PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Super dat je het allemaal regelt Minnie! En nog niet ongesteld neem ik aan?!

Mijn moeder rookt wel, maar sinds ik zwanger was van Ryan, rookt ze in de keuken of buiten (bij hun thuis he). Zooo'n verschil, de woonkamer ruikt nu gewoon normaal fris. Ik vind het echt een verbetering hoor!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja en de meubels enzo zijn ook allemaal geregeld dus we kunnen allemaal lekker zitten

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik zei inderdaad nog tegen Arnoud dat ik wel moest zitten. En toen zei hij al dat ik dat ook lekker moets doen en als je staantafels had, dat er dan vast wel iemand bij mij zou komen zitten ;).

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee nog niet ongi. verwacht morgen want de vorige ronde was het ook precies 14 dagen na ei. dus dat zal nu ook wel zo zijn. heb wel superrugpijn en buikpijn......dus heb een hele voorraad tampons mee voor alle zekerheid.....

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Nee hoor geen problemen met huismerken. :) En goed geregeld allemaal zo toch!

@MP; Wat fijn dat ze zo goed groeit. Wel sneu zeg die navelbreuk. :(

@Deb; Ja, dan doen Cin en ik gewoon een dubbeldate met Ryan. :D
    Fijn zeg dat je je stukken beter voelt en eindelijk op die roze wolk zit. Dat moet gewoon lekker zo blijven tot veeeer na de bevalling!

@Cindy; Vervelend zeg dat je scooter lekt. En toch nog ongi! Ja veel zal het wel niet zijn idd. Zo leuk dat je toch nog naar de bbq komt! :D

@Tummetje; Nou ja zeg! Sorry hoor maar ik vind het echt asociaal van dat mens dat ze meteen zo begint... Word je idd als jong en dom bestempeld. :(
    Nou jullie doen het prima hoor!
    Gelukkig nam de HA jullie wel gewoon serieus.

@Duchess; Sneu toch he die prikjes, kan me voorstellen ja dat je dacht, we lopen door en laat die prikjes maar zitten. :p Maar het lijkt me wel belangrijk ja.

@Ella; Te laat, maar succes met je FM (die je nu al gehad hebt?) Dus, hoe was het?

@Deb; Ooh balen dat je je nu weer niet lekker voelt. :( Ging net zo goed... *knuffel*

@Roken tijdens de zwangerschap; Ik ben fel tegen. Rook nu dan nog wel, gelukkig al veeeel en veel minder (het stoppen lukte niet..), maar zodra ik zwanger ben stop ik er meteen helemaal mee.
    Ben het wat dat betreft helemaal met Duchess eens, beter een week in de stress dan 9 maanden lang al die narigheid die ook bij je beebje terecht komt.

@Hier; Nou, Pregnyl gezet gisteravond en heb het gevoel dat het eitje ook al gesprongen is.
    Had na het klussen (uurtje of 11) steeds een trekkerig gevoel en dat was ineens over, voel nu ook niets meer.
    Kan dat, al zo kort na de Pregnyl?
    We gaan zo sowieso ook nog even aan de klus, voordat mannetje naar de middagdienst gaat. :p
    Wat is dat veel zeg die Pregnyl 10.000, had een spuit vol. :$

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    heb statafels 2 stuks en 2 grote lange tafels waar we allemaal aan kunnen zitten. dus je kunt zelf kiezen of je gaat zitten of staan. plek genoeg.

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Je regelt het allemaal echt super, meis! (En ik blijf hopen dat je niet ongi wordt...)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb ja bij mijn ouders wordt er nu ook alleen nog buiten gerookt. Scheelt veel inderdaad.
    Met mijn zwangerschap helaas nog wel eens binnen, vond dat soms erg vervelend, vooral met bijv gourmetten ofzo.
    Maarja dat is voorbij.

Deb dan was ik wel bij je komen zitten, want ik kan ook nog niet zo lang staan met mijn bekken en rug. :p

Minnie ik duim nog voor je dat je gewoon lekker neit ongi wordt meid!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien was je eitje al wel zo groot dat het wel kan?! Oh nee, 18mm toch? Dan is het misschien wel erg snel dat hij al gesprongen is?! geen idee eerlijk gezegd. Heb je gisteren nog geklust? En dan vandaag en morgen nog en dan hopen op een positieve test!
    Ja balen he, gisteren ging het zo goed :(. Ik baal er ook echt van :(.

Vind trouwens niemand het erg dat ik met een dikke buik naar de bbq kom? Kan me voorstellen dat het voor sommigen ook wel confronterend is (bedacht ik me vannacht ineens).

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ben echt een regeltante haha. ach meiden 3x scheepsrecht dus 3e ronde gonal moet m worden hoor haha

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is helemaal waar Minnie! En inderdaad SUPER geregeld meis!!!!!

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Nee hoor geen problemen met een dikke buik op de bbq. :)
    Ik weet niet zeker of -ie al gesprongen is, leek mij ook sterk zo snel na de Pregnyl. Maar misschien voel ik het ook allemaal wel verkeerd, heb voor zover ik weet nog nooit mijn eisprong gevoeld dus ik zou ook eigenlijk niet weten wat ik moet voelen. :p
    Gisteravond iig wel geklust en zo dus ook nog eventjes.
    Vanavond kan niet want dan werk ik tot 2 uur, komt me dan eigenlijk weer net niet zo goed uit...

@Minnie; Idd 3 keer is scheepsrecht. :) Het moet dan toch wel een keertje gaan lukken hoor!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo Anja, fijn om te lezen dat je wil gaan stoppen als je zwanger bent.
    Super meid!! En dat gaat ook zeker lukken. Als je weet dat je een beebje in je buik hebt, kun je echt geen sigaret meer aanraken! Werd er toen helemaal misselijk van, van de gedachte.
    En ik vond het ook heel asociaal om te doen, omdat het kindje niet alleen mijn kindje was maar ook dat van mijn man!!
    Daarbij ziet het er vreselijk uit, een zwangere vrouw die rookt. Bah!
    Achja genoeg erover hahaha. Super dat je gaat stoppen meid!

Goed dat je de pregnyl gezet hebt meis!!!
    Hopelijk een goede ronde! :)

Super Minnie, genoeg plek dus! ;)

Deb, je kunt je buik moeilijk wegtoveren toch?
    Denk dat je niet zo moet denken. Maargoed ik heb makkelijk spreken.
    Vind dan niemand het vervelend dat ik met een klein beebje kom?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor, ik kan de buik ook niet wegtoveren, maar wilde het toch even zeggen/aangeven, al is het maar voor mijn eigen gevoel ;).

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet 1 iemand die het zeker niet erg vindt dat Yasemin komt.....en dat is Ryan! Hij is echt DOL op baby's. Hij wil altijd kijken. Laatst waren we op verjaardag en was Arnoud zijn nichtje er met haar zoontje van 6 maanden, Ryan mocht hem even vasthouden en was helemaal trots, echt een smile van oor tot oor :D :D.

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Duchess nee het is juist super als Yasemin ook meegaat!
    En wat betreft confrontatie met dikke buiken en baby's, die zal er altijd zijn, overal.
    Het is weleens moeilijk ja, maar kan er zeker mee leven. :)

Idd dat stoppen met roken moet gaan lukken als ik zwanger ben, ben er echt van overtuigd dat ik had dan wel kan, met het idee dat ik niet alleen mezelf, maar vooral de beeb ermee beschadig.
    Kijk dat ik mezelf 'naar de kloten help' door te roken is wat dat betreft mijn probleem, maar dat wil ik mijn beebje echt niet aandoen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Snap het wel Deb!!

Wat leuk van Ryan!!
    Doet me denken aan gisteren, wij waren in de Ikea en kwamen telkens een klein meisje tegen dat meteen naar ons kwam rennen 'Beeeeebie, beeeeebie' haha. :D

Anja je hebt gelijk. Die is er overal.
    Maar ik weet nog dat ik het soms wel moeilijk vond, soms leek het wel alsof ze overal waren.....
    Maar zo van mensen die ik kende en zeker als ze over mijn MMM wisten, vond ik het nooit zo moeilijk.

Goedzo Meis!! Zo dacht ik idd ook. En vind dat alle aanstaande mama's zo meoten denken.
    Jezelf prima, maar nu heb je de verantwoordelijkheid over een ander levend wezen en die kan niet zelf kiezen....

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: misschien dat ik het wel een beetje moeilijk vind met die dikke buiken. maar dat is dan meer omdat ik de dag na de bbq uitgerekend zou zijn. dus misschien ben ik dan sowieso dat weekend al een emo iemand......

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben het inderdaad helemaal met je eens Anja! Die baby kan die keuze voor zichzelf niet maken, dus daar ben je als ouder verantwoordelijk voor!!!

Jouw verhaal in de Ikea doet mij denken aan een ander verhaal toen Ryan nog in de kinderwagen lag (laaanggg geleden ;)). Mijn broer liep achter de kinderwagen en wij liepen erbij. Toen kwam er een kindje met Down aanrennen en vloog letterlijk zowat in de kinderwagen om te kijken. Ik schrok er eigenlijk van, maar mijn broer reageerde heel lief zo van "kwam je ook even kijken". De moeder van dat jongetje kwam ook direct aanrennen.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had jou ook eigenlijk in gedachten meis, zeker omdat je inderdaad een dag na de bbq uitgerekend zou zijn! Maar gewoon lekker je tranen laten gaan hoor meis (ik huil zo met je mee nu ;)).

Deel Deze Pagina