PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meiden ik ben er vandoor, schoonmam en paps wachten.

Tot later, fijne avond iedereen!

*knuffels*

Oehoehoeh ik kan niet wachten tot de 19e.... :D

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja Cin, hebben wij gewoon een date. :p

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Fijne avond Anja en succes met je spuit zetten meis!!! En met klussen! ;) OOH ben zo blij voor je meis!!!!!!

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    we zijn met 10 mensen. 9 daarvan betalen 20 euro.dat is dus 180 euro. de BBQ kost voor 10 personen 130 euro. Met alles erop en eraan. Dus ook salades en een bbq en niet te vergeten stokbrood met heul veul kruidenboter. Duch neemt het bonnetje van de halalvleesjes mee (dan weet je dat nu dus he) en dat halen we er ook vanaf. Dan betalen we allemaal evenveel namelijk. eerlijk toch? of toch niet zo?

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    anja heel veel succes met de prik ennee veel klusplezier!!!!!

ggrrrrr stomme achterlijke 30 seconden!

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ze heeft heel veel krampjes en ik had gehoord van vrienden van ons dat het zou voelen als erge menstruatie krampen?? Ze heeft ook duidelijk pijn. Maar ze heeft ook een grote navelbreuk en wie weet komt de pijn daar van. En de huisarts vond nodig om eerder bij de kinderarts terecht te kunnen dus we horen morgen waarschijnlijk wanneer.. Hopen dat ze niet geopereerd hoeft te worden :( .. Het CB begon gelijk over rust en regelmaat zonder te vragen of ze dat ook kreeg, want daar let ik dus wel degelijk op. En als het dat was dan had ze ook geen pijn maar "gewoon" huilbuien, toch? Maarja.. We horen wel bij de KA hoe en wat...

@ DEBBY, wat een mooie echo foto's!!
    hAHHA ook ik had het dus mis!!

@ TUMMETJE, jeetje ik kan begrijpen dat je kapot bent!! Misschien even de HA laten komen? Kunnen zoveel oorzaken voor zijn..

@ DUCHESS, fijn dat het zo goed gaat zeg!!
    Oh rot zeg die prikjes he... Ik voelde me meteen rot vooral bij die 2e prik ze huilde in die ruimte waar de aankleedkussens liggen nog steeds een tijdje. Ben blij als ze die prikken niet meer hoeven!! Hoe is het trouwens na de tijd gegaan heeft ze nog koorts of iets gehad?

@ MINNIE, hopen dat de ongie tòch weg blijft...

@ TANTE, je hebt je best gedaan ècht waar!! Je bent een super mama dat je het zo geprobeerd hebt, ik snap hoe je je voelt dat het niet meer kan.. Maar dat gevoel wordt minder, je moet beseffen dat je het beste voor je meisje gedaan hebt!

@ ANJA, super dat er een ei groeit :D !!

@ CINDY, fijn dat het een geslaagde dag was meis!! En gefeliciteerd met jullie werk :D en nu op naar compleet geluk hihi. Als het zonnetje eenmaal begint met schijnen........ Gaat helemaal goed komen!!

Onze kleine meid heeft trouwens dr geboortegewicht dik verdubbelt :D 4180 en 51cm hihi.
    Vandaag zou ze 4 weken zijn en ik had net toevallig op internet iets gelezen over baby's van 4 weken en wat dat betreft heeft ze dus wel achterstand. Maar ze doet het goed verder. En ze begint een beetje regelmatig te lachen sinds afgelopen vrijdag!! Ze volgt ons nu ook en ze is heel scherp als ze iets hoort :D de schat.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oja en het drinken enzo dat haal ik denk ik allemaal gewoon huismerken in huis. of is er iemand die echt alleen a merk drinkt?

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga maar even snel aan het eten beginnen en dan ben ik er strakd weer.......

tot zodadelijk!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh joh lieverds ik wil die halalvleesjes best gewoon zelf betalen hoor!!! Ik bedoel, is toch onze 'schuld' ;) dat we extra vlees nodig hebben. :)
    En vergeet je niet drinken erbij te rekenen lieve Minnie?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha minnie geef mij maar een glas en ik ga wel buiten staan:)
    heb ik ook een glaasje fris;)
    nee maakt niet uit hoor als het maar nat is:)

anja ja dan gaan wij gewoon daten meiss:):) heel veel succes met de pregnyl en heel veel klusplezier :)

@mp ohh meiss ik hoop dta ze idd niet geopereerd hoeft te worden ze is nog zo kleinn..:(
    dikke knuffel meiss:):)
    en ja ik heb ook een heel goed gevoel dat alles goed gaat komen:) nou allebei werk en dan vrijdag beginnen met spuiten:):) wiehoo

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohjeetje MP, een navelbreuk, wat erg!!!! :( Hopelijk valt het mee... Arme meid!
    Volgens mij kunnen ze daar idd wel last van hebben.. (kindje van een vriendin van me had ook een navelbreukje..)
    Idd als dat het probleem was dan heeft ze idd geen pijn...
    Vertrouw op je eigen gevoel meis, mamas instinct is vaak het beste he!

Hier huilde ze met aankleden idd ook nog erg hard, met hele dikke tranen. Ze had ook knalrode oogjes.
    Arme kindjes he?!

Hee en wat goed dat ze zo veel gegroeit is meis! Fijn om te lezen!
    En ach die achterstand, elk kindje is anders toch? :)

Minnie wij drinken eigenlijk nooit huismerken maar ach voor die ene keer vind ik t prima hoor!! :p
    Drink sowieso veel water, al is met eten een glas (of 2) frisdrank wel lekker..

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben helemaal hyper! Was ik al een beetje door de redbull, en nu ook nog omdat Cindy toch komt, en omdat Anja zo'n goed nieuws heeft! Wat een goede dag. :)
    Nu nog hopen dat Yasemin zich goed blijft voelen. Ze slaapt, heb net ff gevoelt, voelt een beetje warm maarja is moeilijk te voelen. Straks met de luier verschonen even temperaturen.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja duch wel even in de gaten houden meiss maar meestal gaat dat wel goed toch na de eerste prikjes:)

jajaja ikk kommmmm hahahhaha:):)

debbbb waar ben je nouu???

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Verschilt heel erg per beebje! Maar de meeste worden beetje huilerig, hangerig en slaperig. En koorts komt redelijk veel voor maar dan mag ik een halve paracetamol geven.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    komt goed duch:):)
    waaa ik besef nu pas dat ik jullie gewoon echt allemaal toch wel ga zien ahhahahaha

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Leuk he!!! :D Hahah :D

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooowwww Ryan wordt gewoon keihard gedumpt, nu al :( ;) :)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Was even eten Cin :D, en ineens wordt Ryan keihard gedumpt ;).

@MP, oh wat sneu zeg een navelbreukje. Dat lijkt me inderdaad ook erg pijnlijk. En ik heb ook slechte ervaring met het CB, het enige dat ze roepen is of je wel de 3 R'en gebruikt, terwijl ze niet eens verder kijken!!! Hopelijk kunnen jullie snel bij de ka terecht. En wat een mooi gewicht, ze groeit dus super!! Ik denk dat ieder kindje verschillend is hoor meis en die "achterstand" kan ze straks wel heel goed inlopen als ze iets ouder is, dus ik zou me daar nog niet te druk om maken hoor meis!!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahhaha deb dan gaat ryan toch met anja en mij:):)
    doet ie goed hahahha!!!

ik was niet weg ik zit op dat joran topicje te lezen:)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow, Ryan een date met 2 dames ;) :D, wat een mazzelaar :D.

Deel Deze Pagina