PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even snel bericht van Debby, ze heeft me zojuist een smsje gestuurd:

Het gaat niet goed, hoge bloeddruk en suiker. moet nu naar het zkh aan de bloeddrukmeter. meld me hopelijk later nog. X

Aldus debby.

Mocht ik nog wat te horen krijgen voordat ik naar bed ga dan zet ik het hier nog neer.

Liefs Nicky

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    nou das ook toevallig cindy.....
    zowaar tegelijk :)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ja ik dacht ik kom even online om het te melden:)

ik hoop echt dat alles goed gaat hoor!!!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga weer die docu verder kijken:)

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kwam ook even online om het neer te zetten :) Ik hoop ook zo voor haar en familie dat het mee gaat vallen en dat ze snel weer naar huis mag.

Ik ga ook weer op de bank de docu op sbs kijken. Iedereen fijne avond en ik hoop tot morgen.

Liefs Nicky

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby, ik denk aan je meis.. sterkte..!

Cin & nicky, bedankt voor t melden. ;)

Hier ff beetje verdrietig..
    Lees net op de facebook van mn zus dat ze opgenomen wil worden.
    Dus bel meteen mn vader. Eigenlijk weten ze nog niets, vrijdag pas. Maar waarschijnlijk wordt ze opgenomen.
    Mijn zus is autistisch (asperger syndroom) en heeft een bipolaire stoornis.. En nu kan ze t naar eigen zeggen niet meer aan. Ze heeft een dochter die over een paar weken 8 jaar wordt.. :(
    Vind het voroal voor mijn ouders zo erg... en waarschijnlijk gaat haar dochter dus bij mijn ouders wonen.. dat moet zo zwaar zijn voor mijn moeder. Mijn moeder heeft de laatste jaren zooooveel voor haar gedaan... ik hoop dat zij het nog een beetje trekt..
    Bah...
    Ondanks dat ik ruzie heb met dr ben ik echt verdrietig..
    Zit me wel wat dwars, bij mijn opname 1,5 jaar geleden en ook de afgelopen keer in t zkh, is mijn zus amper bij me op visite geweest. Kan dat nu niet over mn hart verkrijgen hoor, maar zit me wel dwars...
    Maarja... voel me nu ff rot!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch meiss da is idd even schrikken snap heel goed dat het moeilijk is,ook omdat het je zus is meiss..
    en haar dochter mischien ik zeg mischien want ik weet niet hoe jij erover denkt.. kan je het samen met je moeder doen..
    dat zij overdag wat meer bijjou is nu je thuis bent met yasemin en s`avonds bij je ouders ofzo..
    oh meiss dike knuffel hoor!! dit is niet niks zeg:(

deb arnoud en ryan en kleine pj.. heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd hopelijk kom je erbeter uit deb.. alles moet gewoon goed zijn/komen..

dikke knuffel meiden:(:( word er gewoon verdrietig van van het nieuws nu:(

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    debs...sterkte meis!

duchess...jij ook! jees wat een neiws van je zus...

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja wat een rotnieuws allemaal.

Cin ik heb er wel over zitten denken maarja ik moet ook wel aan mezelf denken... Dus weet t nog niet.
    Meisje gaat sowieso naar school natuurlijk. Maar tis een erg vermoeiend kindje vind ik.. (niet goed opgevoed naar mijn mening..) En zou t wel doen om mn moeder te helpen, maar moet er zelf niet onderdoor gaan.. Yasemin alleen is al behoorlijk zwaar natuurlijk.
    Maarja wacht eerst vrijdag wel ff af en dan kijken wat precies de bedoeling is.
    Ik ben toenertijd 3 mnd opgenomen geweest maar er waren zat mensen na 1 week alweer weg.. Dus wie weet.
    fftjes afwachten...

Wat gaan jullie morgen doen meiden?
    Hier is een groot paarden evenement waar ik naartoe wil maar niet voor de hele dag, zeker met dit weer niet. Verder geen idee wat we kunnen gaan doen. Maarja zien we morgen wel. :D

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Debby heel veel sterkte meid.... denk aan je!

duchess wat een rot nieuws van je zus.....
    wat moeilijke situatie allemaal zeg! ook voor je ouders en natuurlijk ook voor hun dochter en kleindochter.
    sterkte met alles!

tummeltje hehe jaaa ik weet precies waar ik ze kan halen! ;)
    maar heb nog niet de neiging gehad hoor!
    vind het wel fijn zo!

xx

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Debby en Duchess: sterkte allebei. Geen goed-leuk nieuws helaas :(
    Ik denk aan jullie!

knuffff

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben weer thuis, verhaal volgt nog ;).

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb vanaf pagina 35 bijgelezen dus sorry als ik iets belangrijks gemist heb... Anders moet ik 36 pagina's gaan lezen en daar heb ik niet zo heel veel zin in.

*Ego-modus aan*

Eerst even ego als het mag... Ik zie het echt helemaal niet meer zitten op het moment. :(
    Weer aan de ongi-medicijnen, weer een ronde prikken en dan maar hopen dat het niet wéér voor niets is.
    Echt, als ik nóg een ronde voor niets ga prikken word ik gek.
    Kan wel janken dat het zo lang moet duren allemaal... Zo positief als ik gisteren was, zo negatief denk ik er nu over.
    Naja hoe dan ook, dat is een beetje de reden waarom ik me wat afzijdig hou van het forum de laatste dagen, hoop dat jullie dat niet erg vinden.

*Ego-modus uit*

@Cindy; Ik hoop zo dat de derde IUI het gaat worden voor jullie. *Dikke knuffel* Ik herken je gevoel wel een beetje, dat er weer iemand zwanger is.
    En echt idd helemaal niet omdat je het iemand niet gunt, integendeel.
    Ik ben ook superblij voor Miran.
    Je gaat je toch afvragen wanneer je zelf een keer aan de beurt bent.

@Annedore; Ik hoop echt dat er zaterdag wel een eitje te zien is, en dat je dan daarna met je hubbie lekker van het uit-eten kunt genieten meid.

@Ella; Jaaaaa wat super dat je 14 mei de Pregnyl mag zetten! Wat snel ook trouwens, echt goed! :D
    En stoppen met roken... Je kunt het he meid! 'Gewoon' geen pakjes meer kopen schijnt het beste te werken.
    Zet 'm op he het is voor een goed doel!

@Nicky; Wat rot zeg dat je zo'n pijn hebt. *knuffel*

@Tummetjesbeeb; Nog ff blijven zitten kleintje, je mag niet komen op de 13e! :D
    @Tummetjezelf; Ik voel ook een babyboom aankomen. :D Ben benieuwd wie er na Miranda volgt. :)

@Duchess; Wat een gedoe met je zus meid. :( Kan me voorstellen dat je daar, ondanks ruzie, toch ff van schrikt en dat het je raakt. *knuffel*

@Debby; Wat een rotdag zo te lezen zeg, wat een gedoe allemaal. :( Heel veel sterkte meid ik denk aan je.
    Ik hoop echt, echt dat je je snel wat beter gaat voelen en dat je van de kleine PJ in je buik kunt gaan genieten.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden.

Deb, ik ben benieuwd hoe het gegaan is gisteren.

Anja, ik snap 't helemaal meid.. weet niet goed wat ik moet zeggen.. maar leef echt zo met je mee. :(
    Dikke knuffel meis!!!
    En toch heb ik nog steeds het gevoel dat jij de volgende bent in de babyboom (hopelijk)

Hier weer precies dezelfde nacht gehad. 22.45-05.00-08.00.
    Dus het lijkt alsof ze een ritme te pakken heeft, en een ritme waar mama heel blij mee is!! ;)
    Vannacht weer 15 minuutjes gevoed en terug in bed, waar ze zelf in slaap gevallen is.
    Echt waar, die puckababy is echt de geweldigste uitvinding ooit.... ;)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Niemand aanwezig. :D Slapen jullie nog??

Ik heb echt pijn aan mijn schouder, snap er niets van.
    Liep gister naar boven met de maxicosi en kreeg ineens een steek in mn schouder en gisteravond ging het steeds meer pijn doen. Ga nu zowat kapot van de pijn..argh. Kan niets optillen, zelfs Yasemin optillen doet hartstikke zeer. :( Even afwachten maar en anders naar de dokter.

En nog wat.. ik heb gister de kap van de kinderwagen afgebroken, zo vaag!! Hing er maar een heeeel klein beetje op en knak zegt ie! Maar dat metaal ziet eruit alsof het gesmolten is geweest ofzo, tish elemaal omgebogen! Echt heel raar...
    Maarja, nu moeten we dus weer een nieuwe reiswieg kopen grrrr... kom maar op met die geldboom. :(

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb er al één gevonden op marktplaats. :D Zo goed als nieuw, een goude en hier vlakbij. Heb meteen gemaild en stiekem hoop ik dat ik hem vandaag nog op kan halen. Jammer genoeg staat er geen telefoonnummer bij...

*en ja ik lul tegen mezelf :D *

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

@deb gelukkig ben je weer thuis meiss,ben benieuwd hoe het is gegaan:)

@anja meis ik snap je gevoel heel goed..het is ook allemaal zo dubbel elke keer hoor!!
    het ene moment kan je de wereld aan en het andere moment zou je jezelf willen verstoppen voor de buitenwereld..
    dikke knuffel meiss:)

@duchess oh meiss ik hoop dat die reiswieg voor jullie word hopelijk reageert de man/vrouw erover:)
    ja idd meiss wat je nichtje betreft het is ook al moeilijk met yasemin,precies je kan af en toe bijspringen maar het moet niet ten kostte van jou en je man gaan toch!!!
    en je arm mischien overtild je moet nu ook de hele tijd yasemin tillen he en voorheen niet dus mischien is je schouder overbelast,of moet ie gewoon aan alles wennen..
    gelukkig gaat het met mijn arm nu beter het doffe gevoel voel ik nog wel heel ver weg maar het slaap hang pijnlijke gevoel is gelukkig weg...

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin gelukkig dat je arm weer beter is!!
    Ja ik denk idd overbelasting misschien, ik weet t niet. Ineens schoot het erin! Overbelastte spieren gaan volgens mij altijd gelijdelijk aan pijn doen.. maarja ik wacht t ff af en ga vandaag gewoon niets tillen en dan kijken of het beter wordt.

En de reiswieg kunnen we ophalen vandaag, jeeej. :D Hij is veel gaver als mijn eigenste ook haha!
    Alleen wil ze pas na 17.00 uur omdat hij op zolder staat en ze hoogzwanger is en haar man pas om 17.00 uur thuis komt. Maar belde mijn vader (die rijd ff mee, die heeft navigatie :p ) en die stelde voor dat hij hem anders wel van zolder wil pakken als zij dat goed vindt. Dus heb dat net teruggemaild. Hoop dat ze dat goed vindt, want wij willen vandaag weg... En de maxicosi vind ik toch wat frisjes nu, kinderwagen ligt ze wat warmer naar mijn idee.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ja ik zou dat ook aangeboden hebben hoor:)
    hopelijk stemt ze er in mee meiss:):)
    ik duim ervoor:):)

en je arm idd niet zoveel belasten meer,mischien zakt het nog een beetje af hoor!!

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

@Debby; Ohh, wat kan ik hier boos om worden zeg. Het ziekenhuis stuurt je gewoon weg met een kletsverhaal, terwijl er gewoon echt iets aan de hand blijkt te zijn! Ben benieuwd naar je verhaal straks.

@Duchess; Ook al verdrietig nieuws :( Hoop dat als de opname doorgaat het snel beter gaat met je zus. En sterkte voor jou en je ouders.

@Ella; En, niet gerookt? :D Je man is ook nog niet gewurgd? :p

@Anja; Dikke knuffel meis, tis niet niks he, steeds die teleurstellingen

@Duchess; Haha, moest al lachen om die berichtjes van jou zo achter elkaar :D Gezellig in je eentje? :p
    En gelijk al een nieuwe reiswieg.. doe je snel :D

Zo.. vandaag 39 weken!!!! Heeft nog niemand gehaald in dit topic :p En nog steeds baby in buik 8)

Geen plannen voor vandaag.. zal zo mn mannetje eens naar de bakker sturen.. mn maag rommelt :)

Deel Deze Pagina