hahhaha ja dat kan ook toch ik heb er nu al 2 maar die zie je zo niet zitten hoor.. ja eentje op mijn pols de letter d met 2 kleine hartjes en achter op mijn onderrug. maar die haha is nu veel te klein geworden op mijn rug,die heb ik laten zetten toen ik maatje 42 had en nu is ie dus een beetje te klein
ja precies en mischien doet ze daar ook wat aan meteen het roken en afvallen we zullen zien als ik antwoord terug heb horen jullie hetmeteen
meiden ik ga even de hond uitlaten en een beetje opruimen hier anders blijf ik weer de hele dag achter de comp hangen... hahahha kom zo weer terugg dikke knuffellll
Haha anders blijf je de hele dag achter de comp hangen, maar je schrijft daarna weer "kom zo weer terug" hahaha
Hahah Ryan doet een spookje na, gooit de deken over zijn hoofd. Geen idee hoe hij weet wat een spook is :-O!
Ik heb geen zin om wat te doen haha. Ik heb weer zon koppijn. Volgens mij zit ik met spanningen ofzo... ben ook zo emo. Zag net een foto van mn gyn toen in het ziekenhuis en moest meteen janken. Maargoed.... moeilijk. Wacht t nog wel ff af. Hoop dat de koppijn snel over is eigenlijk. Deb fijn dat het goed gaat met je!! Blij om dat te lezen. En ja een redelijk goede nacht. Ze werd alleen om 07.15 weer wakker, geen idee waarom. Dus toen hebben we haar bij ons in bed genomen en toen heeft ze nog lekker bij ons geslapen gelukkig. Nu ligt ze weer in bed. Ze was aan t jengelen in de box en ik pak haar op en ze valt zowat in slaap bij me hihi.. Dus maar meteen in bed gelegd. Nu slaapt ze volgens mij wel. Dus ga ik maar eens wat doen zometeen..
Je bent natuurlijk bezig met alles te verwerken meis, dat kan ook die hoofdpijn veroorzaken! Neem er rustig de tijd voor en dan maar lekker een dagje rust .
Veel plezier Deb! Ben benieuwd naar het resultaat. Yasemin zuigt sinds gister heel veel op dr handje, laat vaak de speen vallen en pakt dan haar handje... Maar als ze hem niet kan vinden ooh dan wordt ze echt boos haha zo lief! Nou ik ga ook maar wat doen... rust zit er helaas niet in Deb!!
Ik denk het niet deze keer meis, je bent voorbereid...en weet hoe het is...dus kan er al heel snel actie worden ondernomen!! dat scheelt heel erg he....en je word beter in de gaten gehouden!! Ik was bang voor depressie tijdens zwangerschap.....ben nog wel bang...maar nu iets minder omdat het zo makkelijk gaat eigenlijk.
Haha dat waren veel reacties op mjn berichten zeg! sommige moest ik echt ff nadenken.... Fijn dat je je ha nu goed vertrouwd...dat is lekkerder he !
pff wat een verhaal meis....hopelijk werkt dit medicijn dan wel bij je...en is het gewoon de 1e ronde raak zodat je niet langer door hoeft te gaan! dikke knuffel!!!
och meisje toch....misschien helpt de accu wel om af te vallen een beetje....dat is wel bewezen dat het effect kan hebben!!! En wat leuk van dinis!! gefeliciteerd!!
en dat bedoel ik nu met mijn eerdere bericht....je zit jezelf dwars, ondanks dat je reuze positief overkomt! je weet met jezelf geen raad meer....dat uit zich in slecht slapen....en nog meer dingen...misschien is het idd beter om eens iets lekkers ontspannends te doen! en ik denk dat het ook helpt dat jij en dinis nu een baantje hebben!!!!
jammer dat je meisje er een potje van maakt, maar ik lees wel uit je berichtjes dat je er intens van geniet allemaal ondanks dat jullie moe zijn hihi..
he bah...wat een nieuws he....vind dat oko zo met je neus op de feiten.... Hoop zo dat die hogere dosis wel effect heeft...netjes op 1 eitje!!!!!
oh meis toch....zit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen....fijn dat je zo van je meisje geniet en dat ze lekker temperament heeft hoor. Wel erg van de borstvoeding....is er al naar je meisje gekeken of er niet iets mis is? Soms kan het tongriempje aan de onderkant het probleem zijn dat ze niet kan toehappen! dan krijgen ze het mondje niet genoeg open...hoop zo dat je je kunt verzoenen met je keuze......dat je er geen spijt aan overhoudt want ik lees uit je berichten nu dat je het en heel erg vind om te kolven...maar ook heel jammer vind om te stoppen...dikke knuffel meis!