PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    jaja het werken gaat heel goed ben gewoon heel erg moe wanneer ik thuis kom dus het probleem van me niet moe voelen is ook weg ahhaha:)

hoe gaat ie nu met jou meiss???
    ik las geloof ik dat je weer niet goed had geslapen en dat de dokter zei dat je zoveel mogelijk moest rusten??
    wat een dom antwoord daar zit je toch niet op te wachten toch!!
    maar meiss ik stuur je even een pb want ik zit echt ergens mee hoor!!:(

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, maar de ha bedoelde het wel heel lief hoor, ze zei dat ik 's middags dan extra mocht slapen zeg maar. Ik lig 's nachts vaak wakker, meestal 1 of 2 uurtjes, maar slaap nu 's middags gewoon tot ik zelf wakker word, dat is meestal ook zo'n 2 - 3 uurtjes.

Maandag hebben wij de 20 weken echo, vind het echt SUPERspannend hoor!!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    jaaaa ik ben benieuwd hoe het met je klein manneke gaat:):)
    zal heus wel goed zijn met zo`n lieve en zorgzame moeder als jij:)

@anja en ella ik ga heel erg hard voor jullie duimen meiden:):)

@duch ooohhh yasemintje ziekjes :(
    ik hoop dat ze weer heel snel beter is meiss,ik vind dat zo zielig he zo klein en onweerbaar en nu al ziek:(
    hoe gaat ie verder met jou duch???

@hier meiden ik voel me net een hangend achterpootje wat aan het afwachten is:(:(
    ben heel erg blij voor je minnie maar moet zeggen dat het me echt raakt!! ik weet zeker dat je het ook wel begrijpt toch!! begrijp het niet verkeerd hoor mop!! ik gun het je heel erg,maar mezelf toch ook wel hoor:)
    anja en ella in de wachtweken en ikke pff ik ben nog niet eens begonnen,nog even en ik stop er gewoon mee dan maar geen beeb en dan maar lekker met mijn manneke zoveel mogelijk reizen en doen..

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Cin, je hebt pb! En KOP OP meis, het is ook heeeel moeilijk om te zien dat anderen zwangeren raken en jij niet :(. Dat begrijp ik ook wel heel goed :(. Maar ook jullie tijd komt meis!

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja OOIT!!! komt het voor ons ook wel,maar heb er nu gewoon geen vertrouwen meer in:(
    ben bang voor de echo gewoon puur omdat ik dan weer een bloeding ga krijgen,de fostimon ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten,ben zo bang dat het dat hem ook niet gaat worden.
    we zijn nu al 4.5 jaar aan het dromen en hopen en om eerlijk te zijn heb ik het echt helemaal opgegeven en gehad met al dat stresserige zenuwslopende onzekere gedoe.. pff

(sorry meiden voor mijn geklaag maar ben ook heel erg moe en meestal komt er dan van alles los in mij:()

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het komt wel goed schatje!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    deb meiss echt jebent zo lief voor me:)
    altijd ben je er voor me,als ik even niet op zp ben dan sms je waar ik ben of alles nog goed gaat en ik waardeer dat echt heel erg meiss:):) ondanks dat je het zelf best zwaar hebt denk je zoveel aan andere:) toppie meiss:)!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik leef gewoon graag met iedereen mee :D.

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja dat heb ik ook echt in de gaten haha!!

pff ik zit hier te janken als een klein meisje die billenkoek heeft gekregen:(
    denk dat ik zo maar ga douchen ofzo...

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grrr ik wil een nieuwe avatar uploaden, maar dat lukt steeds niet...grrrrr....

Het eten is klaar, wij gaan eten meis, rustig aan!!!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    eet smakelijk debby:):)

ik ga ook zo even douchen eten en dan op de bank hangen,morgen nog een dagje werken en dan WEEKEND!!! hahahha

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ga nu een foto oploaden.....

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    dit zijn ze......

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    gewoon zwaar zwanger minnie:):)

en wat zei je manneke:) niet meer chaggie nou zeker:):)

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nee haha. maar baalde wel want heb het m niet kunnen vertellen zoals ik wilde.

we hadden de tweede auto in de garage staan en die zouden bellen als die klaar was. had kwart over 4 hubbie aan de lijn en die had nog niks gehoord van de garage. dus ging ervanuit dat het morgen werd,.

komt ie thuis, loopt de gang in andre broek aan en zegt we gaan nu snel de auto ophalen want hij is klaar en die moeten we voor half 6 gehaald hebben......fijn dacht ik dus wist even niet waar ik het zoeken moest.

afijn stap de auto in en mnr scheurt weg....zeg ik: rijd maar een beetje rustiger want we zitten met 3 in de auto.....

hij was even stil: is het echt....ja zei ik. en je moest ongesteld worden ben je al de hele tijd aan het roepen.....

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    whahahha dat heb je wel mooi gezegd meiss:):)
    en wat zei die toen ahhaha..

trouwens vraagje ik zag in je andere topic dat je test van de kliniek had??? moet je dat vragen dan bij geertgen of wat want mariek zei ook dat ze testen mee had gekregen??

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    heb de testen meegekregen omdat ze die van de leverancier hadden gekregen omdat ze tegen de uiterste verkoopdatum aanzaten. maar ze waren nog te gebruiken tot en met november 2010. en ze zijn wel fijn!

hubbie ws helemaal hyper! en we gaan het met vaderdag (uitgerekende dag van ons sterretje) vertellen aan de opaatjes en de omaatjes.

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oja: even een verzoekje: zouden jullie het op hyves nog stil willen houden aub?

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja hoor zit toch bijna nooit op hyves:) weet niet hoe het werkt en zie er niet zoveel nut in hoor

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    minnie wat een mooie testen meid!!!!

Cindy knuffel voor jouw hoor! kan me voorstellen dat je zo erg opziet tegen fostimon prikken meis! ik kan wel zeggen dat het meevalt , de injecties... maar ja dat helpt jouw natuurlijk niets!
    hoop zo dat het meevalt EN dat het werkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kijk naar mij! 2x menopur gespoten , (2x een cyclus dan) en heb echt een MODEL-cyclus! mn ei op cd 13! nou dat heb ik echt nog NOOOOIT gehad meid! ik heb even geteld en dit wordt onze 4e kans in 2 jaar.....
    Maar ben zo blij met deze kans!

Hoop echt dat je ook snel weer een kans maakt meis!! doe maar rustig aan hoor! en hoe gaat het met je werk?
    heerlijk bijna weekend voor jullie!!

Liefs!

Share This Page