hahha heb je het gelezen ella ja ik zie er wel tegenop om in mijn buik te spuiten maar niet dat ik weer mag beginnen hihi
ja is dubbel gevoel he! hoop zo dat de Fostimon zn werk voor jouw gaat doen! jaaaa idd ik lees mee.....
Oh dan heb ik daar overheen gekeken, dankjewel Anja! Haha Cin van die man, dat ie zo laat belde! Volgens mij is mn buurvrouw aan t bevallen trouwens! Vanochtend liep ze met dr moeder met grote tas en maxicosi naar de auto. Spannend!
spannend duchess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat leuk dat je straks een baby buurtje hebt!!! gezellig ook voor Yasemin!
ohhhh duchh dat ja haha ik vond het ook heel erg raar.. een onbekend nummer.. dinis pakte op en hij zei hier iemand van multiservice??? dus ik zei nog zeg maar gewoon GEEN INTERESSE hahaha zegt ie nee is van je werk hahaha
tot vanmiddag Cindy! en succes bij het uitzendbureau! ik ga ff sigaretten halen! ja je vroeg hoe het gaat met stoppen... nou laat ik maar niet beginnen over de hoeveelheid! maar het stoppen is nog niet gelukt.... stress is natuurlijk nooit een excuus , maar ben de laatste tijden nogal gestresst , slaap slecht en ben ook wat minder bezig met zwanger worden.... ja ik wil wel erg graag hoor! maar door bepaalde dingen is het even iets naar de achtergrond geraakt! denk dat het morgen wel weer terug komt als ik FM heb gehad..... hoop dus wel dat er een mooi eitje zit hoor! sorry kan het ff niet goed verwoorden denk ik....
Hahah Cin jij dacht een callcenter zolaat nog?! Hihi.. Ella idd erg leuk! Kunnen ze strakjes samen spelen. Tis een jongetje trouwens. Ella wat jammer meis! Maar als dit niet het goede moment is om te stoppen dan moet je het ook niet doen hoor meis. Komt vanzelf wel, toch? Als je lekker in je vel zit en lekker ontspannen bent, gaat het waarschijnlijk ook véél makkelijker. Cin wat ga je doen op 't uitzendbureau? Succes iig! Yasemin die lacht me toch veel sinds gisteren trouwens, zooo leuk. Je kunt nu echt met haar spelen en ook als ze alleen in de box ligt ligt ze met zichzelf te lachen haha zo leuk. Het scheelt soms niet veel of t lijkt echt op schaterlachen! Ooh nog een kwartiertje en we moeten weg.. brrrr.
oow wat spannend duchess die prikjes! heel veel succes meid! altijd spannend hoor! hoop dat het goed gaat! enne wat heerlijk dat yasemin zo lekker en veel lacht!!!! oooh wat leuk zeg een jongetje!!!! weet je al meer?
precies duchess... ik denk er wel veel aan hoor en ben er ook wel mee bezig , want ben nog steeds wel aan de injecties. maar merk gewoon dat die hormonen er wel in slaan op de een of andere manier. probeer het iig wat meer van me af te zetten!
@Ella; Ik hoop dat het er bij jou morgen net zo mooi uitziet als bij mij meis, ik duim! @Cindy; Het in je buik spuiten valt echt reuze mee hoor. Maak je er maar niet te druk om hoor, als je 't eenmaal gedaan hebt denk je echt, was dat het nou? *knuffel* @Duchess; Spannend voor je buuf! Is wel leuk voor Yasemin ook, misschien worden ze dan over een tijdje wel vriendjes met elkaar. @Hier; Mannetje is even op stap uit de ochtenddienst en een paar biertjes drinken... Denk 3 of zo. Hoop dat het geen kwaad kan... Maar zal wel meevallen toch? Zal me wel weer druk maken om niets.
@Ella; Haha ja het zal vast niet erg zijn hoor, er worden zoveel kindjes verwekt onder invloed van alcohol. Maar dat zijn dan weer van die dingen waar je je druk om maakt he..
Ik heb bijgelezen, maar weet niet eens meer wat ik heb gelezen, sorry! Ik ben echt een vergiet.... Maar goed, de bloeddruk was super, dus de medicijnen slaan goed aan . Daarmee blijven doorgaan en ik mocht rustig aan kijken wat ik wel en niet kon doen. Vanmiddag al een pakje gehaald voor PJ en 4 rompertjes, zoooo gaaf . Moeten verder nog even wachten met kopen, want de zomercollectie is er nog helaas .