PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pannen zijn inderdaad ook duur, maar wij hebben ook wel eens een goedkopere gekocht en dat was zo'n dramading :D.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ooh deb.. dikke knuffel meis!!!!

Die pan die ik nu had was ook een goedkopere.. (geloof 20 euro..) Maar wel een goede! Of iig.. hij heeft het 1,5 jaar volgehouden maar manlief heeft er nogal een handje van om met ijzeren bestek door de pan te gaan!! Dat mag ie dus dadelijk bij mijn nieuwe pan echt niet meer he...zonde!

Ik ga snel weer op t balkonnetje zitten... Yasemin zal zo wel wakker worden dus nog even genieten van de rust. ;)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, ijzeren bestek door een pan is inderdaad NOT DONE :D. Geniet lekker van het zonnetje meis!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hallo!

@Deb: meissie wat klote dat je je zo kut voelt. Wat zijn nou leuke, niet inspannende dingetjes om te doen? Sieraden maken, fotobewerken, scrapbooken, zelf je geboortekaartje ontwerpen/maken, tijdschriften lezen, boek lezen, lekker koken, eindelijk eens een mooi fotoalbum in elkaar zetten. *knuf*

@Miranda: Fijn dat de echo goed was. Wat zullen jullie blij zijn :)

@Cin: Bijna laatste provera. Fijn! Wat een takkespul hè!

@Minnie: Je bent jezelf gek aan het maken en tegen jou kan ik heel goed zeggen; niet doen meis.

Jammer genoeg kan ik het niet tegen mezelf zeggen.
    Vrijdag had ik FM en eitje was ruim 10 mm. In het weekend had ik heel veel afscheiding, maar niet helder. Kan dus onmogelijk eisprong zijn geweest, want eitje was vrijdag dus nog maar 10 mm.
    Nu zit ik spastische elke keer mijn slijm te checken! Nog niks wat er helder uitziet :(
    Hoop zooooooo dat er overmorgen eindelijk een goed ei zit, maar ben zoooooooo bang van niet :(
    Bah, vind het heel stom!

Gelukkig heb ik straks weer wat afleiding, want hondenschool! Vind ik echt leuk om te doen :) Gaan over een kwartiertje weg.

Fijne avond!

x Anne

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anne, oh meis, ik hoop echt dat je vrijdag een mooi eitje ziet!!! En afscheiding kan van alles betekenen natuurlijk :(. Jammer dat je niet even stiekem kan kijken he....Veel plezier op hondenschool!
    Sieraden maken moet ik eerst naar de winkel om van alles te halen en dat mag niet :(, fotobewerken en fotoalbum maken doet Arnoud en is daar ook heel goed in (!), ik doe de websites en Arnoud doet de fotoalbums :), scrapbooken ben ik niet creatief genoeg voor, geboortekaartje hebben we al uitgezocht ;) (of beter gezegd: heb ik al uitgezocht omdat ik me toch verveelde :)), koken is ook te actief :(. Ach, superlief hoor meis dat je meedenkt, maar ik ben gewoon niet zo crea-bea....

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje Annedore, nog geen goed nieuws! :(
    Hoelang willen ze nog doorgaan in deze cyclus?

Zo leuk, typ in op google '8weken sprong' en kom op allerlei sites met ervaringen.
    Alles is gewoon precies t zelfde. Beebjes die snachts ineens weer voor een nachtvoeding komen, die overdag zo slecht slapen etc etc.
    Ze heeft dus echt last van het 8 weken sprongetje en dat stelt mij weer gerust dat het vanzelf weer weg gaat. ;)
    Als het goed is gaat ze na dit sprongetje gerichter naar dingen bewegen e.d.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, bij Ryan heb ik de sprongetjes nooit bewust meegemaakt, maar ook nooit echt gemerkt dat hij daarna dat en dat kon zeg maar. Ik vond het allemaal "nogal gelul". Had wel zo'n Oei ik groei boek, waar de sprongetjes in staan, maar heb die snel verkocht ;).

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sayila - uw on-line kralen winkel (mag dit?)
    Lekker laten thuisbezorgen als het je leuk lijkt en je er geld voor (over) hebt!

Zo jammer dat je niks mag :(

9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Duch: dokter zei dat we door konden gaan met ophogen tot 300 en daar zit ik nu dus op ;)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik geloof er wel in Deb! Maar ze zeggen idd ook dat niet elk kindje er zo last van heeft dat je het merkt.
    Maar sprongetjes maken ze sowieso. Dat lijkt me vrij logisch toch? Ze moeten toch meer leren en groeien.. ;)
    Vorige sprongetje heb ik trouwens ook goed gemerkt en daarna zou ze gaan lachen, en ja hoor dat was ook precies zo. :)

Wilde net zeggen, je kunt ook veel dingen online kopen Deb! :)

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat hier dan alleen niet klopt is dat je zou moeten rekenen vanaf de uitgerekende datum.
    Dat klopt hier gewoon niet, de vorige sprong niet en nu alweer niet. Dus ik reken gewoon vanaf de geboortedatum en dan klopt het wel.
    Maakt me overigens niet zo veel uit die sprongen, maar het stelt me vaak wel gerust. ;) Haha..

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ben ik weer:):)

deb een hele dikke knuffel voor jou meiss:)
    ik voel zo met je mee echt niet normaal lijkt wel wanneer ik me shit voel jij het ook hebt!!
    idd ik hoop dat je snel iet svind waarje toch een beetje bezig kunt gaan!!

@duch ja dat kan zeker meiss een sprongetje!!
    ik zat er gister nog aan te denken,dat ze echt gewoon al bijna 2 maandjes is sooo dat gaat echt snel hoor!!!
    en ik weet niet op de een of andere manier kan ik mijn pb-tjes niet meer openen..????
    dan komt er te staan deze pagina is niet beschikbaar???

@ellaa jaaa kom ook maar hoor:):)
    @anne meiss ik hoop echt dat dat ene eitje van 10mm nu echt is doorgegroeid!! echt ik duim mezelf blaren op mijn vingers..

@de rest meiden hoe gaat het eigenlijk met tumm?? en tante mars??
    en mp en heidi??? al lang niks meer van gehoord he van heidi hoop dat alles goed gaat met haar..

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    gggrrr boobspijn hier! net eventjes bij mijn baas uit zitten janken. ben die hele mmm nu even zo zat als het deze keer ook niet lukt. zijn bijna 3 jaar bezig.......het is wel een keertje genoeg! steeds prikken en naar de kliniek en dan weer steeds dat ik voel aan alles dat ik ongi wordt dus zowat al weet dat dat ook gaat gebeuren......

ik ga even lekker voor de tv hangen en mn koppie leegmaken. morgen ben ik er weer en reageer ik ook weer op iedereen....allemaal een hele dikke knuffel!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Cin: Je bent een toppertje. Ondankt alle nare dingen die je zelf meemaakt, ben je nooit te beroerd om anderen op te peppen en oprecht voor ze te hopen. Echt top wijffie! :) Dat mag wel eens gezegd worden hè.

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    *minnie knikt naar annedore en zegt dat ze gelijk heeft*

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is helemaal waar hoor, bij Ryan merkte we een sprongetje nooit, maar een vriendin kon het ook altijd merken. Misschien merken we het bij PJ wel ;).

En die sieraden maken is hartstikke leuk, maar ik draag bijna nooit sieraden, dus wat moet ik er dan mee :D?

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wil jij je dan even goed gaan voelen :p. En kan het zijn dat je priveberichten vol zijn, je inbox?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En weer zit ik tegen mezelf te kletsen :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Debby verveelt zich nog steeds....waar is iedereen?!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie... Dikke knuffel meis!
    Vraagje, 3 jaar in de MMM al? Nee toch?

Cin wat raar dat je de PBs niet kunt openen.
    Heb je de mijne nog wel gelezen?

Deb misschien online verkopen? :D Houd je er nog wat aan over ook! ;) Kun je lekker shoppen voor PJ!

Wat is het rustig hier de laatste dagen zeg!!!
    Ik ben vanavond wezen aquarobiccen. Was weer super zwaar!!

Deel Deze Pagina