Hé dames, Even snel een berichtje. Ik hoop vanavond nog online te kunnen komen. Na de yoga even manlief ophalen op zijn werk. Morgen lekker werken aan de geboortekaartjes en morgenavond een mylène party. Dus morgen zal ik niet veel online zijn. Iedereen een dikke knuffel en ik hoop tot straks!
Die ziet er super uit Miran! Die andere is niets geworden begrijp ik?! @NIcky, veel plezier met yogha!
Miranda kun je dan niet de deur op slot doen zodat Alyssa niet naar buiten kan? Lijtk me toch onmogelijk om haar 24/7 in de gaten te houden? Ik ben trouwens niet goed in updates geven dus... het spijt me. WAUW Miran wat een gave wieg!! Nicky lekker druk dus! Geniet van je yoga! Ik voel me een beetje rot vanavond. Ik heb t gevoel dat mijn leven alleen maar uit poetsen, opruimen en voor yasemin zorgen bestaad. AAH. En dat was nou juist wat ik altijd zo graag wilde, erg he? Nee ik geniet er wel van hoor, ik denk dat ik eens behoefte heb aan een fijne dag!! Misschien dat we zondag eens wat leuks kunnen gaan doen ofzo..
vond ik ook! en heb dus ook meteen de vraagprijs geboden....(was maar 5 euro boven mijn man zijn max hahaha) Moet zeggen, er heeft niemand meer geboden!! enneuh...andere wiegjes van die kwaliteit gingen voor over de 100......dus hopelijk is die ook echt goed en nemen we hem voor dat bedrag mee. Is opnieuw gepoedercoat vorig jaar, nieuw matras...nieuwe bekleding...alles 1 jaar oud!! wieg natuurlijk veel ouder, weet niet hoeveel, maar geloof dat ze zei dat hij ongeveer 30 jaar oud was. Ze is hem vanaaf opmeten zodat we kunnen kijken of die in de auto past hehehe. Cin, heb je geen update voor me?
nouw...die kon ik voor 55 euro krijgen..maar deze vond ik veeeel mooier hahaha. had op 7 geboden...en ging niet boven de 75 euro.....mocht niet van manlief hahaha.
hihi zo voel ik me ook vaak meis...zou zo graag werken...maar ja jij hebt ervoor gekozen...denk dat dat eventjes is...mischien moet je een goeie hobby zien te vinden!! Offeuh een hobby waar je centjes mee kan verdienen...beetje knutselen enz en op MP zetten...vaak kan je er leuk centje voor krijgen...en voel jij je niet alleen huisvrouw en moeder...
@Duch, ik denk ook dat het komt omdat je nu eerst moet wennen aan alles. En Yasemin slaapt nog veel. Straks krijg je weer een ander ritme en kan je ook meer doen. En inderdaad zondag iets leuks doen met je man is altijd gezellig, even eruit! En als je het leuk vindt (en je redt dat zo'n stuk rijden), mag je altijd een keer hierheen komen hoor .
Miran echt een leuk wiegje! En ik ben niet zo creatief...hahaha... Ach denk als het nou ff beter weer wordt dat het wel beter gaat. Kan ik weer lekker gaan wandelen, bij vriendin in de tuin zitten, of hier lekker op t balkon.. Nu zit ik de hele dag binnen, blehh! En heb denk ik echt behoefte aan iets leuks. Maarja wat kun je gaan doen met zon kleintje... hmm.. Misschien dat we naar vrienden in Limburg kunnen gaan... zijn we al ff niet geweest.
Ja dat is wel lastig inderdaad met zo'n kleintje. Ik weet niet of je nog vloeit, maar anders misschien naar een warm zwembad?
Nee ik vloei niet meer, gelukkig. Maar een zwembad mag je niet te lang heen toch? Dacht ik. Dan koelen ze te snel af? Iig niet zo dat je een hele dag daar rond kunt hangen.. Nahja we kijken wel eventjes. Wil binnenkort wel een keer met Yasemin naar 't zwembad gaan. Maar vind het op zondag vaak ook wel erg druk dus liever 's avonds door de weeks.
Nee, daar kan je inderdaad niet de hele dag heen. Dan zou het eventjes zijn....ehm...even denken wat wij ook vaak deden met Ryan hoor. Dat is alweer zoooo lang geleden .
Wij zijn met Ryan gaan babyzwemmen toen hij 4 of 5 maanden was. Helemaal geweldig was dat! Dat willen we met PJ ook doen, de een met PJ en de ander lekker vrijzwemmen met Ryan.
Had ik jullie nog niet eens verteld, maar vanmiddag was mijn buurvrouwtje (vriendin) hier en die zegt ineens "je wordt grijs". Dus ik direct naar de spiegel en ja hoor....de eerste 2 grijze haren zijn een feit .