hahha ik ben nu ook wel blij hahha om heel eerlijk te zijn loop ik er al bijna een week over te chagerijnen
Ja het was ook écht niet leuk dat je niet ging komen!!! MP!! Hoe is het met jou en je meissie? Heeft ze ook haar prikjes al gehad???
Haha zit helemaal blij te zijn hier. Mannetje vraagt wat zit jij nou te lachen? Ikke; Cindy komt ook naar de bbq! 'Wie?' 'Cindy!' 'Oh, ohhh die kippen bbq.'
ik kom wel alleen ja,maar of ik nou zoveel eet weet ik niet hahahaha uhmm bestel maar even een heel groot varken whahahhaha nee grapjuh.. ik eet bijna niks hoor (is wel niet te zien aan me figuur maar toch) hahaha
whahahha ja leuk is dat he die reacties van die mannen.. dinis zegt kiek haar zitten hahahaha heb je een date of zo.. ik zeg jaa met heleee lekkere......... moppies
Ja wat mij betreft mag je al t vlees wat wij niet eten hebben... Van 2 personen al het varkensvlees blijft van ons over... weet niet meer hoeveel dat was, Minnieeee?
Ja vind het echt heel leuk dat je alsnog komt. Enne ik ben ook manloos naar de bbq hoor, mijnes moet ook werken. Nou ik ben er zo weer vandoor, gaan zo naar mijn schoonouders. Moet dus daar de Pregnyl doen, naja... komt wel goed. Moet dit keer trouwens 10.000 ipv 5000, geen idee waarom want met 5000 ging het ook goed... Zal wel.
even een lijst zodat ik weet of ik het goed heb gedaan. nicky en hubbie, duch en hubbie, deb en hubbie, cindy en anja, minnie en hubbie whaha kom op precies 10 mensen en heb voor 10 mensen besteld afgelopen week. was het minimale dus is allemaal al besteld.......
ja ik neem wel wat leuks voor alle beebjes en aankomende beebjes mee zo flauw ben ik dan ook weer niet hoor (en voor deb weet ik nu ook ong wat ik kan kopen