haha annedore! nou hopelijk kan ik morgen de verleidingen ook weerstaan..... heb gelukkig alle boodschappen al in huis dus in principe hoef ik niet naar de winkels...
ik vind roken echt zooooooooo lekker! terwijl het ontzettend vies hoort te zijn en het is zoooo slecht...... en toch is het lekker!
haha hou ik je aan hoor! bel je gewoon op ik heb het nooit lekker gevonden, roken..moest er van niezen haha
das wel handig! kom je er ook nooit aan wat spannend he! nog 8 dagen tot je uitgerekende tijd!!! vind je het zelf ook erg spannend allemaal?
Goed dat je gebelt hebt Deb. Wie weet komen hun wel met iets goeds! Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt.. Ella volhouden hoor!!!! Als je gestopt bent kun je trots op jezelf zijn echt waar. En het is zooo fijn! Deb fijn dat je even mag komen. Ik ga hard hopen dat zij misschien wel een oplossing hebben, wie weet! En Ella denk idd maar aan alle leuke dingen die je kunt kopen en doen! Het is zoo fijn om niet te roken, niet alleen om het geld (is ook wel een heeeele leuke bijkomstigheid hoor ) Deb veel succes, ik denk aan je! Ella ik heb ook nooit iets gekocht toen ik nog niet zwanger was. Maak je jezelf alleen maar gek mee.. Haha Tumm, ik zei net ook al tegen manlief dat ik slagroom heb ipv melk. Ik denk dat er altijd nieuwe meiden bij blijven komen en zo blijven er altijd meiden over die niet zwanger zijn... Alleen moeten die meiden dan wel mee blijven kletsen, jammer dat dat vaak niet zo is! OOH is het begonnen Tum? Ohja die docu wil ik ook zien over die 'loverboy'(wat ik niet geloof) Ach Ella kauwgom niet aan beginnen hoor, gewoon niet meer roken. Cin, mijn moeder is gestopt met roken dmv pilletjes die je dan slikt. Dan moet je gewoon door blijven roken en op een gegeven moment heb je dan geen zin meer erin. Volgens mijn moeder is stoppen op die manier dus zoooo makkelijk. Je wil gewoon geen sigaret meer! Tum, dan moet je gewoon opschieten en vandaag nog bevallen!! Ella doorzetten hoor!!!! Echt het is het waard!! En ja roken is lekker! Maar weet je hoe slecht het is, en super duur, en het stinkt! Echt waar als je gestopt bent met roken, dan ruik je dus mensen die roken heel duidelijk... zoooo vies. Daarbij ziet het er écht niet uit!! (dat zie je ook pas als je een hele tijd gestopt bent hoor)
wat voor pilletjes waren dat dan duchess?? ja jij hebt ook gerookt he! ik wil ook zo graag rookvrij zijn!!!!!!!! want tis gewoon zo slecht en ook de hoeveelheden die ik rook , niet normaal. echt veel te veel en doe het ook veel uit gewoonte
@ella; jaa zeker wel spannend! vooral de gedachte dat er gewoon binnen 3 weken een baby is.. moet er nog erg aan wennen, haha zo zie je maar weer.. 9 maanden is nog te kort @duch; nope.. het is niet begonnen, mag niet wil niet, ze moet blijven zitten voel ze nu in mn rug..maar het zal wel niks zijn hoor.. als ik hier nog kan typen, overleef ik het schijnbaar
meiden ik ga tv kijken!!! de winkels zijn nu dicht , dus kan er ook niet meer heen (vandaar dat ik hier ook maar ff bleef plakken haha)
whahaha hierzo??? NEEEEEEEEEEEE die zijn er niet hoor! maarre wel een bezine pomp! maarre daar ga ik niet heen hoor!
Ella, ik weet ff niet hoe t heet... volgens mij iets van champix ofzoiets! Zal zo eens even googlen! Ik heb idd ook gerookt, en veel hoor. wel tussen de 30 en 35 sigaretten op een dag. En ben in 1 klap gestopt, en eigenlijk was het echt een makkie. Tum, weeën beginnen neit meteen sterk he...ze worden langzaam sterker. Ik heb zo t gevoel dat het misschien wel begonnen is voor je... Idd geen nachtwinkels? Benzinepompen? Volhouden hoor Ella!!!!
hahahaha jij bent evil!!! je bent gewoon in gedachten alle mogelijke opties om aan rookwaar te komen al nagegaan! Nou.. hoop voor ella-man dat het geen nachtelijk ritje naar de BP wordt
****bericht van debby**** het gaat niet goed hoge bloeddruk en suiker,moet nu naar het zkh aan de bloeddrukmeter,meld me hopelijk later nog even.. @debby meiss hele dikke knuffel meiss ik heb een kaarsje voor je aangestoken... xxxcindy