vind het nu ook wel weer spannend worden hoor!!!! kunnen Anja en ik lekker gaan aftellen in de wachtweken! had trouwens een hele leuke arts!!! die zou ik altijd wel willen hebben!!!
Ella het gaat wel redelijk met Yasemin hoor. Nu is ze juist weer goed wakker, merk nu niet veel verschil behalve die pijnlijke beentjes als ik ze aanraak. Verder lacht ze ook gewoon enzo dus dat is ook goed. Ze ligt nu in bed maar ligt nog wat rond te kijken. Als ze zo slaapt ga ik ook ff liggen, ga kapot van de koppijn en ben doodmoe. Komt echt door t weer, heb dat altijd als t ineens dit weer is na een paar goede dagen! Fijn dat je zon fijne arts had! Kun je niet vragen of je altijd bij haar mag?
oooh fijn dat het weer wat beter met haar gaat! hopelijk slaapt ze lekker snel zodat jij ook even lekker kunt bijtanken! welterusten meis! en sterkte met je hoofdpijn! die is hopelijk snel weer voorbij!
Een gyn houdt zich, volgens mij, met veel meer bezig dan alleen vruchtbaarheidsproblematiek. Denk aan andere aandoeningen aan eileiders, eierstokken, baarmoeder. Bijvoorbeeld baarmoederverwijderingen, behandeling endometriose (waarbij geen kinderwens bestaat), onverklaarbare bloedingen e.d..
Idd een gyn doet veel meer. Daardoor weet een fertiliteit-arts vaak meer over vruchtbaarheidsproblemen. Yasemin begint een beetje in slaap te vallen.. dus ik duik zo lekker mn bedje in. Volgens mij wordt ze verkouden, is nu al de 3e keer dat ze echt begint te hoesten....
ok! thanks dames! ik vroeg het me zo even af omdat ik net de fm had bij de FA! lekker slapen duchess! enne tante je hebt pb!
wow Faith is ook alweer een maand!!!!!!!!!!!!!!!! wat gaat dat snel zeg!!!!! ik ben straks ook weg hoor! heb late dienst!
Ik was even op bed gaan liggen, maar kon dus ook niet slapen :x. Ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken vandaag.... En inderdaad, mensen reageren dat ze het jammer vinden of vragen direct of we niet liever een meisje hadden gewild! Jammer dat ze niet bedenken wat voor traject we hebben moeten afleggen en dat het al een wondertje is dat ik weer zwanger mag zijn. En het is inderdaad heel vreemd, wetende dat dit de laatste keer zal zijn, geen getrappel meer in mijn buik, geen kinderwagens meer, geen maatje 56 meer. Overal denk ik nu ook wel bewuster bij na, geniet er meer van. @Anne, lieverd, probeer het even naast je neer te leggen. Donderdag weten jullie meer en kun je een beslissing nemen. Door nog meer informatie op te zuigen van internet of waar dan ook, word je ook niet beter van he! Dikke knuffel!! @Duch, de vermoeidheid kan inderdaad ook door het weer komen en ook door mijn hooikoorts, die weer vreselijk opkomt .
He bah Deb, dikke knuffel meis!! En stom van mensen idd, ze denken ook niet na als ze zulke dingen zeggen! Ik zit ook niet lekker in mn vel vandaag. Heb echt koppijn en ben ook zo moe! Yasemin kan neit goed in slaap komen, dan wordt ze telkens na een paar minuten weer wakker en gaat huilen, dus ik heb ook niet echt kunnen slapen helaas. Blehhh.. voel me ook echt niet goed.. Wat bij Yasemin wel goed werkt vandaag trouwens... Ze heeft al 4 poepluiers gehad... haha.
Laten we dan maar lekker samen een offday houden Duch . EN wel goed dat Yasemin zo goed kan poepen!!!
Ja, ik denk alleen dat het door de koorts komt (dan krijgen ze toch vaak meer poepluiers/dunnere poep?) Maarja dat maakt niet uit, het werkt!! Nu ging het toch wel weer goed de laatste tijd gelukkig.
En ja samen een offday pfff. Niet fijn he? Yasemin is in slaap gevallen in de box.. ik ga zo maar alvast even de aardappels schillen denk ik. Verveel me maar heb aan de andere kant nergens zin in... dat vandaag maar snel over mag zijn... morgen met een beter been uit bed.
@Ella; Waaah wat super zeg, het gaat echt goed met jouw cyclus zo! Ik heb als het goed is vandaag mijn ei (uiterlijk morgen), dus we lopen zo goed als gelijk idd! Moet bijna wel geluk brengen. Fijn ook dat je zo'n lieve en begripvolle arts had. Werk ze meis! @Tummetje; Haha dus Faye heeft voor het eerst sinaasappel geproefd. @Debby; Vervelend zeg dat je zo moe bent. Vervelend dat je er dan ook nog eens hoofdpijn bij krijgt. @Duchess; Gelukkig heb je je foto's op USB gezet! Irritant zeg zo'n computervirus. @Annedore; Dikke knuffel meis... Weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik erover moet zeggen, simpelweg omdat ik geen ervaring heb met waar je nu doorheen moet. Ik hoop echt dat de eitjes niet allemaal zijn doorgegroeid en dat jullie de keuze niet hoeven te maken, maar gewoon lekker zelf mogen proberen. Makkelijk gezegd van mijn kant, maar probeer je er niet te druk over te maken. @Debby; Vind dat idd niet netjes als mensen nu aan je vragen of je dan niet liever een meisje had gehad. Wat je zegt, het is al een wondertje dat je nu weer zwanger bent. En sowieso, jongetje of meisje, wat maakt het uit. @Duchess; Jij ook al zo'n rotdag met slecht slapen en hoofdpijn. *knuffel* @Hier; Ik ben na het klussen in slaap gevallen. Was nog even lekker in bed blijven liggen met een kussen onder mijn kont, en ben rond 1 uur in slaap gevallen volgens mij. Word net een half uurtje geleden wakker. Naja dan zal ik het wel nodig hebben gehad.
Hahah nou hopelijk goed geklust meis!! En dr na nog lekker geslapen, wat wil je nog meer. Pffff laat deze dag maar snel om zijn, bleh wat een rotdag! Heb nergens zin in.... *zucht* De aardappels al geschilt.. meer kan ik niet doen!
Lekker geklust EN geslapen dus Anja . Hebben de zaadjes alle kans gehad om even rustig rond te zwemmen . Duch, dikke knuffel!! Hopelijk morgen een betere dag voor ons .