Zal ie wel groot uivallen denk ik! Iig hij ziet er op de foto erg groot uit! Zo gek is dat, sommige merken vallen heel klein en andere weer groot, geen touw aan vast te knopen! Nu ook heeft ze een truitje van de hema aan in maat 50 en die is aan de ruime kant. Vorige week had ze van de H&M een truitje aan maat 62! Heel gek dat dat zo erg verschilt. Ik heb gister met winkelen ook alles op haar gelegd om te kijken of het wel ging passen. Anders had ik dat truitje van de Hema in maat 56 of zelfs 62 gekocht en kon ze dat nog lang niet aan. OK ik typ weer teveel... hahaaha. Heb net voor t eerst weer redbull gedronken, zo lekker maar oh zo slecht... Hihi.
Inderdaad, het ene valt groot uit en het andere valt klein uit. Ik legde ook altijd even alles op Ryan om te kijken. We zullen zien of dit inderdaad groot uitvalt of dat het zo lijkt. Als het groot uitvalt, kan PJ nog even wachten tot hij het aan kan, haha. Oooooh redbull . Mag dat met bv?
Hey Minnie, meis vind het zo kl*#(# dat je je zo voelt . Maar het hoeft niets te zeggen hoor, je lichaam kan nu ook heel anders reageren dan jij denkt...
Deb, beter te groot dan te klein he!! Hihi. Ja redbull mag wel, maar je moet wel voorzichtig zijn met cafeine idd. Maar drink verder alleen maar water dus dat kan best. Minnie, dikke knuffel voor jou terug meis..!!
mwaah denk het niet hoor. alles wijst op ongi. dus ga er ook maar vanuit en volgende ronde er weer tegenaan. mooi pakje voor pj! @duch: redbull lekker! geef hier dat blikje haha. ben even ouwe meuk op marktplaats aan het zetten.....kijken of het iets oplevert.....
Lekker Minnie, hoop dat je er wat aan overhoud! Ik hoop toch dat je ongelijk hebt meis, ik duim nog steeds voor je!!! Zwanger op de barbeque!!!! (hoop het echt..!) Blikje is al op. Was 10 maanden geleden!! Hihi.
@Duch, oooh lekker dat dat af en toe mag dan . @Minnie, we zullen het zien meis, maar ik blijf voor je duimen . En wie weet wat het allemaal nog oplevert . Ben zoooo blij met de nieuwe kleren (en de rompertjes ook ).
Ooh dat miste ik ook zo erg in de zwangerschap, verschrikkelijk! Toen mijn ouders naar de verloskamer kwamen vlak na de bevalling, had mn moeder een grote pistolet met filet american met uitjes mee genomen voor me. Heb echt zitten smullen haha.
ik heb straks een halfuur mini gehaktballetjes zitten draaien voor in de spaghettisaus. (die ik zelf maak trouwens potjes doen we niet aan haha) nog een week en een paar dagen en dan BBQ!!!!
Minnie wij doen ook niet aan potjes saus, echt niet lekker!! Jaa nog maar eventjes voor de BBQ! Heb er zin in! En idd hopelijk toch wel goed weer. Maar denk het wel toch!?
hey meiden @duch wij moesten onze contractjes gaan tekenen bij het uitzenbureau morgen beginnen jeeeyyyyy ohh dikke knuffel voor jou en yasemin meiss is ook zo zielig de eerste prikjes lekker he redbull @deb joo die is cool dat pakkie stoer zeg!! goed meiss dat alles nu weer beter eruitzag bij het zkh.. toppie joppie moppie @ella meiss je hoeft het niet uit te leggen meiss ik snap je heeeelll erg goed qua roken doe waar je je ged bij voelt mop @anja jou vraag over dat biertje.... is geen probleeemm als hij nu drinkt is het pas over 3 maanden zichtbaar bij de zaadjes dus als hij 3 maanden terug heeft gedronken zit dat nu bij die zaadjes maar alcohol kan echt geen kwaad hhoor @minnie meisss een hele erge dikke knuffel voor jou hoor komt goed ...