Ik heb toch teveel HCG (daar word je zo misselijk van), dus ik strooi even een heleboel rond! Vangennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
OOOH vreselijk inderdaad.. bah! Wat een idioten soms he?! Zo had ik ineens een gyn in opleiding aan me bed die tegen me zei, tja meid, het hoort er wel een beetje bij he? Ja daarom nemen jullie me zeker ook op, omdat iedereen het heeft! Sommige mensen, bah!
is gewoon een stomme huisarts! moeten we even langskomen? haha......is het een mannelijke ha? zoja die is nog nooit zwanger geweest en weet niet hoe dat is....is het wel een vrouwelijk en ze heeft zelf kinderen dan is ze overal zo doorheen gefietst....maar stom is het wel|!
Zon lijst hebben we hier al eens gehad he... Maar moeilijk bij te houden, die lijst was altijd kwijt.
ja dat is inderdaad niet normaal dat ze zeggen het hoort er allemaal bij kan er ook heel erg kwaad om worden hoor!!!
@duch: is dat zo? o kan me er vaag iets van herrinneren maar we kunnen altijd een nieuwe start maken.....hebben nu ook alweer een deel 6 dus zo een lijst moet kunnen.... hoe is het nu met de kleine meid?
Yep Minnie in het begin hadden we zo'n lijst.. best een tijdje vol gehouden maar op een gegeven moment niet meer. En met Yasemin gaat t goed hoor. Ze slaapt, alweer... ze slaapt zowat de hele dag en dan is ze savonds wakker. Straks moet ze eten om half 6 en vanaf dan is ze vaak wakker tot t badje (half 11) Oh jullie gaan, dan ga ik ook maar wat doen!! Doei meiden!
@minnie: die mag je van mij ook wel hebben, al weet ik niet of er nog heel veel hcg in mijn lichaam zit op dit moment.
meiden hubbie die is thuis dus ik ga ermee stoppen voor vandaag.....morgen zal ik weer even komen kijken en meekletsen als ik tijd heb.....hele huis moet gepoetst worden namelijk.....blehg nu al geen zin in haha. allemaal een dikke knuffel!