@Ella: goed zeg! Wat spannend voor jullie. En een tweeling kan zomaar gebeuren natuurlijk met twee eitjes. Dubbel spannend dus @hier: ik zit er ffies doorheen. Ben zo druk bezig met alles en telkens naar Geertgen valt me toch meer tegen dan ik dacht. Het is voor ons toch minimaal anderhalf uur rijden, hangt af van de files. Als er dan telkens niks verbetert met die eitjes, dan voelt dat enorm naar Zaterdag is mijn CD 35 en dan MOET er dus IETS zichtbaar zijn begrijp ik van Cin. Nou, dat hoop ik dan maar. Anders was alles dus voor niks Dus ik zit hier dus met de tranen hoog een geboorte-felicitatie-kaartje te schrijven voor mijn collega. Die is 7 mei bevallen van een zoon. Bah, wat tegenstrijdig dit Net bij de Hema wat maskertjes gekocht, facewash en ontstressende shower mousse. Vanavond even een uurtje voor mezelf in de badkamer. Zaterdag weer naar Geertgen en ik denk dat we er dan even een leuk dagje van maken. Ik hoop dat we daar dan ook reden toe hebben. In Gemert zit een leuke tent, De Keizer, en ik wil daar wel eten als ik met goed nieuws bij Geertgen wegkom. Als het weer een teleurstelling is, kan ik er denk ik niet van genieten, dus dan vind ik het zonde geld. Ik zit lekker slap te lullen tegen jullie. Beste vriendinnen zijn nooit bereikbaar in dit soort situaties Zal je net zien. Gelukkig zijn jullie er Sorry, ik heb niet alles teruggelezen. Het is hier net een kippenhok x Anne
Owh, Miran sorry. Ik had alleen je berichtje gezien waarin je nog schreef over geen test. Zit net wat meer terug te lezen en lees dat je zwanger bent, en hoe! Van harte meid! Een goede zwangerschap gewenst! Zou leuk zijn als wij allemaal volgen. En dan vanaf januari 2011 elke maand een baby (of twee,of drie)tot aan de zomer
@anne: begrijpelijk dat je er even doorheen zit. Ik hoop zo voor jullie dat er zaterdag eindelijk iets te zien is. Waar moeten jullie helemaal vandaan komen als ik vragen mag? Omdat jullie zo lang in de auto moeten zitten. Oja, de gemaakte reiskosten naar en van Geertgen naar jullie huis toe kun je gewoon opgeven bij de belastingdienst even als tip. Dat hebben wij ook gedaan. Knuffel voor jou!
dames, ik ga afsluiten voor nu. Heb ineens een enorme dut ik ga even beneden op de bank liggen met de tv aan. Misschien dat ik straks nog online kom en anders ben ik morgen weer van de partij. Liefs Nicky
Wij waren er idd op geattendeerd dat we de reiskosten terug konden vragen Dat scheelt weer. We moeten uit Flevoland komen...maar we hebben het er wel voor over. Wissmann is ook zo lief. Wil zó graag de vaart erachter zetten, omdat we telkens zo veel moeten rijden. Maar ja, het moet wel veilig en verantwoord blijven.
nicky bankhangze meiss @annedore ik hoop ook echt dat er zaterdag iets te zien is meiss is idd best ver ja wat jullie moeten rijden.. ik zie dat wel vaker hoor bij geertgen.. mensen van belgie duitsland sommige zelfs vanuit frankrijk die eventjes hier naar geertgen rijden.. geeft alleen meer moed als ze vanaf daar komen toch!!! ik hoop echt dat je zaterdag goed nieuws hebt meiss
MIRANDA GEFELICITEERD!!!!!! Dat is een overduidelijke test!!!!! @All; Ik lees vanavond de rest even bij want het zijn weer eens bijna 30 pagina's, stelletje kletstantes. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, doe ik vanavond. De batterij van mijn laptop is nu leeg en ik moet naar mijn ouders. Tot vanavond.!
haha deb ja was lekker snel op en neer scheelt is hier 2 minuutjes vandaan lekkere cheeseburgers vandaag hmmm ahhaha alhoewel ze van de aldi lekkerder zijn
ja ik ook deb!!! kijk ik ben echt superblij voor miran echt wel.. loop niet voor niks te janken.. maar toch komt het best hard aan.. begrijp me niet verkeerd hoor!!! maar ik zou dus alles doen voor die mooie test die ze had
deb meiss ohh ik weet nu gewoon niet meer wat ik moet zeggen.. vind het zo erg dat je je zo shit voelt.. hoop ook echt dat je snel mag gaan genieten meiss..