nee het mag wel in mijn been maar ik wil nu gewoon heel wat anders proberen en omdat voornamelijk jij!!! tegen me zei gewoon in je buik doenwil ik dat ook proberen hahhaha en ik heb schrik ervoor hahaha
Gewoon doen meis! Ik zal het op de bbq anders even laten zien, wanneer moet je ook alweer de 1e spuit zetten?
Belde de gyn net, ze was nu in gesprek met een patient. Ze belt mij terug, maar ze hadden een fout nummer genoteerd. Sukkels, een cijfer teveel! Maar mijn nummers staan in mijn dossier, dan kijk je toch even, duhhhhhhh
hahha ja dat denken heel erg veel vrouwen hoor!! want als ik in de wachtkamer zit en dat zeg zeggen ze ook meteen mischien moet je het in je buik proberen dat zit dichterbij
En eerst had ze mijn geb.datum ook al verkeerd, want vlak nadat ik bij de ha wegkwam en haar gebeld had, belde ze terug (ze=de assistente ), omdat ze me niet kon vinden. Had ze mijn geb.datum ook al verkeerd genoteerd....
nou zijn dat blondjess daar dan die assistentes??? nou hopelijk bellen ze zo terug en is er niks verontrustends hoor!!
Fijn zon assistente!!! Gelukkig hebben ze nu t goede nummer. AAAH ik wilde terug gaan zoeken naar t PCO topic waarin ik zwanger testte... Maar dat is gewoon weg!!!! Dat vind ik echt jammer, dan had ik die berichtjes opgeslagen...
Ik werd net teruggebeld. Moet het morgen nog even aankijken en als ik me morgen nog zo voel, dan moet ik morgen weer bellen en even langskomen, dan gaan ze kijken of de medicatie verhoogd moet worden of dat er iets anders is....nog niet veel wijzer dus :-S.
duch ja ik had er al iets over gelezen dat ze die oude topics hebben verwijdert is idd jammer want het zijn wel herrineringen..
Nog hetzelfde als vanochtend . @Duch, wat vreemd, ik dacht dat ze alles wel gewoon bewaarden?! Misschien kan je even een pb'tje sturen naar de moderator?
Deb wat stom, nu weet je eigenlijk nog niets.... Ohh ik had dat niet gelezen Cin. Baal er echt van.. Gelukkig zit ik ook op een ander forum waar ze dat niet doen, dus ben daar nu de berichtjes terug aan t zoeken. Maar in die tijd was ik daar nog niet zo heel actief als hier. Deb is idd een idee. Zal zo eens even kijken bij de mededelingen..
@Miran; Succes met de echo morgen!!! @Minnie; Hmmm lekker een cake. Moet ik ook weer eens doen haha krijg er helemaal trek van. @Cindy; Ik hoop dat Dinis zijn sollicitatie goed gaat morgen! Zou mooi zijn zeg. En balen dat de acupunctuur niet vergoed wordt zeg. Met dat prikken, ik heb ook geen echte rol om vast te pakken. Wat ik altijd doe, ik ga heel erg onderuit gezakt zitten zodat mijn buikvel zeg maar helemaal ontspant, dan pak ik gewoon een stuk huid en daar steek ik de naald in. Of anders een beetje voorover gebogen gaan zitten, dan pak je ook beter een stuk vel. @Debby; Haha ja ik heb ook altijd de gedachte dat ik dichterbij zit als ik in mijn buik spuit. Ze zijn lekker bezig daar met die telefoonnummers zeg. Schiet ook niet echt op wat ze je nu verteld hebben, 'gewoon nog even aankijken'. Balen dat ze niets doen zeg. @Hier; Bleh ik heb een ontstoken oog. Zit aan de binnenkant van mijn oog een dikke opgezette bult en aan de buitenkant, op mijn onderste waterlijntje een soort van pukkel. Zat er net even aan en er kwam allemaal pus uit, bleh. Sorry voor het vieze verhaal. Maar het voelt niet zo heel erg lekker.