thxx anja!! ik wil jullie ook heel graag in real life zien ben er ook echt verdrietig om maar echt we kunnen er niets aan doen @minnie in die ronde dat het raak was bij mij.. had ik ook gewoon die kwaaltjes van ongi maar was toch niet zo ik duim voor een mooi testje voor jou meiss
Ik ben er vandoor, even de markt op en even wat centjes op mijn bankrekening storten. Krijg contant uitbetaald dus vandaar en er liggen nog wat rekeningetjes te wachten... Ach, kan ik meteen even van het mooie weer genieten. Tot later meiden, knuffels!
Cin ik snap 't meis!! Had ook nergens gedacht dat je niet WIL komen hoor, hoop niet dat dat zo overkomt. Ik vind het gewoon heel erg jammer! We kunnen het best wel goed vinden samen vandaar!! *dikke knuf voor jou!*
Cindy wat rot dat jullie niet op de bbq kunnen komen meis! maar zo begrijpelijk! wat stom zeg dat je zo stom antwoord kreeg van de bewindvoerder! he maarre meis dikke knuffel voor jouw! hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Minnie wat ontzettend spannend meis! ik duim heel hard voor je hoor! hoop echt dat je ongi lekker weg blijft om een hele goede reden! Anja , das wel handig dat je contant krijgt uitbetaald! alleen moet je het wel elke keer op de rekening storten he... lekker genieten van het mooie weer! Duchess , ja pannen zijn echt duur he! hoop dat jullie eentje vinden hoor die niet zo duur is! miss bij de hema!? wij hebben destijds een hele mooie pannenset bij mekaar gespaard van bonnentjes bij onze supermarkt! wat heftig zeg voor je zus! hoop dat ze de juiste behandeling krijgt. echt triest eigenlijk dat er zulke lange wachtlijsten voor zijn! hoop dat ze snel goed wordt geholpen hoor!
haaaaiii ellaa ff vraagje meiss doet dat nou echt geen pijn in je buik spuiten hahaha heb er nachtmerries over
Ella goeie! Zal zondag idd eens bij de hema gaan kijken. Wij verkopen zelf ook wel pannen, maar net niet de pan die ik wil hebben... balen. Cin hihi ik denk niet dat het pijn doet hoor meis! Als ik die pethidine prikken vergelijk.. Heb hem soms in mijn bovenbeen gehad (deed pijn!!!) en soms in mijn bil (veel meer vet!! ) dat deed veel minder zeer. Buik lijkt mij dus ook minder pijnlijk dan bovenbeen..
meissie dat hoeft echt niet hoor! nou leuk is anders natuurlijk! maar het injecteren doet zelf geen pijn! alleen het idee om er een naald in te steken vind ik nog wat vreemd. Verder brand bij mij de vloeistof ook enigszins (maar wel minder als met pregnyl) Jij zette toch ook altijd pregnyl??? ik doe de pregnyl altijd in mn bovenbeen... maar moet zeggen dat ik dat enger vind als de menopur spuiten in mn buik! Je pakt gewoon een flinke houdplooi (tenminste als dat lukt! , bij mij wel hahaha) En dan in 1x prikken en het naaldje zit er zo in hoor!
Duchess , ja wij hebben ook een hapjespan weg bij de Hema! die is erg goed en er zit ook bvb een deksel bij! volgens mij was ie 15 euro! we hebben hem al heel lang..... en doet het nog steeds heel goed!
hahahahaaaaaaaaaaaa! maar beetje knijpen in die plooi helpt ook hoor! dan voel je het prikje helemaal niet meer! Alleen het idee vind ik wat rot..... maar dat blijft ook een raar idee om jezelf zo te prikken!
Ella kijk dat is een mooie prijs! Ga daar zeker ff kijken zondag!! Stom dat ik dt vandaag niet gedaan heb, wij hebben een Hema langs onze winkel zitten.
ja dat is het hem net hahahha dat prikken haha ja ik zal er flink in knijpen mischien voel ik het dan niet zo goed ik heb pannen van de blokker van tefal!! die zijn zo fijn en zijn er ook vanaf 14.99 hihi
Cin die pan die ik nodig heb was van Tefal de goedkoopste 39,99! Vond ik nogal!! Of ik moest een kleinere nemen, maar dan issie weer zo klein... Baal er goed van!! Ik had gister dus mijn pan gebruikt maar die is echt naar de klote, mijn gebakken aardappels zaten onder het zwarte anti aanbak-laagje zeg maar. Haha. Oh lekker Cin! IK kom bij jou eten vanavond.
meiden ik ga nog ff in de tuin zitten hoor!!! duchess gooi die pan dan maar weg!!! want als de anti aanbak laag los laat... dat is volgens mij niet echt gezond! hoop dat je snel een mooie en goedkope pan kunt vinden hoor! xx
De diabetesverpl. had al teruggebeld, maar toen lag ik te slapen. Heb haar net teruggebeld en ik moet inderdaad gaan spuiten (insuline). Heb een afspraak gemaakt voor vrijdagochtend. @Duch, ik heb ook nog geen leuke hobby kunnen vinden, ben ook al heeeel lang op zoek. Tja, winkelen vind ik leuk, maar dat mag nu niet . @Minnie, kan jij Sims voor mij overbranden? En kan ik dat gewoon op de PC doen? Had je sms gelezen en heb ook even gereageerd meis! Ik hoop dat je gevoel het fout heeft meis, ik blijf duimen. Dikke knuffel voor jou!!!! @Anja, wij zetten altijd het alarm van de mobiel voor het spuiten. Bah, zodra die afging, dan baalde ik alweer . Maar misschien wel handig als je iedere keer precies op tijd wil spuiten? @Cindy, he balen meis, weer niet werken, weer geen werk! Wel even gezellig in de stad in dus met mams . Ehm...ik ben echt een zeef en heb een vreselijke baaldag. Alles zit me tegen vor mijn gevoel en ik heb het idee dat de hele wereld tegen mij is. Had ook vreselijke last van mijn vingers met slapen, houd veel vocht vast, komt ook door de warmte :x :x :x
Ella heb die pan idd maar meteen weggegooit!! Ga gewoon zondag even bij de hema kijken, zal daar vast wel slagen! En anders maar een dure... vind het alleen zoveel geld voor een pan! Maarja...wil wel een goede! Ik zit lekker op t balkon in de zon...