Oeps Cin, zie nu dat ik je berichtje gemist had!! Misschien even langs de huisarts met je arm? Klinkt niet fijn Whahahahaa geweldig, Cin!! Cin nee geen verhoging meer. Gisteravond was het alweer 37.2. Gelukkig. Het persen blijft ze wel doen, maar wil vandaag toch ff gaan wegen op t consultatiebureau dus vraag ik dat meteen ff. Deb heel slim van je meis!!!! Echt waar! Ben benieuwd wat er gaat gebeuren..
Het duurde nogal lang en ik voel me nu echt een aansteller . Ik word vanmiddag teruggebeld door het zkh, maar verwacht er niet zoveel van eigenlijk. Ze ging overleggen met de gyn die op de poli aanwezig is. Maar ze zei dat ik me in principe geen zorgen om de baby hoef te maken, dat het alleen voor mij erg vervelend is. Daarom denk ik dat ze ook weinig doen, maar wie weet moet ik vanmiddag wel onverwachts nog heen...ik weet het dus niet. Voel me wel een beetje een zeur, aangezien ik toch nog wel iets binnen houd. Ik denk dat ik ook nog wel 1 liter vocht kan drinken op een dag en ik kreeg de indruk dat dat wel voldoende is. Kan wel janken . En tot overmaat van ramp doet die aambei ook hartstikke pijn, heb vannacht om 4 uur gekotst en manlief heeft de aambei nog een keer ingesmeerd met speciale zalf....gezellige nacht he .
@Cindy, dat is ook toevallig! Ik heb ook gedroomd dat ik aan het bevallen was, werd gewoon verdrietig wakker, omdat ik nog zwanger ben . Wat lastig van je arm, misschien even naar de ha om na te laten kijken, want als je er straks met het werk ook last van hebt? @Ella, hoe was de FM? @Miranda, en en en? @Duch, wat een heerlijke nacht! En wat $(#)# dat de kolf niet werkt! Gelukkig is de temp weer gezakt. Slaapt ze 's nachts met een kruik, want daardoor kan haar temp ook hoger zijn bedacht ik me nog.... @Anja, gelukkig mag je dan wel zaterdag beginnen met die tabletten, kan je ook weer verder!
@duch gelukkig is yasemin`s verhoging weer wat gezakt meis die arm ja ik moet hem nu zoveel mogelijk laten rusten dan gaat het wel over hoor!!! @deb ee hoor je stelt je helemaal niet aan,ik vind het knap dat je hebt gebeld is toch een teken dat je er echt genoeg van hebt en je je zorgen maakt.. en dit is ook niet echt genieten he meiss als je snachts kotsend boven de plee hangt en dan ook moeite hebt met alles binnenhouden.. als je het al binnen kan houden ben je de hele dag misselijk dus is heel erg goed van je meis dat je hebt gebeld..
haha ja was echt een gekke maar toffe droom.. hij tikte me aan schatje wat ben jij nou aan het doen.. ik zei oooo laat me nou hahahhaha!! j aik werk niet meer zoals ik eerst werktte he 60 uu rper week bij de jumbo die pakken vla en yoghurt tillen dus mijn arm heeft een jaartje rust gehad en heb gister iets te enthousiast gedaan dus die moet gewoon weer wennen..
miran is er nog niet volgens mij op het nod topic wachten ze ook op de uitslag MIRAAAAANNNNNNNN WAAR BEN JEEEEEEEE!!!!!