@Ella, wat vervelend meis dat je hartkloppingen hebt! Maar even rustig aan doen, zijn het spanningen? @Anne, ik duim nog steeds volop voor 2 eitjes. Kan me jullie beslissing heel goed voorstellen en denk ook dat jullie die heel goed overwogen hebben, dus niet over 1 nacht ijs gaan! Wel fijn dat jullie er nu uit zijn, dat maakt het voor jezelf toch een stuk(je) makkelijker, voor zover dat nog gaat!! Heeeeel veeeeel succes morgen!!
Ella, dikke knuffel voor jou meis! Anne, wat knap dat jullie een beslissing hebben kunnen maken. Ik denk een hele goede. Maar het zal toch niet makkelijk zijn denk ik. Ik ga zeker duimen dat er gewoon 2 zitten, dat zou helemaal super zijn! Wat is het rustig hier vandaag he! Ik ben vanavond weer wezen aquarobiccen. Was erg zwaar maar wel lekker. Heb met manlief afgesproken dat hij en Yasemin volgende week mee gaan. Dan wachten zij even een half uurtje uit het water en kleden we Yasemin pas om als ik klaar ben. Gaan we nog even met haar in het warme bad. Heb er echt super veel zin in!!! Ben erg benieuwd hoe het met Miranda is...?!
annedore , geen dank hoor! moest telkens aan je denken... vind het ook vrij heftig hoor meis! maar idd zoals debby al schrijft , jullie zullen alles in overweging hebben genomen en goed van jullie dat jullie er zo duidelijk en goed over praten hoor! sterkte morgen!!! ik denk aan je! en tuurlijk duim ik voor 1 of 2 eitjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoop het zo hoor! Miranda , ja ben ook benieuwd hoe het met je is!!!! Duchess wat heerlijk dat sporten! ik wil heel graag op steps! maar ja dat is alleen savonds en net op mn werkavonden.... wat leuk vooruitzicht om heerlijk in het warme bad te gaan met yasemin! dat vind ze vast erg leuk! Debby voor jouw hopelijk een rustige nacht meis! Tante , hiihi nou ik slaap nog lang niet hoor! heb het ten eerste veeeeeeeeeeeeeeel te warm! tis wat benauwd weer ofzo en ik slaap zowiezo wel laat. Hoe is het met Faith? wat grappig dat je helemaal kunt laten zien op de minuut na hoe oud ze nu alweer is! Hier weer wat rustiger hoor! heb dat wel vaker. dan krijg ik ineens hartkloppingen en wordt ik wat draaierig etc etc.. na ja gaat vanzelf wel weer over. miss idd wat de stress. ach tis ook niet erg hoor! soms wat vervelend... Welterusten meiden!! Liefs!
@Ella; Het hangt er een beetje vanaf wanneer je ei springt al weet je dat natuurlijk nooit zeker. Hier maandag de Pregnyl gezet, en maandagavond, dinsdagochtend en woensdagochtend seks gehad. Maar als je ei donderdag springt, waar je ook wel een beetje van uit kunt gaan denk ik, want je ei was 17 mm en dan zal ie niet meteen een paar uurtjes later al gaan denk ik. Vermoed dat je wel goed zit met donderdagavond. Vervelend zeg dat je zo onrustig bent en hartkloppingen hebt! Rustig aan meid! @Minnie; Doenig dagje dus. Enne geen bloed geeft nog steeds moed he meis, misschien test je alsnog wel posi morgen of overmorgen! Wat fijn dat je over 3 jaar pas weer op controle hoeft bij de cardioloog en dat je een natuurlijke bevalling kunt gaan doen. @Debby; Rustig aan he meis, zoals hier ook al gezegd wordt; het huishouden loopt niet weg. (helaas ) Begrijp wel dat je het liefst gewoon alles zelf wilt doen, maar wat niet gaat, gaat niet he. Gelukkig vindt Arnoud het geen probleem om een stapje harder te doen. Dikke knuffel voor jou meis! Wat bijzonder trouwens dat je je broer bij de bevalling wilt hebben! Ik moet er niet aan denken om mijn zus naast mijn bed te hebben als ik moet bevallen. Maar jij hebt dan ook wel een hele sterkte band met je broer. @Duchess; Ohh balen zeg zo'n hoge rekening. Dat zijn altijd weer van die 'fijne' verrassingen he... Kregen hier ook de afrekening van het gas en de stroom, of we binnen 5 dagen even 277 euro wilden overmaken... Hoe is het met Yasemin? En met jou, zit je al een beetje beter in je vel? Lekker dat jullie volgende week met zijn drietjes naar zwemmen gaan. Wordt dat Yasemin haar eerste zwembad-avontuur? @Anne; Ik blijf duimen voor 2 eitjes meid! Enne als jullie keuze geen IVF is, dan denk ik dat je het niet moet doen. Wat je zegt, er is geen medische noodzaak voor. Denk dat het dan beter is om deze ronde af te breken en opnieuw te beginnen, hoe rot dat ook is. Maar als nu al aan IVF beginnen niet goed voelt, zou ik het niet doen. Lijkt me namelijk wel iets waar je echt volledig achter moet staan. Heel veel succes morgen! @Tante; Fijn dat het goed gaat met Faith! Hoe is het met jou? Ja waar is Miranda gebleven...? En Nicky??? @Hier; Niet zo heel veel te vertellen eigenlijk, voel geen getrek meer in mijn eierstokken dus ik ga er vanuit dat het eitje gesprongen is. 3 dagen achter elkaar geklust dus dat lijkt me voldoende. Dus wij zijn officieel de wachtweken weer in... Spannend!
ppppfff zit er even doorheen....(nual haha) alles maar dan ook alles wijst erop ongi te worden maar het komt niet! broekloeren is op dit moment mijn favo hobby.......bmm was vanochtend niet te voelen zo hoog......vind het zo raar. volgens mij heb ik echt later mijn ei gehad. zou wel weer wat zijn voor mij eigenlijk.....ik voel ook steeds mijn rechtereierstok trekken zo af en toe.......jeetje wat een trubbles. maar we wachten gewoon weer af.......laat het weekend er wel overheen gaan anders.....
meiden de bbq is besteld!!!!! niet bij die stomme cateraar maar bij een andere.......krijg binnen 48 uur een bevestiging.....
Goedemorgen, Schrok me werkelijk vanochtend hartstikke dood! Ik liep van zolder naar de eerste verdieping en toen ging Ryan's slaapkamerdeur open. Ik schrok me werkelijk dood, want Ryan blijft altijd in bed liggen tot wij de deur opendoen. Bleef dus...want meneertje had mij waarschijnlijk gehoord en dacht "laat ik zelf de deur maar vast openmaken".... @Duch, wat gezellig dat je man en Yasemin volgende week meegaan naar het zwembad. Moest ze weer de hele tijd huilen nu jij er niet was of ging het nu wel beter? @Ella, hoe is je nacht gegaan? Goed geslapen en geen last meer van hartkloppingen gehad? @Anja, spannend hoor, de wachtweken! Ga echt voor jullie duimen!!! @Minnie, had je nog bloed laten testen eigenlijk, omdat je dacht dat je ei niet gesprongen was? Ik hoop nog steeds dat je zwanger bent meis!!! Wat een *#(($)#)@# die cateraar zeg!
@deb: nee heb geen bloed meer laten testen want juist die dag begonnen al die kwaaltjes van ongi......
Pff Anja jij ook al, balen he dat je bij moet betalen..pfff. Ik heb de brieven nog niet gehad dus heb geen idee wanneer t van mn rekening gehaald wordt. Had het via internet gezien dat ik bij moet dokken.... Stroom zal ook wel een fikse rekening van komen. Waarom doen ze dat toch net nu, nu ik onze vakantie wil gaan boeken.GRRR. Ik kan dat echt niet allemaal betalen, moet de belastingdienst ook nog terug betalen van vorig jaar én van dit jaar.... waterafrekening heb ik net betaald, was ook teveel.... *zucht* Het zwemmen volgende week gaat niet door; Ik was vergeten dat mijn nichtje dan jarig is en we daarheen moeten. Dus ook geen aquarobiccen. De week erop gaan manlief en Yasemin wel mee. Dat wordt idd haar eerste zwemavontuur! Anja spannend meid, ik ga voor je duimen!!! Minnie waarom doe je niet gewoon een test? Dan weet je iig wat je te wachten staat.. Je hebt nu t gevoel dat je ongi gaat worden maar je kan het net zo goed mis hebben. En nu maak je jezelf een beetje gek. Als de test nega is dan weet je dat je idd ongi gaat worden en ben je daar niet meer zo gespannen over... En als ie posi is tja dat hoef ik niet te zeggen he. Ik zou gewoon een test doen... je bent nu 15 dpo dus dat kan toch makkelijk. Minnie wat goed dat je bij een andere catering terrecht kunt. Zou je mij kunnen vertellen wat er aan rundvlees en kip bij zit? Dan weet ik een beetje wat ik nog bij moet halen. Deb dat is schrikken!! Nee Yasemin heeft niet gehuild, ik denk dat het echt door het sprongetje kwam! Maar dat was toen net begonnen zeg maar dus toen wisten we nog niet dat ze in een sprong zat. Hier een goede nacht!!! 22.30-07.00...en ze slaapt nog steeds.
haha ben het eigenlijk nual zat dat hele gedoe haha.......ik denk ook gewoon echt dat eisprong later is geweest. dus ik laat het weekend erover gaan en dan zien we wel. voel ook steeds die eierstok trekken en dat heb ik ook altijd voor ik ongi wordt. dus ik hoop nergens op eigenlijk.... de volgende ronde wil ik dus wel dat ze het in de gaten houden met die pregnyl en de eisprong.....
Gemarineerde bieflap Gemarineerde kipfilet Gemarineerde speklap Gemarineerde filetkarbonade (zonder been) 2 stokjes kipsaté Hamburger