PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Minnie, hoe gaat het nu met je???

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb. Dat ze niet kon poepen kwam door de infacol. Maar dat werkt nu weer. :D Ze poept nu om de dag, vandaag voor de 3e keer.
    Maar toen haar darmen stil lagen door de Infacol kwam er geen reactie als ik uien, prei of paprika at. Maar nu ze weer werken dus wel.
    Gelukkig is het wel helemaal over dus het viel wel mee.

Hoe voel jij je vandaag Deb?

Wat is het super rustig hier vandaag zeg!!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja ik begreep het al hoor, maar bedankt voor de extra uitleg :). Ik voel me vandaag wel goed, heb vanmiddag heel vast geslapen, had vannacht zo slecht geslapen door die stomme bloeddruk, werd er gewoon wakker van. Verder gaat het goed, af en toe voel ik me erg schuldig tegenover Ryan, dat ik niet meer met hem kan doen en zo. Vandaag de machtiging van de bedrijfsarts gekregen, staat ook gewoon in dat hij de medische achtergrond wil weten i.v.m. reintegratie. Dus hij denkt echt dat ik nog aan het werk kan/ga :-S. Onvoorstelbaar hoor, ben benieuwd wat de gyn zegt!!!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

@miran jeeeyyy een kloppend hartje.. ennuh idd enn wondertje als je toen niet hebt geklust..

@ella haha en wat betekent dat die mia of zo??? whahhaha

@minnie meiss die is wel gesprongen maak je er niet zo druk om meiss. en die 75 doet ook nog wel zijn werk maar toevallig deze cyclus niet zo vandaar dat ze dan gaan ophogen zodat hij goed door blijft groeien want als het dan trager gaat dan de eerste dagen neemt de kwaliteit af,ik had het je vorige cyclus geloof ik ook al uitgelegd..
    meiss dat komt niet snel voor hoor!! gonal resistant als ik pas de 2de ben bij geertgen hahaha!!!
    komt goed meiss ennuhh jaa mooi 2de streepje krijg je dan he..

@duchh ohh lekker in slaap gevallen meiss:) dan heb je het wel nodig gehad toch/..
    en weer mooie fototjes hoor!!!:)

@tumm een heleeee groottteeee knuffel voor jou hoor!!
    en meiss we zien je vanzelf wel hier hoor:):)

@debb hoe issie meiss:):)thxx voor je smsje jij bent ook een lekkerding:):) haha

@anja hoe issie bij jou meisss:):)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeey Cindy, was het gezellig met mams? Was er vandaag weer geen werk voor je :(?

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nope weer geen werk:(:( word er gek van...

ik voel me trouwens weer helemaal niet goed nu hoor!!!
    maar dat komt ook wel weer goed...
    denk door de provera want ik ben echt niet te genieten hahaha

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zal inderdaad wel door de Provera komen!

Irritant zeg, en geen werk betekent zeker ook geen geld?

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    yup:(

heb vandaag weer een solli weg gedaan voor een basischool hier in helmond daar mag ik volgende week dinsdag voor op gesprek komen:)
    hopelijk word ik daarvoor aangenomen..
    het is dichterbij en veel fijner dan vakantiehuisjes hahaha

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zou inderdaad mooi zijn!!! En dan heb je ook geen gedoe met wel of geen werk ;).

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh dan begreep ik t verkeerd. ;) Ik dacht dat je dacht dat ze niet kon poepen doordat ik paprika en uien at. :p Hihi sorry!
    Vervelend dat ze denken dat je nog aan het werk gaat zeg. Lekker niet op letten en je niet druk om maken hoor.
    *knuf*

Cin wat vervelend dat ze weer geen werk hadden zeg! Jeetje. Rijd je dan eerst helemaal daarheen om te horen dat er geen werk is??
    Provera zijn ook rothormonen! *knuf*
    Wat ga je dan doen op die basisschool? Ook schoonmaken?

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha geen sorry zeggen hoor Duch ;). En ik moet me er inderdaad niet te druk om maken, maar diep van binnen doe ik dat toch wel...en dat is natuurlijk helemaal niet goed voor mijn bloeddruk ;). Ach, de gyn zal ook wel aangeven dat werken op dit moment geen optie is. Neem je Yasemin ook mee naar de bbq trouwens?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk vindt Dinis ook snel weer werk meis, want dat is toch wel lekker voor hem ook! HEeft hij ook en opleiding of zo gedaan?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tuurlijk heeft hij een opleiding gedaan:)
    hij heeft rechten gestudeert maar dat kan hij niet uitvoeren hier want die diploma`s zijn hier niet geldig!! ook vind hij dat niet interresant genoeg hahaha
    en ook instalatie techniek maar die heeft hij niet afgemaakt:) toen leerde ik hem kennen hahaha
    xxx

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Irritant zeg dat die diploma's hier niet geldig zijn :(.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even eten, lekker een omelet, mmmmm. Misschien tot later!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    smakelijk eten debby:):)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja is de nederlandse wet als hij die papieren op naam wil hebben in nl moet hij die opleiding 1 jaar in praktijk uitvoeren.. dan nog moet hij ieerst de nl nationaliteit aanvragen en dat kan 3 tot 5 jaar duren.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Uiteraard komt Yasemin ook mee naar de BBQ. :D
    Ik moet er nog niet aan denken haar weg te brengen!

Balen Cin dat die diploma's hier niet geldig zijn!
    Helemaal niet of op een ander niveau?
    Turkse diploma's zijn hier wel geldig alleen een lager niveau.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden,

Weer geprobeerd om even bij te lezen...sorry mijn ogen vallen toe!

Ik wil zo graag even reageren en weten wat er gebeurd is de laatste berichten...heeft iemand een update van gisteren avond en vandaag?

Ik las op hyves dat debby weer naar het ziekenhuis was met hoge bloeddruk en weer verhoging van medicijnen.....bah!! het zit je echt niet mee.....had je bij ryan al alles wat er gratis bijkwam...heb je het nu echt!!

Verder cin, ik pikte even snel op dat dinis de baan niet had? Klopt dat? En dat jij op zoek bent naar wat anders? Jammer voor dinis....en ik hoop dat jullie beiden snel iets vinden!!

Euhm, dat was ff wat ik weet en snel ergens tussen heb zien staan...of het klopt....sorry!

Kan iemand dus ff zeggen wat er nog meer is gebeurd?

Dan lees ik vanaf hier weer mee.....als het lukt....want hang tegenwoordig nadat ik iets gedaan heb liever op de bank voor me uit te staren of muziek te luisteren....zo moe....oh wat wou ik dat dochterlief nog een middagdutje deed...samen naar boven werkt ook niet want ik moet toch wakker blijven om haar in de gaten te houden idem voor beneden....als ik ga liggen val ik in slaap en dan kan ik haar niet in de gaten houden....en dadelijk doet ze de achterdeur open en gaat buiten spelen zonder jas...als het regent! (niet zo erg...maar toch....)

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38

Deel Deze Pagina