Lief dat je ernaar vraagt! Vannacht ging het wel goed eigenlijk. Slaap wel onrustig, maar heb het wakker liggen genegeerd, ben gewoon mijn verstand op 0 gaan zetten en viel redelijk snel weer in slaap . Alleen PJ was continue op mijn blaas aan het schoppen, dus regelmatig plassen.
Haha soms is hij erg grappig . Hij is vreselijk aan het puberen, alles wat je vraagt, krijg je standaard "nee" en dan ook nog een boze nee . Ik ga hem lekker even wegbrengen naar het kdv, zo terug!
Grrrrrr ging hem wegbrengen, was er een meisje die ik niet eens ken, waarschijnlijk een stagiaire. En geen gediplomeerde leidster dus, kan daar zoooo slecht tegen!!! Ryan vindt het al niets op het moment en nu zit ik met een rotgevoel thuis dat ik hem weg heb gebracht naar iemand die hij ook niet kent .
hhhm dat is wel vervelend. en als het een stagemevrouw is mag ze niet eens alleen op de groep staan vooral niet als het tijd is dat ouders kids komen brengen. was het geen invalkracht? had ze zich niet even (zoals het hoort) voorgesteld?
Nee, ze mag inderdaad niet alleen op de groep staan als ze nog stagiaire is. De laatste tijd gebeurt dat bij ons wel veel vaker en dat stoort me mateloos! Ik denk dat het een stagiaire was, want de meeste invalkrachten ken ik wel en dan zou ze zich ook wel hebben voorgesteld. Bah, heb er gewoon een rotgevoel aan over gehouden. En dat is niet alles. Een collega heeft vandaag haar laatste werkdag en we hadden laatst een etentje waarvoor ik ook uitgenodigd was, maar ben niet gegaan i.v.m. de bloeddruk en de medicijnen en zo (durfde toen ook nog geen auto te rijden). Maar nu was ik toen ze dat aankondigde (mijn bazin) ook uitgenodigd voor de koffie vandaag. Het is dat ik er vannacht aan dacht, anders was ik het helemaal vergeten. Heb van het werk dus NIETS meer gehoord, dus heb eigenlijk ook geen zin om erheen te gaan....sta in dilemma wat ik moet doen .
ik zou als ik jou was even klagen bij de manager van het kdv. dit kan zo niet. als er wat gebeurd weet je niet waar je moet zijn en bij wie en noem maar op. erg slecht hoor! over je werk: niks meer over gehoord? kun je toch gewoon zeggen dat je het vergeten bent???? en anders misschien heeeeeeeel eventjes gaan. pppfff blijf maar naar de testjes kijken whaha. nu ze opgedroogd zijn zijn ze idd wel wat donkerder
Ja ik ben er nog , was even aan het bellen met het kdv, met de vaste leidster. Dat meisje van vanochtend was wel een gediplomeerde leidster (handig dat ze dat ook even aankondigen of zo dat zij komt). Dus dat is in ieder geval opgelost .
Lekker he dat turen naar de testen . Ik had ze de hele tijd bij me, kon er niet genoeg naar kijken, hahaha.
haha dacht al dat je zoiets aan het doen was.......goed van je! denk wel dat ze er commentaar op krijgt maargoed. had zich even netjes voor moeten stellen...... ik ga straks werken en ik ga het al wel tegen mijn baas vertellen......die leven zo met ons mee.....
ja erg is dat he haha. maar zoals deze heb ik ze nog nooit gehad......er is ook niet omheen te kijken. vind jij er verschil in zitten van gister en vandaag?
Ik zie wel of ik er commentaar op krijg, kan me niets schelen . Ik moet een goed gevoel hebben waar ik mijn kind en straks kinderen heen breng en dat gevoel wordt hier steeds minder. Ga ook een gesprek met de "leidinggevende" daar aanvragen, zij is maandag weer terug van zw.schapsverlof. Ik ga even turen .
Die van vandaag lijkt inderdaad weer duidelijker . En het kan echt niet msisen hoor meis, jij bent zwanger!
ja het lijkt ook duidelijker......denk dat ik er niet meer onderuit kan whaha. wil ik ook helemaal niet. ooooo en toen in oktober had ik zulke erge ongikrampen dat ik krom stond van de pijn en superlichte testen...... en nu voel ik af en toe wel een mini krampje maar dat is zo voorbij......voel me sowieso anders......geen zwaardere boobs die hard zijn maar zachte boobs die wel een beetje pijn doen.... gister waren mijn ouders op bezoek....pppfff was moeilijk niet mijn mond voorbij te praten. ik ga geertgen maar eens bellen voor de eerste echo.....