nope niet vrij......maaaar wel lekker uit kunnen slapen. alhoewel ik vanochtend al vroeg hier te vinden was. vanavond ben ik er ook weer.
Thanks deb, lief van je! Minnie lekker forum verslaafd hihi. Werkze. Ik ben aan t voeden dus typ met mn linkerhand, nogal irritant...duurt een beetje lang. Ga zo even weg.. even kijken voor een nieuwe pan.. en misschien dat ik zelf wel ff ergens wat ga drinken ofzo!! Ff de deur uit.
Jij hebt er ook 1 terug... Ik ga ook weg! Even snel mn tandjes poetsen... OH mijn moeder was vanochtend hier hahaha. Die heeft een beetje een midlifecrisis ofzo. Ze heeft helemaal een ander kapsel, hoogblond!! En hele andere stijl kleding, make up... wel erg mooi!! Maar ff wennen. Hihi! Tot straks meiden!!
Haha wat lachen van je moeder! Ik verveel me echt dood, mag niets doen en wil van alles . Ik ga op zoek naar een hobby of een leuke cursus of zo, iets dat ik thuis kan doen, zonder me druk te maken.
anja voor jouw ook een latertje zo te zien! niks aan he om altijd maar zo laat te zijn! Debby wat rot dat je je zo voelt.... idd miss helpt het wel als je wat leuks om handen hebt! sierraden maken bvb? is dat niks? Duchess jij ook al zo rot nacht! hoop dat he eenmalig was hoor! niet leuk voor zowel Yasemin als voor jouw! haha wat leuk he van je moeder! kan me voorstellen dat , dat erg wennen is! Hoe gaat het trouwens met je zus? Minnie werkze!!!!! ja dan zou ik idd ook even wachten met bellen... al is het wel erg verleidelijk om dan te bellen! opzich dan wel lekker dat je aan het werk bent toch!? kun je , miss je gedachten even wat verzetten en is de drang om te bellen misschien ook niet zo groot! Hier , gaat alles goed! voel me heel erg goed! alleen wel wat moe... dat kan door de injecties komen maar denk ook door mn ritme. maar ach ik vind het niet zo erg. vandaag lekker vrij! en ga zo lekker even in de tuin zitten!
Net even in de tuin gezeten met de achterbuurvrouw (vriendin ). Maar mij te warm hoor, bah, heb echt last van de warmte nu ik zwanger ben. Lekker even klagen hoor . Nu even een broodje eten en straks de diabetesverpleegkundige bellen voor de suiker.
debby heb je al gebeld? jaaa het kan aardig warm worden! maar ik vind dat heerlijk! Hier waait het nog wel wat... ik ben er nog niet aan toe gekomen om even te zitten! haha , veel te druk in huis!
Heb haar net gebeld en ze belt vanmiddag terug, want moet overleggen met de internist :-S. Dus even afwachten maar. Ik kan niet tegen de warmte door de zw.schap denk ik, snel te warm zeg maar. En ik verveel me nog steeds, maar weet ook niet wat voor cursus ik leuk zou vinden om te gaan doen....moeilijk, moeilijk. Zit mezelf een beetje heeeeel erg in de weg vandaag....
klote is dat debby! vind het echt rot dat je je zo rot voelt.....! moeilijk ook om dan afleiding te vinden he meid!
ben benieuwd trouwens wat de internist gaat zeggen... hopelijk overlegt ze daadwerkelijk en wordt je vanmiddag terug gebeld!
ik ga ff een salade maken van tomaat en mozzarella met basilicum en olijfolie!!! mmmmmm !!! Debby succes met alles meis! en doe maar rustig aan...! hoop dat je spoedig wat afleiding kunt vinden....! Wat vind je leuk om te doen/maken??
Ken dat gevoel Deb. Ik heb helaas nooit een leuke hobby kunnen vinden, hoop jij wel! Ella, mijn zus gaat toch wat langer behandelt worden. Waarschijnlijk 6 weken in een kliniek. Maar niet iets voor 'gekken', zeg maar... iets wat voor haar rustig is! Waar ze echt tot rust komt en goed aan zichzelf kan werken. Waarschijnlijk mag ze wel in de weekenden naar huis. Maar we weten t nog niet precies, duurt allemaal wat lang omdat ze niet echt in een crisis zit zeg maar. Ik vind het ook heeeerlijk weer! Rot Deb dat je jezelf zo in de weg zit. *dikke knuf* Zoo ik ben lekker beetje wezen shoppen. Vooral winkels kijken hahaha.. Wel wat dingetjes gekocht maar niet veel. Kon geen goede pan kopen, of iig, een betaalbare..... die hapjespannen zijn zoo duur!! Dus ga zondag wel ff in de stad kijken! Heb samen met manlief geluncht, en lekker in t zonnetje gewandelt. Wel lekker ff eruit, voel me nu een stuk beter!!
hallo lieverds.... even snel in de pauze bijlezen maar er viel niet zoveel bij te lezen..... hier begint de pijn in de boobs......net zoals ik ongi ga worden de afgelopen rondes. uiterlijk woensdag nod. en als ik afga van de vorige rondes netjes op tijd. wel erg he dat ik zo nega ben steeds maar ik weet immers hoe het voelt om wel zwanger te zijn en hoe het voelt om ongi te worden......en dit voelt als ongi worden.... @duch: pannen zijn als je echt een goede wilt vaak ook erg duur! en lekker aan het genieten van het weer? @deb: ik had je nog een sms gestuurd.....je mag van mij wel sims overbranden dan heb je een hele leuke verslavende hobby erbij haha dikke knuffel meid!
@Duchess; Wat balen zeg dat jullie zo slecht geslapen hebben vannacht. Hoop idd dat het eenmalig is, ging net zo lekker ja! @Debby; Jij ook slecht geslapen... Ja wij moeten ook een eigen bijdrage betalen, weet niet meer precies hoeveel het was. (Ik blijf het belachelijk vinden dat je moet betalen om zwanger te kunnen worden) Ja ik moest ook sowieso 165 euro betalen en had nog een rekening van een eurootje of 80 erbij. Ben benieuwd wat de internist vanmiddag te zeggen heeft. Vind het zo rot dat je je steeds zo moet voelen. *knuffel* @Minnie; Werkze meis, ik hoop dat je snel antwoord van het Geertgen krijgt al is het alleen maar voor je eigen geruststelling. Pregnyl resistentie lijkt me toch sterk, het is zo'n enorm grote shot hormonen die je binnen krijgt. @Ella; Ja die moeheid kan idd ook goed door de spuiten komen hoor. Lekker van je vrije dag genieten meid! @Minnie; Ik blijf duimen dat je niet ongi wordt maar straks een posi test hebt hoor... @Hier; Oei ik was 3 kwartier te laat met spuiten vandaag. Weet dat 3 kwartier niet zo heel veel uitmaakt maar ik had me voorgenomen om heeel stipt op tijd te gaan spuiten deze ronde. Naja, morgen maar weer gewoon netjes oom half 2. Ik vind het zo ontzettend jammer dat Cindy en Dinis niet naar de bbq komen.
Minnie ze zijn idd echt duur. En de goedkopere vond ik net weer te klein of te groot. Maar ik weiger 40 euro uit te geven voor een pan! Knuffel voor jou! Blijft afwachten... Anja balen meis. Al zal het niet veel uitmaken die 3 kwartier! Maar snap t ewel! Ik vind het ook echt heeel jammer dat ze niet komen...
hey meiden .... ik heb wel alles gelezen maar ik ben er echt niet bij met mijn gedachte bij sorry maar ik weet nu precies hoe anja zich voelde de laatste keer.. ik heb ook niet veel te melden,ben nu aan het wachten op de dag dat ik mag beginnen met spuiten.. morgen de laatste provera en voel me zo ja bah gewoon.. en de reden dat we niet naar de bbq KUNNEN komen is: wij hebben maar een bepaald bedrag per week dat we krijgen als we daarvan 40 euro moeten pakken is dat voor ons gewoon VEEL!! wij vinden het heel erg maar hebben er dus alles aan gedaan om de bewindvoerder het te laten betalen(ja we zitten onder bewind) maar we kregen daar een heel rot antwoord op dat ik zoiets had van ach laat maar we houden binnenkort dus gewoon zelf een bbq hier en maken het dus gewoon goed via die manier.. @deb dikke knuffel meiss het is ook echt weer in een keer te warm.. hoop dat het snel een beetje wend meiss en nee ik was niet werken hoor!! ik was in de stad!! @duch dikke knuffel voor jou meiss en je moeder andere uitstraling is toch leuk wel wennen inderdaad als je het niet gewend bent.. @miran ik wilde je gister wel een update geven maar zat er echt niet met mijn gedachten bij!!! @minnie heb je al antwoord gehad van geertgen!! lijkt me sterk dat de pregnyl het niet meer doet! en vooral omdat je gister die posi test had.. ik snap wel dat je voor jou gevoel zekerheid wil hebben.. maar geloof me dat spul werkt echt nog wel mop @de rest ja sorry meiden maar ik heb echt niks te melden!!
anja het maakt ook niet uit. ze hebben me dus vorige week uitgelegd dat je het binnen het uur zeker moet doen dus je mocht nog 15 minuutjes wachten meiss
Cindy ik geef je even een hele dikke knuffel (zoals je al zegt, ik snap precies hoe je je voelt). Ik begrijp ook waarom jullie niet naar de bbq kunnen komen, vind het alleen wel heel erg jammer want ik had jou heel graag willen meeten, je lijkt me in real life een ontzettend leuke meid namelijk.