en mijn bmm is ook gewoon nagenoeg niet te voelen. net een uiterst puntje.....en als ik ongi ben al dan is die superlaag en kan ik m zo aanraken....en weet ik ook precies in welke positie die staat....
nee ga nog niet testen. ik ga nu wel even eten en tv kijken en dan ben ik er straks weer...... en dan stop ik echt met zeuren haha
Kan kloppen Minnie, volgens mij heb je idd een snellere hartslag bij zwangerschap. Minnie, warmte? Het is echt niet zo warm dat je hartslag er sneller van gaat hoor. Ik denk echt dat je zwanger bent meis!! Dus gewoon een test doen! Waarom ga je nou niet testen haha ik snap 't niet zo goed. Yasemin is om 10.00 uur wakker geworden dus heb net lekker gevoed, de vitapientjes gegeven en nu ligt ze lekker te spelen in de box. De mama van de buurvrouw is hier, ik heb stiekeme hoop dat de buurvrouw vandaag thuis komt!! Dus hopelijk kan ik even wat mee spieken!
Zo te zien komt ze zo wel thuis, de gang ziet helemaal blauw hahaha. Ben er helemaal emo van.... doet me zo denken aan de dag dat wij thuiskwamen! Tis ook zo speciaal... *snif*
Oh ik herinner me die dag ook nog als de dag van gisteren....dat ik thuiskwam en het hele huis was versierd. Huilen dat ik deed .
Ja? ik niet, was alleen maar helemaal in de wolken en kon alleen maar lachen. Ik kwam de trappen zo makkelijk op, en voelde me zo goed!! Haha.
nee niet getest..... oeioei krijg een mail van die stomme cateraar.........ben benieuwd wat erin staat......
Hallo, Helaas kunnen wij u niet van dienst zijn ivm het wk voetbal. dan staan wij al op een evenment. andere optie is het een dag van tevoren laten bezorgen mits u voeldoende koel ruimte heeft. dan verpakken wij het eten plastic schalen en bakjes zodat u het kunt stapelen in uw koelkast. u kun mij bellen als er nog vragen zijn.