Wat een sukkel!!!! Nou laat maar zitten. Lekker trouwens, het eten al een dag van te voren lijkt me toch niet zo lekker?! (met het oog op salades, stokbrood..?)
inderdaad en zo grote koeling hebben we niet! die we nu hebben die komt het op zaterdag brengen voor 13 uur. dus als we om 15 uur beginnen hebben we nog een beetje speling..... heb er trouwens net de bevestiging van gekregen.
Nu ben ik alleen.... Weeeehhh... Yasemin ligt weer in bed, was al weg aan t dommelen in de box dus snel verplaatst. Haha! Ik ben al een paar dagen aan ;t mailen met Oad reizen. Ik wilde op 4 september een losse vlucht boeken (gewoon zelf) vervolgens een pakketreis bij hun van 11 t/m 18 september zodat we een hotel hebben en een terugvlucht. Nu stelde ze voor een heenvlucht te boeken, een week eigen verblijf, hotel en terugvlucht. Maar we moeten heen naar een andere stad dan terug dus dat ging niet. Ik dus gezegd, dan wil ik graag de pakketreis met een heenvlucht gewoon op 11 september en dan gebruiken we deze niet. Maar ook dat kan niet want dan zijn we een no show voor de luchtvaartmaatschappij en wordt de gehele reis gecancelt. Wat een gedoe zeg!! Nu zeggen ze dat we t beste een los hotel bij ze kunnen boeken en dan 2 losse vluchten, maar dan zitten we weer zonder transfer. Pff om gek van te worden echt waar........ We hebben nl al eens eerder iets soortgelijks gedaan, alleen toen zijn we eerst op vakantie geweest en toen naar mijn schoonfamilie gegaan. Toen hebben we dus de terugvlucht niet gebruikt en dat kan dan weer wel.... maar we willen nu eerst schoonfamilie, dan vakantie.......... pffffffff.
OH je bent er wel. Nee is nog niet thuis. Ik zit bij elk geluidje te spieken maar nog niets. Ik denk dat mams eerst nog weg moet gaan, die is nog bezig in huis!! Denk dat die dr op moet halen. Zal wel na 12 uur worden, was bij mij ook. Eerst nog controles, douchen, beeb in bad doen, lunch....
Hee Ella hoe is het/ Ooh ik heb een cakeje in de magnetron gemaakt whahahaha Jullie wel eens gedaan? Moet je wat ingredienten in een mok doen, ff roeren en 3 min in de magnetron en je hebt gewoon cake! Ik dacht dat t nooit ging werken maar dus echt wel he... hahaha. Hij is nu ff beetje af aan t koelen en dan ga ik hem proeven.
jaaaaaaaaaaaaaa lief van je minnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enne stiekum zat ik al te denken wie dat nou is hier op het forum!!! echt erg ik kan dat nooit uit mekaar houden haha! He maarre wat spannend meis! ik snap heel goed waarom je nog niet gaat testen hoor!!!! sterkte met afwachten!! en ik hoop zo op het allerbeste! heb wel goede hoop voor je hoor! wat een gedoe zeg met dat vlees...... echt alles komt stil te staan voor het WK!? waar slaat dat nou weer op...... Debby oei dat is schrikken zeg!!! die Ryan wordt echt al een grote , slimme jongen! Duchess wat leuk he dat je buurjongetje straks thuis komt!!!! wat een feest!
duchess nee dat heb ik nog nooit gedaan!!!!!!!!!!!!!!!! wel handig zeg! maar wat voor ingredienten doe je er dan in?????????
ja daar ben ik ook echt heel benieuwd naar!!! want dat lijkt me ontzettend handig! denk dat duchess nu lekker aan het genieten is van haar cakeje!
Anja wat spannend trouwens dat je nu in de wachtweken zit!!! ik duim ontzettend hard voor je meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5-minuten-cake: Je doet in een mok: 4 eetlepels bloem 4 eetlepels suiker 2 eetlepels cacao 2 eetlepels lichtgeklopt ei 3 eetlepels melk 3 eetlepels olie Mixen tot een glad geheel, 3 minuten op honderd watt en klaar! En hij was heeeerlijk.
mmmmmmmmmmm klinkt lekker!!! alleen er zit dus wel melk in? moet dat perse!? haha wel grappig dat je zo cake kunt maken zeg!
wel af en toe beetje ongikrampjes......en denk dat ik morgen nog wel even afwacht......of is dat stom? want van gyn mag ik morgen testen......