Ik hoop met je mee, Deb!! (voor annedore) Wauw anja, nu je het zegt! Alweer 35 pagina's in 1 dag, echt te erg whaha. Cin tuurlijk komt het hard aan meis, daar hoef je je niet schuldig voor te voelen, heel normaal!!! Is zo moeilijk allemaal... Ook een dikke knuffel van mij hoor!!!! Zo wij eten lekker gekookte aardappels met gehaktballen en sperziebonen. Heb er zin in.
lekker duch en thxx meiss was maar even hoor!! ben er al weer overheen hahaha ik gun het gewoon iedereen hier,maar mezelf toch het meeste toch haha zo klink ik net zo`n jaloerse meid.. terwijl ik juist helemaal niet jaloers ben hahaha ben superblij voor miran na al die negatieve maanden en gedoe
Ik heb net de ha-post gebeld om te vragen hoeveel paracetamol ik mag hebben i.v.m. de zw.schap. Ik heb namelijk vreselijke last van mijn aambei.... Zij was heel aardig en gaat overleggen met de ha, want als ik paracetamol neem en die direct weer uitspuug, heeft dan geen nut. Dus zij stelde voor iets anders voor te schrijven voor de misselijkheid EN daarnaast dan de paracetamol. Ik wacht dus even op een telefoontje van de ha.
Ik zat dus te denken aan een zetpil Maar dat lijkt me niet zo geslaagd in jouw geval Muts (ik dus!) Wel heel vervelend meis, ook dat er nog bij Ik hoop dat ze snel bellen.
Ik heb dus zetpillen (Curanol) en zalf (Curanol) en die zetpil gaan we vanavond toch maar even erin doen, even op de tanden bijten maar...maar het doet gewoon zo'n pijn. Ach, het is ook even alles tegelijk nu...die vrouw was zo aardig dat ik spontaan ging huilen nadat ik had opgehangen....
aaaaaaaaaaaah ik zie ineens een zwanger banner bij miranda!!!!!! *hyper hyper* yeaaaaaaaaaaah gefeliciteerd meis!!!! ben ik blij dat je gevoel er naast zat! Ik ga nu ff terug lezen
deb ik hoop dat je dan iets anders gaat krijgen nu meiss hoop dat ze snel iets laten weten hoor jaaa tumm weer een zwangere erbij!!!!!!!!!
heej debby , wat fijn dat je nu een aardige vrouw aan de lijn hebt! hopelijk overlegt zij even goed en belt ze je ook terug. wat vervelend zeg dat die zetpillen ook zo pijn doen Annedore kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt! tis ook ver rijden idd voor jullie zeg! hoop dat er snel te zien zal zijn dat er een eitje groeit! Anja veel plezier bij je ouders! hier in twijfel.... heb vanmiddag mn laatste sigaret gerookt en was toen in de volle overtuiging van ''nu koop ik geen pakje meer'' maar ja toen had ik nog een vol pakje hahaha en nu....... ik wil echt naar de winkel!!!!
tummeltje leesze!! hiihi we hebben heel wat afgekletst! Cindy ik begrijp je gevoelens wel hoor! en is ook helemaal niet erg.... juist normaal! ik hoop echt zo dat julie wens snel in vervulling mag gaan!
gelukkigmaar deb volgens mij zien ze er de ernst nu wel van in ellaa ga je stoppen??? is wel beter maar is beter om het af te bouwen hoor!!! dan val je minder terug in het willen van die sigaret.. ik doe nu met 1 sigaretje een uurtje maak hem aan neem 2 of 3 hijsjes en maak hem uit en leg hem op de asbak
Ella: niet naar de winkel gaan! Ik weet hoe moeilijk het is meis. Kan ook weinig tegen je zeggen om het gemakkelijker te maken. Kan alleen maar streng tegen je zijn Denk aan al het geld dat je gaat besparen en wat je straks lekker aan jullie baby(s) kan gaan uitgeven. Extra leuke kleertjes, extra mooie kinderwagen, extra leuke geboortekaartjes.... et cetera et cetera!
ja? nou volgens mij lukt afbouwen bij mij al helemaal niet! want ik kan echt niet 3 hijsjes nemen en em dan wegleggen! ik heb wel van die nicotine kaugom.... dat hielp bij wel goed! was ook bijna gestopt , maar ja toen kwam er weer een feestje....
ja haha das een goed idee! om daar aan te denken! maar dan denk ik eerst nog niet aan baby spul , maar eerst aan extra kleding voor mezelf haha