oooh meis wat spannend allemaal!!!!!!!!!!!!!!! maar ben zoooooooooooooo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik ben ff een spuitluier verschonen en ik mis het nieuws...!!!!!!! Ohh minnie wat ben ik blij voor jullie!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik oooooooooooooooook!!!!!!!!!!! ben zooooo blij voor minnie en man!!!!! wat gaaf!!!
Hier nog eentje die heeeeeel erg blij is voor Minnie en Minnieman! Wauw ik vind het zo gaaf voor jullie!! Het is jullie zo ontzettend gegund!!!
haha weglopende afwas? is meestal niet een goed teken hoor Oh minnie.. meis.. echt super! Van harte gefeliciteerd!
echt wel! maar NOG MOOIER IS DAT ONZE LIEVE MINNIE ZWANGER IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja....snik. heb net hubbie gebeld hoelaat hij thuis was en die is er pas om 17 uur....heb de testen ingepakt....bleek het plakband op....dus het zit nu met pleisters vast haha
en ik was er zo van overtuigd dat ik ongi ging worden! en heb dat ook tegen hubbie verteld! maar dus toch niet dus die zal wel helemaal paf staan straks!
hij was net wel een beetje chagrijnig aan de foon dus hopen dat dat straks over is....... morgenvroeg nog een keer een test met ochtendurine. dan zal die vast wel duidelijker moeten zijn.....toch?