PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja hahahha leuk he:) doet ie goed zo snel al:)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ja psies! Ik vind het echt TOP dat je komt meis! En jij rijdt toch met Nicky mee?

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja volgens mij wel:)
    maar moet even kijken of me scooter dan wel goed is die moeten we morgen naar de maker brengen..
    dat ding is in augustus oas een jaar oud,maar die uitlaat is al verroest (terwijl hij altijd in de stal staat)
    ik kwam vanmorgen achter en er ligt helemaal een plas olie onder de scooter dus hij lekt.
    maar moeders brengt ons morgen naar dat werk en als ik klaar ben moet ik die scooter naar de maker brengen dus

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het zooo vreemd dat ik hierna nooit meer zwanger zal zijn. Probeer er echt iedere dag van te genieten, ook omdat het zo moeizaam gaat, dan geniet ik extra van de goede momenten. Omdat de bloeddruk nu goed is, ga ik proberen om Ryan op maandagmiddag ook weer thuis te hebben. Nu gaat hij dan naar mijn schoonmoeder en 's ochtends naar de psz. Ik hoop dat dat goed gaat, zou ik echt fijn vinden om hem weer lekker thuis te hebben!

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nu al een hoop getrubbel met dat ding
    ze moeten hem ook gewoon maken hoor zit niet voor niks garantie op..
    dat is een splinternieuwe scooter zeg!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ohh let niet op dat tuintje voor hoor dat hebben we zaterdag al allemaal eruitgehaald:):)

maar echt hierna geen beebje meer meiss???
    lijkt me idd wel moeilijk hoor je sluit het toch op een bepaalde manier af toch:(
    en hoe voel je je nu verder meiss wel goed? niet meer ziek enzo?
    zit je al op je wolkjee

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, niet meer kindjes voor ons. Wij wilden altijd graag 2 kinderen en die wens is vervuld :D. Dus het is goed zo. En jaaa ik zit eindelijk op de wolk en daar blijf ik lekker zitten tot de bevalling :D. En daarna klim ik er ook weer op ;).

Wel irriant zeg dat de scooter olie lekt. Gelukkig heb je je moeder inderdaad ;).

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    jeeeyyy eindelijk meiss..
    vind het echt zo fijn voor je:) maar ook voor arnoud en ryan is dat nu fijn toch meiss.

haha ryan verteld het wel mooi trouwens op zijn site:):)

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb, hier juist een superfijn CB! Was er bang voor, je hoort soms verhalen...
    Maar hier zijn ze echt geweldig en echt ook pro-BV (je hoort vaak dat ze er niets van weten en dat is erg jammer..)

Cin nou idd Ryan heeft nu 2 vrouwen, welke man wil dat nu niet. :D

Wat balen van je scooter Cin! Hopelijk is het makkelijk te maken.

Deb gewoon proberen rustig aan! Als het niet gaat doe je gewoon weer rustiger maar als je rustig aan opbouwt zal het wel mee vallen denk ik?!

Lijkt mij ook heeeeel moeilijk te weten dat je geen kindje meer krijgt hierna.
    Daar zit ik ook wel eens aan te denken, en daardoor weet ik zeker dat ik het toch niet bij 2 wil houden... maar 3 of misschien wel 4... Hahah.

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ohh meiden ik vergeet gewoon te zeggen...

IK BEN ONGI!!!!! het is wel miniscuul klein beetje maar het is er op dag 4 na proveraaaa goed he!!!

dankzij dinis:):):)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankzij Dinis????

@Duch, dat is inderdaad wel fijn dat jullie een goed cb hebben! Het scheelt inderdaad per cb hoor. En het is ook heel vreemd wetende dat je nooit meer zwanger zult worden. Maar dat zal ook na een 4e kind zo zijn....

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even lekker tv kijken! Fijne avond en tot morgen :D.

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin hoezo dankzij Dinis? :D Snap 'm niet. ;) Wel fijn dat je ongi bent!!

Idd Deb dat zal altijd wel zo zijn idd, of je er nu 1 of 10 krijgt. Het blijft vreemd.
    Maar voor mijn gevoel ben ik nog niet 'klaar' na 2 kindjes. Terwijl ik altijd zei dat ik 2 kinderen wilde...

Verschilt idd per CB heel erg. Bij mijn ouders in de buurt die is helemaal niet zo goed schijnbaar.

Denk dat Yasemin vooral slaperig is van de prikjes want ze slaapt nog steeds. Normaal is ze nu juist goed wakker en aan het spelen.
    Manlief is hier een riet-mat aan t balkon aan t maken, dan kijkt niet iedereen zo op t balkon en t ziet er echt gezellig uit ook. :)
    Kan ik ook lekker voeden op t balkon!

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    whahhaha ik wist het wel dat jullie hem niet zouden snappen:)
    ik heb dus al vanaf zaterdag buikpijn en elke keer wilde ik niet klussen:) omdat ik dacht nee dadelijk ben ik in een keer ongi maar vandaag haha ik kon me niet meer inhouden,dus geklust en een uurtje later ongi:) dus dan zeg ik altijd
    dat komt door jou!!!!!

meiden ik heb nieuwe foto`s in mijn profiel hier gezet:) zijn nieuwere foto`s nog van dit jaar!!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    duch ja ik denk ook dat ze beetje slaperig van de prikjes is:)
    en is ook wel fijn ja beetje meer privacy toch op je balkonnetje:)

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    deb fijne avond mop:)

ik ga ook zo eten maken en dan lekker op de bank hangen en op tijd het bedje in:)
    nu nog niet hoor.. haha
    om 8 uur ga ik offline:)

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@CB; Nou, die vrouw die hier langskwam begon gelijk over dat ik zo jong ben, en dat we niet getrouwd zijn. En dat mn man geen beroepsopleiding gehad heeft (maar nu wel een goede baan!!!), en nog meer van zulk soort ongein. Daarna begonnen direct de vragen over drugs en alcohol en of we wel eens een jointje rookte :S Kijk, die laatste vragen stonden echt op haar formulier.. maar zo na die eerste vragen kwam dit echt rot haar strot uit en viel het ff verkeerd bij ons.
    We werden gewoon in een hokje gestopt en als jong en dom bestempelt.

@Duchess; Oh..wat naar dat je, je zo voelt :( Dikke knuf!
    Zo en Yasemin goed gegroeid! En zo zielig he die prikjes.. ik wil helemaal niet straks, haha ik ga ook zitten huilen :p
    @Anja; Jeej, een mooi eitje! Wat een prachtig nieuws meis! Ik hoop ook met een prachtig resultaat!
    @Cindy; Zo, lekkere drukke dag gehad! Klinkt gezellig :)
    En allebei werk! Super joh!
    @Debby; Hihi, leuk nog een jongetje!! Zat ik er naast, hihi.
    @Minnie; Ohh nee, ik wil niet dat je ongi wordt :(
    @MP; Ohh jee, ik hoop ik goed nieuws voor jullie meisje hoor! Fijn dat het verder wel goed gaat!
    @cindy; haha ik snapte hem wel hoor :p lekker op tijd ongi, scheelt weer he!

Nou, vandaag dus een hele regeldag. Eerst het CB gebeld, en die bel ik nooit meer. Ik kreeg 3 adviezen
    1). bel de apotheek maar voor infacol
    2). geef nutrilon omneo (tegen krampjes enzo) ipv standaard
    3). laat dr maar huilen tot ze slaapt, dan verwen je dr niet zo
    Ik was zoooooooo boos.. wat heb ik hier nou aan?
    Dus toen maar de HA gebeld, en ik mocht gelijk langskomen. Faye is helemaal onderzocht, en daar kwam uit dat de darmpjes vreselijk aan het rommelen zijn. Dus op alles wat de HA nu kon voelen en zien zijn het echt darmpkrampjes waar ze zo last van heeft.
    Moet nu de voeding verdunnen zodat het makkelijker verteerd en dan maar even afwachten of het helpt en als het niks is dan kon ik weer bellen.

Dus ja.. precies bij de HA had ze natuurlijk geen kramp, zul je net zien. Maar "gelukkig" moest ze even huilen toen ze uitgekleed werd en kon ik laten zien dat ze toch wel erg hysterisch en driftig wordt. De HA schrok ervan.. haha hij vroeg van wie ze dat temperament toch had ;)

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha tumm jou temperament denk ik of niet meiss???

maar wat belachelijk zeg dat van die cb..
    laat ze lekker hoor!!

goed dat je naar de dokter bent geweest met faye,hopelijk helpt het verdunnen van voeding een beetje:)

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi Cin grappig dat je dan ongi wordt!
    Ik ben ook ongi volgens mij.... maar ben er niet blij mee!! ;)
    Het betekend wel dat ik een eisprong gehad heb, volgens mij!?

En idd meer privacy op mn balkon! En het staat nog gezellig ook!
    Eerst wilde ik het niet, want dan komt er minder zon op t balkon. :D
    Maar nu heeft dus 2 maanden de naamposter van Yasemin er gehangen, en dat vond ik toch wel heel fijn zo meer privacy... Vind t echt heeeerlijk lekker buiten voeden!

Tummetje jeeeeeetje wat een idiote vrouw zeg!!!! Dat kán toch niet jezus!
    Erg asociaal om zulke dingen te vragen... echt hoor, sta er echt van te kijken dat dat zomaar kan!

Hihi Tum ik zei ook toen we bijna bij t consultatiebureau waren van, mam, zullen we gewoon er voorbij lopen. :D Gaan we gewoon een stukje lopen ipv prikken!!! Hihi.. Maarja tis wel belangrijk vind ik.. :)

Fijn dat je bij de huisarts geweest bent meid!
    Wat een idioot CB zeg... daar heb je niets aan!!!
    Fijn dat de huisarts je wel geholpen heeft, gelukkig maar!
    Hopelijk werkt het door haar voeding dunner te maken. Heb je dan niet alleen kans dat ze sneller komt voor een voeding? (niet dat dat erg is als de krampjes dan weg zijn, toch!)
    Hoop dat Faye zich snel beter voelt! Arm meisje.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    haha ja, ze heeft duidelijk mijn temperament.. al ben ik minder snel driftig hoor, haha :D
    Mn moeder zegt dat ze precies is zoals ik was als baby.. dus dat beloofd nog wat :p

Share This Page