ja dat zal misschien ook wel.....en onbewust tegenhouden? hoe is dat? als het komt dan komt het toch......
Onbewust tegenhouden kan als je er veel mee bezig bent. Maar ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor . Vooral omdat je nu zelf denkt van niet, dan zie je vaak dat je toch zwanger bent .
Minnie, ze zeggen altijd, geen 1 zwangerschap is hetzelfde! Dus in mijn ogen zegt dat niks. Deb knap hoor!! Ik zou niet op mijn gemak zijn denk ik als mijn broer erbij zal zijn. Vind hem heel aardig, maar nee liever niet. Minnie je kunt psychisch ook een menstruatie tegenhouden he.. Soort schijnzwangerschap, zeg maar! OOOH Minnie, ik zou niet kunnen wachten tot na t weekend hoor! JE zit gewoon al op 16dpo!! Volgens mij kan het toch echt niet veel anders....... Toen ik niet ongesteld werd op 14dpo wist ik zeker, ik was zwanger! En dat was ook zo.
tja....misschien ben ik er wel mee bezig en misschien ook niet.....loop wel steeds naar de wc om te broekloeren. oja en mijn eierstokken voel ik ook. en dat is meestal als ik ongi ga worden. en met hoesten doet buikje ook aauw
Sjit, heb net de gasafrekening gehad, moet 233 euro bijbetalen...pffff. Nu nog die van t stroom....daar zal ik ook wel bij moeten betalen..
ik heb de 24e de rpik gezet en als het goed is 2 weken geleden (precies vandaag) mijn ei gehad. en ik kon volgens de gyn dan 7/8/9 juni aanhouden voor nod en 11 juni was dan 2 dagenn overtijd en dan dus testen....
Ohja, sorry, je ei springt natuurlijk niet meteen. Ik ben weer te snel, hahahaa. Dan zit je nu dus precies op 14 dagen na de eisprong... Spannend hoor!!!!
@ Ella: Ja is indd een eind weg! Heb vandaag vrij ff lekker op visite geweest bij me ziekenhuisbuuf en de kleine man (Faith en hij zijn op dezelfde dag geboren ) .. Heb uitstel van examen gekregen tot 9 november! Dit omdat ik zo snel na de bevalling alweer in de schoolbanken zat en goed me best doe. En alle zo goed weet af te wegen tegen elkaar. Ik hoef nu maar 4 uurtjes per dag naar school en dan mag ik naar huis.
mwah het gevoel ongi te worden is zo sterk dat ik wel kan wachten. alles zegt me ongi te worden dus dan is wachten wel makkelijk.....
minnie wat spannend meis! ik duim zoooo hard voor je!!!!!!!! wat zou dat toch gaaf zijn! ik gun het je zo meis! Debby gaat het weer een beetje?? wat leuk he dat je broer bij de bevalling aanwezig zal zijn! Duchess wow das minder zo hoge rekening!!!!!!!!!!! niks aan he! haha wat veel mensen idd om jullie prachtige meisje te gaan bewonderen in de verloskamers! gelukkig dat ze er waren zeg! hoe is het nu met Yasemin? Tante , wat fijn dat je uitstel hebt gekregen meid! en helemaal terecht ook hoor! vind het ook knap van je dat je gelijk alweer in de schoolbanken zit... zou dat denk ik niet kunnen! hier een beetje apart , zit nu al de hele tijd te trillen en ben enorm zenuwachtig. weet ook niet waarom.... apart he! dacht ga maar even schrijven en lezen hierzo!
minnie fijn te lezen trouwens dat alles goed was bij de cardioloog!!! dat geeft denk ik ook weer wat meer rust! meiden ik ga ff liggen bah mn hart klopt als een GEK!
@Ella: dank voor je lieve berichtje! Doe je wel rustig aan? Ben je zo gespannen meis? Misschien onbewust toch wat meer stress? Ga idd maar even liggen. Even ademhalingsoefeningetje doen eventueel. @Minnie: wordt toch wel spannend nu. Idd het cliché: niet elke zwangerschap komt met dezelfde kwaaltjes @hier: Net weer bij de hondenschool geweest met de hond. Wat deed hij het goed! Heel knap van hem, aangezien er twee loopse teven meededen! Ben trots op mijn hondenkind! Wij neigen steeds meer naar geen IVF. Volgens ons is er (nog) helemaal geen medische indicatie voor IVF. Het kan dan wel zonde zijn van die eitjes, maar als het goed is komen er wel weer opnieuw eitjes. Oké, we hebben we verdriet dat we dus ruim 50 dagen voor niks hormonen hebben gespoten (ik dan ), maar een IVF poging gebruiken, nu al, terwijl het nog niet medische noodzakelijk is voelt voor ons niet juist. Dus 80% nee en 20% ja. Dit kan morgen nog omdraaien aan de hand van de antwoorden van de arts op onze vragen, maar dat verwacht ik niet. Denk de antwoorden namelijk al wel goed in te kunnen schatten We hebben morgen de afspraak pas om 18:30 uur. De uiteindelijke beslissing, áls we die al moeten maken, horen jullie dus vrijdag pas. Niet stoppen met duimen voor gewoon 2 eitjes hoor! Van een echo met twee eitjes zou ik morgen heeeeeel blij worden! x Anne