PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh ja.. de fotoshoot is geboekt!!! :D

20 juni op vaderdag hebben we de shoot :D

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wow had net eens even in mijn nieuwe mailbox gekeken......had gewoon meer dan 100 mailtjes......whaha

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooi tumm ben benieuwd naar de fototjes:):)

duch ja haha alleen als ik zo`n erge buikpijn heb dan he mischien prikt ie het wel door:):) ieeekkkkkkk hahahahhaha

nou meiden gtst komt eraan ik ga even offline:):)
    tot straks en anders morgen na het werk:)

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oh.. reactie gemist van Duchess zie ik... :p

Ja, ik vind de prikjes ook belangrijk hoor. Maar dan blijf ik wel buiten ofzo, haha :p Zal wel mee moet naar binnen.. mn man is hier helemaal geen held in :p

En over de voeding.. tja.. dat vraag ik me dus ook af he. Maar ze had een half uur geleden al een voeding mogen hebben, maar ze slaapt nog steeds (wel net weer een uur gehuild), dus echt vaker komt ze niet.. maar goed.. we kijken het even aan.. vind het toch allemaal abracadabra dat voeden.. :p

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nouja als ze het er goed op doet is het helemaal mooi toch Tum. :)
    Misschien dat water haar toch ook vult. Vroeger gaven ze snachts vaak water om van de nachtvoedingen af te komen volgens mij toch, dus dan zal het toch wel wat vullen denk ik.

En wat leuk van de fotoshoot, ik ben erg benieuwd!! :)

Wij hebben een virus....!! Hij doet het nu weer goed maar voor hoelang?
    Ben nu iig ff een proefversie van Norton aan t downloaden want we hadden dus helemaal geen anti virus, alleen wel virus scanner....
    Is manliefs schuld maargoed daar zal ik maar niet over praten, hij voelt zich al zo rot erover. :D

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    goedemorgen dames!!!
    ik reageer straks even op iedereen! maar moet me zo klaarmaken voor mn FM!!!!

ben heeeeel benieuwd!!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella heel veel succes meis!

De buurvrouw is bevallen! :D Haar moeder stond zojuist aan de deur. Ze had al sinds zaterdag weeën en zat zondag op 5 cm en gisterochtend nog steeds, daarom zijn ze gisterochtend naar het ziekenhuis gestuurd door de verloskundige. Gisteravond is haar zoontje Dustin geboren met een gewicht van 2680 gram. Met 41,5 week is dat niet al teveel! Ze moeten nog 4 dagen in het ziekenhuis blijven maar heb al een foto gezien van de kleine man. :D Ben erg benieuwd maar laat ze straks eerst maar even rustig wennen thuis!! ;)

Hier vannacht niet anders gegaan dan anders.
    Ze heeft wel gisteravond de hele avond geslapen maar had nog geen koorts. Vanochtend getempt en toen had ze 38,2 dus wel wat koortsig. Heb er een paracetamol gegeven maar daarna heeft ze gepoept dus of die nu werkt dat weet ik niet??? Maar wil ook geen dubbele dosis geven ofzo dus wacht het gewoon even af. Ze heeft ook last van haar beentjes merk ik met verschonen en aankleden. Maar verder gaat het hartstikke goed, de bikkel. :p

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Kon vandaag uitslapen, maar heb echt slecht geslapen :(. Terwijl het de laatste nacht zo goed ging, nu dus niet. Was gewoon niet lekker, heb ook hoofdpijn en voel me gewoon belabberd :( :(.

@Duch, wat heerlijk dat het balkon een beetje wordt "afgedekt", dan kan je daar inderdaad ook lekker voeden! Hebben jullie een groot balkon? Ryan sliep inderdaad ook altijd meer na de prikjes. Wat leuk dat jullie een buurjongetje hebben. Wel een licht gewicht voor zo'n lange termijn vind ik. En je mag tot 42 weken lopen voor ze je gaan inleiden, dus het kan wel. Je moet er toch zelf niet aan denken?! Ik zou persoonlijk niet te snel paracetamol geven met koorts, het lichaam moet dat ook zelf kunnen "afweren" zeg maar. Althans, dat is mijn mening, het gebeurt niet voor niets....met paracetamol onderdruk je het vaak.

@Cindy, haha nu begrijp ik 'm inderdaad :). Hoe was jullie werkdag?

@Tum, ik snap dat jullie eerste gesprek met het cb niet echt goed ging. Wat een trut zeg!!! En wat een tips van het cb :-O, daar kan je echt NIETS mee! Wij zijn met Ryan destijds op advies van het cb over gestapt op andere voeding en toen we daar weer waren voor een afspraak vroeg ze waarom we over gegaan waren op andere voeding?! En op wiens advies?! Dat snap je toch niet :x. Maar goed, wel fijn dat de ha het serieus nam meis en je goede adviezen gaf! Hopelijk gaat het werken, en volg je instinct lieverd, dat is echt het beste!!!! Onze ha heeft trouwens zelfs tegen ons gezegd destijds: het cb is voor prikken en meten, de rest kom je maar naar mij toe. Wat leuk een fotoshoot!!! Met jullie drietjes?

@Ella, hoe was je FM???

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb het is idd een klein kindje met dat gewicht.
    Ze heeft gerookt tijdens de zwangerschap en dan hoor je dat toch vaker he?

Ik had het idee dat Yasemin zich echt niet lekker voelde en ze had echt last van haar beentjes, vandaar de paracetamol. Niet alleen voor de koorts.

Deb hier zegt het CB hetzelfde zelfs.
    Bij t CB meten, wegen prikjes en kleine probleempjes maar als er echt wat is naar de huisarts.

Balen dat je zo rot geslapen hebt meis. *dikke knuf*

Ben ook benieuwd hoe het met Ella gegaan is. :)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, je hoort vaker als mensen roken tijdens de zw.schap, dat dat zorgt voor een lager geboortegewicht. Ik ben dan ook echt anti-roken tijdens de zw.schap....

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ook heel erg. Ben zo blij dat ik meteen gestopt ben.
    Ik ken werkelijk niemand die gerookt heeft die een kindje gekregen heeft met een goed gewicht. Echt niet.
    Snap 't niet hoor, dat mensen door roken, vind dat echt erg.. :( Maarja, je mag er niets van zeggen he?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je mag er inderdaad niets van zeggen en het blijft altijd zo'n discussie als bv/fv. En tja...je hebt mensen die dan zeggen dat ze zoveeel stress zouden ervaren als ze MOETEN stoppen, dat ze dan liever minderen.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja en dat geloof ik niet. Haha.
    Beter een weekje stress, dan 9 maanden vieze sigaretten rook en nicotine en al die zooi... maar dat ben ik.
    Mijn verloskundige zei in t begin vd zwangerschap, dat je altijd zovaak horot dat de VK/Gyn zou hebben gezegd dat ze maar beter kunnen doorroken ipv de stress krijgen. Maar zij zei, geloof mij maar, dat zegt een gyn/vk die een beetje spoort echt niet hoor.
    Stress is niet goed maar je zit niet 9 mnd met stress als je stopt.
    Als je er echt achter staat dan misschien 1 dag wat gestressed en daarna al niet meer.
    Ik ben meteen gestopt terwijl ik echt super verslaafd was hoor. Ik kon gewoon níet meer roken toen ik wist dat er een beebje in mn buik zat. Kan me dus ook gewoon niet voorstellen dat andere mensen dat wel kunnen....... :(
    Helaas heb ik er nogal wat om me heen die gerookt hebben tijdens de zwangerschap!
    Een vriendin van een vriendin van me, die heeft zelfs een kindje met nog vliesjes tussen vingers en tenen... waarschijnlijk ook door het vele roken. :(

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer dat mensen dan niet kunnen stoppen he :(. En bah, een vliesje tussen vingertjes en teentjes, daar moet je toch niet aan denken :( :(. Ben je nu eigenlijk weer begonnen met roken?

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    *even bellen met de catering*

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhhm kan pas na 12 uur bellen........doen we dat straks even. wil even de bevestiging dat alles goed geregeld is namelijk.....

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je Minnie! En red je het verder allemaal, drinken en zo? Heb er echt zo'n zin in!!!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja joh redt het allemaal. cindy betaald ook gewoon mee en heb besloten om gewoon huismerk drinken te halen en dan komt het helemaal goed.

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb, nee ik rook niet meer!
    Ben zo blij dat ik er af ben! Raak t nooit meer aan, vind het nu echt heel erg stinken en het ziet er zo gek uit ook.
    Wij roken beide niet en ook mijn hele familie is gestopt/aan het stoppen. Zo fijn.
    Alleen mijn broer en vader roken nog, maar mijn vader heeft morgen een afspraak in het ziekenhuis om hulp te krijgen bij het stoppen. :)
    Mijn moeder is een tijdje terug al gestopt.
    Zo fijn is dat, het stinkt echt heel erg als je zelf niet rookt...bah!

Idd Minnie lukt het allemaal!
    Als je hulp nodig hebt met iets ofzo moet je het maar zeggen he!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo Minnie, fijn dat het allemaal gaat lukken! :)

Deel Deze Pagina