Ella nee weet nog niets, ik zie haar vanzelf verschijnen met beeb. Als ze ingeleid wordt kan het best lang duren. Maar ik denk dat het vanzelf begonnen is en dat ze besloten heeft toch naar t ziekenhuis te gaan. Maar weet t niet... we zien t vanzelf. Als ik wat hoor dan sta ik meteen door t kijkgaatje van de deur te gluren (nu nog niet hoor, zo snel verwacht ik dr niet thuis!! ) Idd Anja leuk is dat, altijd een speelkameraadje in de buurt! Schelen dus maar 9 weken. Nu lijkt dat veel maar straks niet meer natuurlijk. Hihi. Of bier kwaad kan.. denk 't niet.. geen idee. Wij drinken beide niet dus heb me er nooit zo in verdiept wat het doet met het sperma. Maar 1 keer zal wel niet zo erg zijn joh. Zooo ik heb gejankt whahahaha. Het was zooo zielig die prikjes echt waar. Je zag dr echt schrikken en wel zo hard huilen met echt dikke krokodillen tranen. En dan moest er ook nog een tweede in!! Arm meisje. Ik moest echt huilen, schaamde me dood. Gelukkig zei de verpleegkundige dat ze nog nooit een mama gehad heeft die níet moest huilen bij de eerste prikjes. Zelfs mijn moeder (die was mee) moest een traan wegvegen haha... Maar verder, ze is 7 cm in de lengte gegroeit!! Echt zo veel hahaha. In de eerste maand is ze van 48,5 cm naar 50 cm gegroeit en nu dus ineens 57 cm! Wel in gewicht weer minder maar dat vonden ze erg logisch omdat er meer energie naar t langer worden gaat. Ze weegt nu 4690 gram. Ze houden als gemiddelde 100 gram per week aan dus daar zit ze nog steeds boven. Wat gewicht betreft volgt ze nu netjes de middellijn van de curve en wat d elengte betreft is ze van de onderlijn naar de bovenlijn geschoten haha! Volgens hun wordt het een lange slanke dame. Hihi. Achja mama is weer trots. Nu nog even afwachten hoe ze reageert op de prikjes, vanaf een uur of half 6-6 uur kun je er wat van gaan merken zei ze... Heb het sporten afgezegd voor vanavond, want manlief wilde liever niet alleen met haar zijn als ze misschien niet lekker is ofzo. (die kan er geen borst in duwen en ik wel )
debby wat fijn dat de bloeddruk goed is!!!!!!!!!!!!!!! oooh wat leuk he baby shoppen!!!!! Duchess ben benieuwd hoe de prikjes zijn gegaan hoor!
@Ella; Lief van je meis dat je voor me duimt. Ik duim net zo hard voor jou! @Debby; Wat een super nieuws zeg! Heerlijk dat de medicijnen zo goed aanslaan en dat je bloeddruk goed is! Hèhè eindelijk goed nieuws meis! En lekker geshopt voor PJ. Jammer dat je nog niet zoveel kon kopen omdat je op de wintercollectie moet wachten. Maar des te meer kun je inslaan als de winterkleertjes in de winkels liggen.
Oooh wat zielig he Duch de eerste prikjes. Ik hoefde gelukkkig niet te huilen, maar vond het ook zo erg en zielig . Maar meestal is het meer de schrik waarvan ze schrikken dan de pijn. Arnoud maakt even een foto van het pakje , komt er zo aan .
Huuh heb allemaal reacties niet gezien, dat is gek! Anja ik snap wel dat je je er druk om maakt hoor meis! Je wilt je kans toch optimaal benutten he. Debby wat super fijn dat je bloeddruk weer goed was! Ben zoo blij voor je! En lekker geshopt, leuk he!!!!! Hihi! Ik kan deze week ook weer lekker gaan winkelen voor ons buur-jochie!! Hihi, leuk excuus om ook nog wat dingetjes voor Yasemin te shoppen. Al gaan we maar alvast wat kopen in maat 62 denk ik omdat ze nu zo hard groeit.
@Ella, jij morgen weer een spannende dag!!!! Oh ja, Cindy en Dinis: gefeliciteerd met jullie baan, helemaal super!!!
Ah wat sneu Duchess die eerste prikjes! Kan me voorstellen dat je dan even een traantje laat ja. Fijn dat verder alles goed was en dat Yasemin goed groeit!
ooooh duchess wat zielig voor Yasemin! nou logisch toch dat je moest huilen! knuffel voor jouw en Yasemin!
Idd Deb ze schrok er echt van. Moest nog wel ff flink nahuilen maar toen we weer liepen met de kinderwagen viel ze alweer in slaap. Ik had ook niet gedacht dat ik moest huilen, ze is ook zoveel geprikt in het ziekenhuis toen, maar dit was toch weer heel anders.. Achja het is weer voorbij... Over een maand weer, pfff. Maar dan zal het wel al minder erg voor mama zijn. Haha.
De eerste keer is altijd het ergste . Maar het blijft natuurlijk zielig om te zien, hopelijk heeft ze er niet teveel last van! Hier een foto .
In albums kan ik al helemaal geen fotos zien haha... lekker handig.. Normaal kan ik ze hier ook niet zien, maar kan ik ze aanklikken en dan openen ze in een nieuw venster. Ik zal eens ff kijken wat ie doet als ik met rechts klink en de link kopieer.. misschien dan wel.
OH nu doet ie het ineens haha! Leuk setje zeg! Welke maat is dat? Ziet er groot uit nl. Lekker sportief!