tsjah dat is idd moeilijk met zo een piep kleintje...en idd het weer...bleeeeeh!! Zag debby de tip geven verwarmd bad....dat is echt leuk!!
**breekt eventjes in** Sorry dat ik jullie stoor, maar ik wilde Miran ff feliciteren met haar goede echo! Meid, topnieuws hoor! **breekt weer uit en doet de deur zachtjes dicht**
Oooh er staaat hier een huis in de fik. Bah vind dat zo eng!!! Kan t huis net niet zien, wel een hele grote grijze wolk en wat vlammen... Heb via google gezocht naar meldingen en zag toen dat er een huis in de fik staat hier in een zijstraat. BAH! Zijn nu al 3 brandweerauto's gekomen. Manlief is ff met de fiets erheen. *volgens mij zijn ze t aan t blussen, net was de wolk echt zwart en nu al licht grijs*
ieeeeehhh! erg he... hier zei de kapper het tijd terug....oh ja hoor maar hier zitten er wel een paar....
huh..op berichie van duch gereageerd...is die weg! nu ja eng he!! Heb ze een keer in actie gezien...gelukkig op een leegstaande schuur...wel machtig hoor die mannen en hun water....maar blijft eng!!
Miran ja erg machtig idd! Onze buren hebben ook eens een brand gehad, kleintje maar hoor, in de schoorsteen. Dit huis had wat meer brand. Manlief had opgevangen dat ze aan t barbequen waren maar lijkt me niet. De bovenste etage stond in de fik, vlammen sloegen eruit zei die. Brrr. Mensen stonden buiten te huilen, echt erg!! Ga zo lekker met Yasemin in de douche, heb ik nog nooit gedaan, erg he?! Daarna voeden en haar op tijd naar bed brengen. Meer dan 3 uurtjes heeft ze niet geslapen vandaag dus ben benieuwd wat vannacht ons brengt!! Oh enne Deb, sterkte met je onrustige gevoel en je grijze haren! Oeps. Ik zag er laatst ook 2 bij mijn man! Hihi.
hmmz....ik weet ook niet hoe je je kunt onspannen meis...kan je hubbie niet een massage geven ofzo..met olie....of jij in de badkamer lekker in bad? Of douche....en dan lekker warm..... Lezen helpt ook zo niet, dat weet ik....en tv kjiken helpt ook niet....spelletjes spelen ook niet....het gaat echt om het ontspannen he.. Hopelijk word het zo iets beter!!
Idd moet gewoon iets fijns, ontspannends doen. Morgenavond weer aquarobiccen en heb wat afgekolfde melk in de koelkast staan van vanochtend dus ga ik eens wat langer van huis blijven. Even in een kruidenbadje ofzoiets. Even beetje relaxen en tijd voor mezelf nemen. Zondag gaan we winkelen hebben we afgesproken. Gewoon op ons gemakje, terrasje pakken, beetje winkelen, lunchen... Gewoon genieten met zijn 3tjes!!
leuk duchess! lekker vooruitzicht! even lekker met zn 3en genieten! Nicky veel plezier met yoga! Cindy wat balen zeg van dat werk.... en ook erg dat Dinis zn papieren hier dan niet geldig zijn! hoop dat je snel wat hoort van die basisschool! zou mooi zijn he! lekker dichterbij ook! Debby rustig aan meis met je bloeddruk! hoop zo dat die door de medicatie nu eens gaat dalen....! wat apart zeg die brief van de bedrijfsarts! hier lekker gewerkt , maar ben blij dat ik morgen vrij ben! heb de afgelopen tijden erg veel gewerkt en begin dat nu te merken aan mn ritme. niet dat ik moe ben hoor , dat zekers niet. maar ik slaap soms pas tegen 4 uur.... dat heb ik altijd als ik teveel late diensten heb gedraaid! hoop dat ik snel wat hoor zodat ik in de dagdiensten kan gaan werken! Duchess wat lastig he dat je dan niks kunt innemen voor inslapen! ik had ze ook altijd (inslapers) maar mag ze nu ook niet meer.... heel af en toe nog! ben er soms ook wat gestresst onder , want ook al werken de inslapers niet meer , wordt dan toch wat rustiger en voor mn gevoel slaap ik veel sneller.
trouwens wat eng zeg die brand..... ooh dat lijkt me zooo erg! Tummeltje , meis doe maar lekker rustig aan hoor! en we zien je wel weer verschijnen! helemaal logisch toch dat je nu wat minder tijd voor het forum hebt! wat rot dat je je zo onzeker voelt.... dikke knuffel voor jouw! Cindy , dat mip/mia gedoe is totaal niet interessant hoor! maar gaat om meldingen maken met incidenten.... echt niet interessant! vandaar dat ik er waarschijnlijk ook zo weinig over kan vinden haha! Miranda , wanneer heb je nu weer echo??
trouwens cin wat rot dat je je zo rot voelt! idd provera zijn echt rot hormonen! knuff voor jouw hoor! en hoop dat je , je snel weer wat beter gaat voelen!
@Tummetje; Wat rot dat je je zo voelt. Neem lekker je tijd meis wij zijn hier nog wel even hoor! Rustig aan en ik hoop dat het snel beter met je gaat. Wel fijn dat het met Faye goed gaat. Knuffel voor jou meis! @Minnie; Ik heb toen ook een test gedaan een paar dagen na de pregnyl. Knal (vals)positief, vond het wel grappig dat het kan. Jammer meis dat je je zo onzeker voelt, en ik vind het ook helemaal niet raar dat je het ZH hebt gemaild. Als je die optie hebt, waarom niet. Als dat hier zou kunnen zou ik daar ook zeker gebruik van maken. Probeer een beetje rustig te blijven meid want dat onzekere is voor jezelf ook niet lekker. Begrijp het wel hoor, voelde me eigenlijk net zo in onze eerste ronde Puregon/Pregnyl. Maar blijf er wel bij bedenken dat het geen enkele zin heeft om je druk te maken. Zoek iets waar je je mee kunt ontspannen, ga lekker een dagje de deur uit, even alle stress uit je koppie. Ik probeer je niet de les te lezen of zo hoor ik snap je heel goed. Maar het heeft zo weinig nut om zo te stressen. Knuffel!! @Miranda; Wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! Zie je nou wel je bent gewoon hartstikke zwanger. Zal wel een hele geruststelling zijn omdat je er zo weinig van voelt. Nu mag je hoop ik gewoon lekker gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap en een mooi beebje in januari! Wel vervelend dat je zo moe bent zeg. Ohh die wieg is mooi zeg! Mijn moeder heeft ook nog zoiets op zolder staan bedenk ik me net. @Debby; Ik vind het volslagen belachelijk dat je baas het maar blijft proberen. Snappen ze daar nu nog niet dat je op het moment absoluut niet in staat bent om te werken? Jeetje zeg wat een gedoe. Kan de gyn je niet een verklaring geven voor je baas, zodat ze op je werk gaan inzien dat het menens is? Maak je er niet te druk om he meis. *knuffel* @Cindy; Dikke knuffel voor jou! Bah wat een klotepillen zijn die Provera toch ook he. Balen zeg dat er weer geen werk was vandaag, zo blijf je ook lekker in de onzekerheid zitten zeg. Ik hoop dat je wordt aangenomen op die basisschool, dat klinkt in ieder geval al stukken beter dan waar je nu schoonmaakt. Wat vervelend dat Dinis zijn diploma's in Nederland niet geldig zijn. @Duchess; Jeej wat leuk dat je Yasemin ook meeneemt naar de bbq! Haha begrijp het wel dat je haar echt niet achter wilt laten. Ik begrijp je gevoel wel een beetje, af en toe is het ook best benauwend om altijd maar hetzelfde te doen, zelfs als dat is waar je voor hebt gekozen. Een dagje eruit kan wel helpen idd, even iets anders en niet de hele dag thuiszitten. *knuffel* Wat eng zeg een brand zo dicht bij huis. Wij hebben dat ook eens gehad toen we nog in ons oude huis woonden, compleet met knallen van een gasexplosie. Brrr... Ben dan zo blij dat het niet mijn huis is... @Debby; Haha lekker tegen jezelf aan het praten. Ziet er idd leuk uit al die Ryans op een rijtje! Vind die foto erg leuk trouwens! Balen zeg, de eerste grijze haren. Vervelend dat je zo onrustig bent, bah die rot bloeddruk.. @Nicky; Ennn hoe was de Yoga? Ben benieuwd! Hoe is het nou trouwens met je rug/bekken? Daar had je toch zo'n last van, gaat dat al beter? @Ella; Ja herkenbaar dat slaapritme, ik ben ook zo'n latertje en dat komt ook door mijn werk. Eén van de redenen waarom ik stop met deze baan, vind het echt vervelend. Werk op vrijdag en zaterdag tot een uur of 6 en probeer dan van zaterdag op zondag zo kort mogelijk te slapen zodat ik doordeweeks een beetje een fatsoenlijk ritme heb. Yes, lange leve de late diensten... Nou meiden ik hoop dat ik op iedereen heb gereageerd, dan ga ik nu lekker slapen want het wordt weleens tijd... Knuffels voor iedereen!
he lieve meiden, ik hoop vandaag iets van geertgen te horen..... borsten zijn nog steeds normaal terwijl ze na de eisprong hard en pijnlijk zijn. tepels is denk ik geweest van de pregnyl want heb er nu geen last meer van. voel me nu precies als altijd voordat er een eisprong is geweest......maargoed het zou wel weer echt iets voor mij zijn als de pregnyl niets meer doet.......afgezien van mijn voorgeschiedenis. tja en wat dan........ en nee ik zeg dit niet allemaal om mezelf onzeker te maken maar puur omdat mijn gevoel en mijn intuitie dit aangeeft.....
Ella, Ik heb hier nog inslapers liggen, lorazepam. Zijn nog van de zwangerschap. Ik gebruikte voorheen ook vaak melatonine, beetje hogere dosis dan voorgeschreven, en dat hielp ook wel goed. Nu slaap ik wel goed hoor ben vaak doodmoe, maar moet dan niet smiddags gaan slapen, als ik dat 2 middagen doe, kan ik savonds neit goed meer slapen. Hopelijk kun je idd snel dagdiensten gaan werken meis! Oh Anja dat klinkt ook eng zeg. Brr. Ik ben zoo bang voor brand. En idd een dagje wat anders doen kan vaak al helpen. Minnie is het uberhaubt mogelijk dat pregnyl niets meer doet? Ik vind het wel raar klinken, namelijk. Hopelijk is het ook niet oz. Hier echt een klotenacht gehad ik snap er niks van. Gister had ze al zo weinig geslapen over dag dus gisteravond vroeg naar bed. 21.30 gevoed, 22.00 lag ze in bed. Ik had echt gedacht dat ze goed zou slapen maar ze heeft dus super onrustig geslapen. Werd telkens wakker van haar geluidjes en keek dan op de camera, en dan viel ze na 5 minuten wakker zijn wel weer in slaap. Uiteindelijk werd ze om 02.00 uur echt wakker maar heb haar speen gegeven en toen is ze weer in slaap gevallen. Vervolgens kwam ze om 03.00 uur, gevoed en weer terug in bed gelegd. Daarna werd ik om 04.00 uur weer wakker omdat ze huilde, weer speen en weer in slaap. 06.00 uur werd ze weer wakker voor een voeding, liggend in bed gevoed want ik was doodmoe. Samen zo in slaap gevallen en toen bleef ze nog steeds zo onrustig slapen, telkens wakker, jengelen, beetje huilen.... Ik snap er echt niets van. Hoop toch dat dit eenmalig was.. Het ging net zo goed.
Morgen, pfffff wat heb ik weer slecht geslapen . Door de bloeddruk word ik zo onrustig waardoor ik dus slecht slaap. Met als gevolg dat ik gewoon moe ben als ik 's ochtends op sta , kan wel janken, sorry! @Ella, hoe was je man zijn eerste werkdag? Lastig een presentatie maken over een onderwerp waar niets over te vinden is en nog minder over te vertellen. @Duch, oh arme Yasemin (en arme jij). Kan het zijn dat ze last had van haar darmpjes, want je zei toch dat ze weer meer last had? Of was dat niet gisteren? Ehm....verder....sorry!
@duch: ik zou het niet weten....maar de rariteiten zijn de wereld nog niet uit. rot zeg dat je zo een klote nacht hebt gehad! misschien maakt ze nu sprongetjes of zo? dikke knuffel en vandaag maar lekker rustig aan doen!