Oh wat schattig weer!! Zit hier helemaal weg te smelten . Jullie hebben qua kleding een beetje dezelfde smaak als wij, erg leuk!! Die foto's van de fotograaf zijn ook mooi, vooral die van haar gezicht vind ik erg mooi! En die foto waar ze haar tong uitsteekt, GEWELDIG!
Als ze bij ons in bed slaapt idd gewoon op t matras. Wij slapen heel erg stil en ik slaap onwijs licht als ze bij ons ligt. Maar meestal ligt ze lekker in haar eigen bedje. Bedankt trouwens, ben helemaal blij van je reactie haha. Ben ook zo trots!
Cindy wat ontzettend balen zeg dat dinis niet is aangenomen!!! echt heel erg jammer.... maar hadden ze dan de verkeerde vacature ofzo? leuk dat je moeder komt koffie drinken! Duchess wat fijn he dat het zo goed gaat met Yasemin! wat een ontzettend mooi meisje zeg! haha kan me voorstellen hoor dat je blij was dat de visite weer weg was! Debby oooh wat rot meis dat je bloeddruk weer is gestegen... hoop nu zo dat de medicatie zn werk gaat doen! sterkte meis en dikke knuffel van mij! Minnie , voor jouw ook een dikke knuffel hoor! wat rot dat je je zo depri voelt! maar met zoveel eenheden is je eisprong echt wel geweest hoor! lastig he dat je de ene keer wel wat voelt en de andere keer weer niet.... ik ga zo ff info zoeken! heb 15 juni presentatie op mn werk! kreeg al smsje van mn man en het gaat tot nu toe goed! thanks meiden voor jullie succes wensen! Liefs!
@Nicky; Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. En leuke foto's op je hyves! @Ella; Spannend, vandaag je mannetjes eerste dag! Fijn dat het goed gaat. En ik duim mee dat het deze ronde raak mag zijn meid. @Minnie; Je eisprong is echt wel geweest hoor meis dat kan niet anders met Pregnyl 10.000. Met 5000 is er een heeeele kleine kans dat -ie niet springt en met 10.000 springt -ie altijd, dat zei mijn gyn iig. Misschien voel je wel juist niets omdat het raak is, ik duim in ieder geval heel hard. Heb/moet je nog progesteron laten prikken? Dan weet je iig zeker of je ei geweest is. *knuffel voor jou* @Debby; Ik hoop dat de verdubbeling van de medicijnen gaat helpen meis, je mag je nu toch weleens beter gaan voelen. *knuffel* @Cindy; Balen zeg dat Dinis niet is aangenomen. Hadden ze er wel even bij mogen zeggen in de vacature dat het om een andere functie ging. Veel plezier met je moeder! @Duchess; Wat een leuke foto's zeg. Vind Yasemin zo'n schatje!!! @Hier; Nou zo de 2e spuit erin en straks even de gyn bellen voor een afspraak maandag voor de 1e FM. Oog is nog steeds ontstoken maar minder erg dan gisteren gelukkig dus ik ben aan het hopen dat het vanzelf overgaat.
anja heb je afspraak kunnen maken!? ik moet 8 juni heen! spannend he! hoop zo dat er wat groeit bij ons!!!! dat zou mooi zijn! wat fijn dat je ontstoken oog wat minder wordt! nu maar hopen idd dat het allemaal snel over is hoor! Liefs!
@Ella; Ik moet 7 juni voor de eerste FM dus we gaan aardig gelijk op. Laten we hopen dat het voor ons beiden geluk brengt!
@anja: nee ik hoef niks te prikken. dus tja was misschien wel handig geweest....in ieder geval weet ik het volgende week.....als ik niet ongi wordt en dan geen posi test dan is het wel weer echt raar hoor haha. en wie weet is het idd wel raak ik weet het niet.....wachten "rustig" af.
@Ella; Ja het doel is natuurlijk deze ronde zwanger worden en dat geldt voor jou ook hoor!!!!! Maar ik moet wel zeggen, mijn vertrouwen dat het deze ronde wat gaat worden komt pas een beetje als ik zeker weet dat we niet weer af moeten gaan breken. Als het nu weer misgaat met overstimulatie, cysten of wat dan ook, weet ik echt niet meer waar ik het moet zoeken. @Minnie; Misschien kun je er de volgende ronde, mocht die nodig zijn, om vragen voor progesteron prikken na de Pregnyl? Zodat je je daar iig niet druk om hoeft te maken. Ik blijf duimen en hopen hoor! Oh en je hebt PB.
wat spannend anja! ja kan me voorstellen hoor dat je dan helemaal moedeloos wordt als je weer een ronde moet afbreken! ik duim heel hard voor je meid! het MOET gewoon nu goed gaan!!!!
thanks anja! lief van je! meiden ik ga ff bezig met presentatie en dan nog ff koken en daarna weer naar mn werk! morgen en overmorgen heerlijk vrij! merk wel dat ik er nu ook wel aan toe ben... heb zoveel gewerkt afgelopen week! Liefs!
Succes met je presentatie en werk ze straks! Fijn dat je morgen en overmorgen vrij bent, dat kun je dan wel even gebruiken na zo'n drukke week.