ik kan nu wel bellen, maar krijg toch geen afspraak voor vrijdag. Wij hebben wat dat betreft echt een k**ha.
ella ik vind het goed hoor ik ga naar de ah vandaag miran spannend!!!!!! en deb ja gewoon eisen meis ze moeten nu maar eens de ernst ervan inzien hoor!!
cindy en ik zijn inderdaad nog wel de enigste van het eerste pco groepje die nog niet zwanger zijn.......goed werk heeft tijd nodig cin!
vind het echt niet normaal debby! idd je mag toch wel een afspraak maken!??? rot dat je zo ''hulpvaardige'' huisarts hebt................:x