Nog geen zenuwen omdat ik er ook nog niet teveel aan denk. Komt morgen wel (of vanavond ). Heb er vooral veel zin in!!!
spannend meiss toevallig heb ik roze kaarsjes hier dus ik zal een ROZE!! aansteken meiss spannend hahaha
debby succes met insuline spuiten! hoop datje snel de juiste dosering zult vinden hoor! en succes in het ziekenhuis! Cindy dat klinkt vervelend zeg van je moeder... hou dat maar goed in de gaten! wat spannend dat je ook al bijna moet spuiten! hoop zo dat het werkt!!!! heb jouw foto''s ook al zo vaak bekeken! echt een knap stel hoor!!! hele gezellige foto's ook! Tante wat heerlijk dat je je hebt verslapen!!! Liefs!
ja die foto's zijn echt leuk cin! haha dan doe ik met je mee! wordt ook tijd dat ik er nieuwe foto's op zet.... maar ja daar blijft het telkens zo bij!
Volgens mij is het te mooi weer om online te zijn . Bij de diabetesverpl. ging het allemaal goed, heb insuline meegekregen en moet 's ochtends en 's avonds voor het eten spuiten. Daarna moest ik nog bloed laten prikken (grrr....de linkerarm lukte niet, dus daarna de rechter die het gelukkig wel deed, dus ik was wel heeel zielig ). We waren nog even langs de poli gyn gelopen om mijn bloeddruk op te laten meten en daar kwamen we weer mijn fa tegen, dat was superlief! Ze vroeg hoe het ging en zei direct dat ik er beter uit zag dan de laatste keer. De bloeddruk was nu eindelijk goed, 128/84. Dus dat is super! Nu alleen nog hopen dat het 's avonds en 's nachts ook beter gaat, maar dat bespreken we maandag wel even met de gyn (controle). Morgen de pretecho, joehoeeeeeee.
Hoi. Vandaag de meest verrassende FM gehad die ik me kon bedenken. Ik had werkelijk ALLE scenario's in mijn hoofd, DACHT ik Ik zal bij het begin beginnen: Naar binnen bij Wissmann en direct op de stoel! Baarmoederslijmvlies was in een week bijna 2 mm gegroeid, van 10 mm naar bijna 12 mm. Goed dus! Toen naar de eitjes kijken. Hij heeft ze aan een kant geteld: 7 stuks. De andere kant hebben we niet eens geteld, zaten er ook meerdere. Zelf zag ik er een stuk of 4. Ze waren allemaal 10 a 11 mm. Dus nog klein. Wissmann begon er weer over dat we geen zesling willen. Ik dacht dus 'we gaan afbreken en opnieuw beginnen', daar had ik me op ingesteld als het er teveel zouden zijn, dat had Wissmann vorige week ook gezegd! Zegt 'ie: Als er volgende week nou 7 grote eitjes zitten dan maak ik er een IVF van Ik kon wel janken, dit had ik niet verwacht! Ik vroeg of een 'escape IVF', zoals dat heet, een betere optie was dan afbreken. Wissmann zei dat hij, als hij in onze schoenen stond, deze eitjes absoluut zou benutten. Hij zei dat ie ons wel direct alles formulieren moest laten invullen voor Genk, want dat moeten ze daar vast hebben en we moesten bloed afnemen. Dat is bij mij een heel avontuur; twee assistentes moesten allebei twee keer prikken Maar het is gelukt Nou, dus volgende week donderdag weer terug, ondertussen gewoon doorgaan met 300 Gonal. Als er netjes iets van twee eitjes zitten, dan gewoon pregnyl en klussen. Als er dus iets van 7 eitjes zitten wil hij een escape IVF doen. Ik ben helemaal van de leg hiervan. Dacht dat IVF nog lang niet aan de orde was, zeker niet met mijn gewicht. Ben ook BANG! Heb alle info gelezen en maar 40 tot 50% is zwanger na 3 pogingen. En ik ben straks dus misschien al een poging 'kwijt' Heb wel gevraagd of als deze IVF niet lukt, we dan wel weer gewoon doorgaan met OI d.m.v. Gonal en zelf klussen. En dat gaan we. Het is nu niet zo dat IVF nog het enige is voor ons. Daarom is het ook een escape IVF. Nou, dat was mijn giga verhaal. Ik ben echt wappie nu. Moet al sinds vanmiddag huilen, maar het komt er niet uit Ben wel enorm blij dat ik klaar ben met school. Anders was het niet te plannen met de punctie en terugplaatsing (die is in Genk). Maar goed, moet ook blijven bedenken; de eitjes waren nog klein. Met een beetje mazzel groeien er maar max. 3 door en is IVF nog niet aan de orde. Donderdag is D-Day! Zal dit verhaaltjes straks ook ff in mijn eigen topic en het Puregon/Gonal topic plaatsen. x In-de-war-Anne
hey meiden @deb dus je bloeddruk was nu goed goed zo medicijntjesssss nu hopelijk snel wat rustigere avonden voor jou meiss.. en de insuline dus s`ochtends en s`avonds. hopelijk ga je je daardoor ook iets beter voelen meiss en jaaaaa morgen de pretechoooooooo @annedore woeee dat is nog eens spannend nieuws ja meiss haha coollll ben benieuwd wat volgende week jullie gaat brengen meiss echt mooi dat het niet afgebroken word goed zo!!!
hey annedore meiss dat is toch in gent!!! hahhaha ik hoor heel veel genk maar volgens mij is het gent hoor!!! maar meiss eigenlijk hoop ik dat je dat nog niet nodig hebt en dat er nu gewoon 2 eitjes mooi doorgroeien.. is toch wel jammer eigenlijk om het nu al als 1 poging te zien toch!!!
Ja, dat vind ik dus ook. Wil het liefst nog niet aan IVF beginnen, voelt zo definitief! Twee mooie eitjes en zelf klussen heeft wel mijn voorkeur. Maar het loopt zoals het loopt en als Wissmann IVF voor nu een goede optie vindt, dan vertrouw ik hem daarin volledig! En het is GenK :dat staat ook op de papieren (heb het nog ff nagekeken)
Oooh wat spannend Annedore!!! Jeetje, wat een onverwachte wending zeg! Hopelijk groeien er inderdaad maar 2 eitjes door en kan je zelf klussen, maar mocht dat niet gebeuren, dan is het deze ronde dus ook nog niet direct gedaan, dat is ook wel een hele fijne gedachte lijkt mij!!!!
Ik weet dus niet of ik het fijn vind Want wat nou als ik over (bijvoorbeeld) een jaar écht IVF nodig heb? Dan heb ik nog maar 2 pogingen Nu heb ik het medisch gezien niet echt nodig... Kan wel een maatschappelijk werker gebruiken nu
Maar waarom wilde Wissman dan nu al wel IVF toepassen? Want als je zelf twijfelt (wat ook wel begrijpelijk is), waarom dan nu deze beslissing nemen? Verwacht hij dat er alleen maar veel eitjes bij jou groeien en daarom deze beslissing neemt?
Ik weet het niet We waren nogal overdonderd door dit nieuws. Hij zei alleen dat 'ie de eitjes wilde benutten en idd misschien wel omdat ik zo lastig te stimuleren ben, want dat zegt hij ook (dat lastige stimuleren). Misschien idd dat hij denk 'we hebben nu tenminste IETS, laten we er wat mee doen'. Maar goed, hij beslist dit niet voor ons hoor. We mogen erover nadenken en volgende week moeten we de knoop wel doorhakken.En ik weet het niet...
Ik zou het eerst eens rustig laten bezinken meis! En dan donderdag ook vragen wat je kansen zijn om een nieuwe cyclus te starten, hoe groot de kans is dat je dan wel 1 of 2 eitjes kunt "maken". En vooral nadenken wat je wilt als hij zegt dat die kans groot is of bijv. 50/50. Kortom: voor jezelf even alles op een rijtje zetten. Het is een hele moeilijke beslissing denk ik, maar de vraag is of je het zelf nog een keer aandurft om desnoods dit af te breken en opnieuw te starten of dat je deze kans wel grijpt. En ik zou ook zeker vragen hoe groot de kans is dat er een goed eitje tussen zit, gezien de lengte van je cyclus. Kortom: ik kan je ook geen goed antwoord geven .
Deb wat fijn om te lezen dat je bloeddruk goed was zeg!! En 2 keer insuline spuiten, hopelijk werkt het goed genoeg! Morgen echo, leuk!!!! Annedore waa wat een nieuws. Even schrikken maar hee dat is beter dan afbreken toch? Snap wel dat je het eng vindt!! Snap ook goed dat je liever gewoon zelf klust maar als er daadwerkelijk 7 doorgroeien is dit toch beter dan afbreken! Moeilijk Annedore dat je het niet goed weet. Is ook wel moeilijk natuurlijk. *knuf*
Ik heb vanavond zo gelachen! Ryan had een waterijsje (een kleine raket, die hebben ze, handig!) en ik vroeg om een likje, dat mocht ik niet, haha. Later zei ik tegen Ryan: samen met mama ijsje en toen mocht ik het stokje vasthouden en nam meneertje mooi een likje, hahahaha. Dat was voor hem samen genoeg .