Dan moet er al een hartje te zien zijn, qua baby zie je nog weinig hoor . Het lijkt dan net een pinda . En ja, ik had ook die lichte ongikrampjes, zijn je banden die aan het oprekken zijn.
Ik zoeken en zoeken, staat het ook op PJ zijn site . maar hier de foto, ik was toen 6.3 weken zwanger en we zagen een kloppend hartje!
whaha dat is echt geen pinda dat is een pijnboompitje......haha ben benieuwd hoe het er bij mij dan uitziet..... pj is ondertussen al goed gegroeid.... oja zat net te denken: als alles goed gaat ben ik ook zwanger met de bbq......
Haha jij bent natuurlijk al een weekje verder dan, wie weet wat je ziet . En nu lijkt PJ in ieder geval echt op een baby . En tuurlijk gaat het goed meis, jij bent ook zwanger op de bbq!! En Anja misschien ook, maar dat ze het dan zelf nog niet weet .
whahaha wat ga ik mijn baas straks voor de gek houden......hihi ze heeft een internetwinkeltje (de site gaat binnenkort de lucht in) en ze maakt baby/peuter/kleuter accesoires. Allemaal zelf en is echt superleuk! heb nu een soort orderbrief gemaakt die ik straks ga geven whaha
minnie wat een mooie testen meid! hihi wat een leuk idee om zo orderbrief te maken!! ooooooh wat leuk zeg 2 juli de echo!!!!!!!!!!!!!!! hoop echt dat het heeeeeeeeeeeel snel 2 juli is!!!! werkze vandaag!! Debby groot gelijk dat je er even achteraan belde zeg! wat apart dat ze zich niet even had voorgesteld zeg! Hier moet ik ook alweer vroeg naar mn werk... even voorbereiden op presentatie voor as dinsdag.. ZUCHT... waar we dus nog niets voor hebben gevonden... en daarna lekker late dienst! Fijne dag iedereen!!!
Goedemorgen meiden. Minnie wat een mooie testjes toch meid!!! Super! Ben zo blij voor je! En 2 juli de eerste echo, jeeeeeeej!!! Deb wat appart van t kinderdagverblijf zeg! Gelukkig is het wel een gedipl. leidster! Je ziet dan idd nog niet veel, maar het is wel heeeel speciaal dat er ineens iets zit wat er nooit zat. Hihi! Minnie je bent idd zwanger met de BBQ, super toch!!!!!! Ik zei toch dat jij zwanger ging zijn met de bbq. Haha Minnie wat een leuk idee voor je baas! Ben benieuwd hoe ze reageert! Werkse en veel plezier! Ella jij ook een fijne dag en werkze! Hier weinig nieuws, nacht was zoals gewoonlijk weer 22.30-06.00-09.15. Weinigs nieuws hahaah. Ben nu lekker bezig met t huishouden en Yasemin! Manlief komt rond 14.00-14.30 denk ik thuis en dan gaan we ff naar de stad.
Zo, ik moest even 20 paginas teruglezen, maar dat was het wel waard Minnie, van harte gefeliciteerd. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! Cindy: Ik herken je gevoel wel. Als je al zolang bezig bent, wil je gewoon zelf een keertje aan de beurt zijn! Ik ben zelf heel blij voor Minnie & man, ik gun het ze enorm! Dat neemt niet weg dat het pijnlijk confronterend is dat het bij ons nog niet is gelukt. Ik geef je een dikke knuffel meis!! *knufff* Nou, dan heb ik nog een FM update. We hoefden gelukkig geen keuze voor IVF te maken!!!! Er zitten twee grote eitjes van 17 bij 15 mm en eentje van ruim 14 mm. BLIJ! Gisteren nog een keer Gonal 300 gespoten. Vanavond nog een keer 150 spuiten en samenleving Morgen 2 ampullen pregnyl spuiten. Zondag natuurlijk weer samenleving En dan maandagochtend eisprong. EINDELIJK! De 19e nog een halve ampul pregnyl NOD = 26-27-28 juni. (prettig, ik heb 29 juni mijn diploma uitreiking, lekker zenuwslopend zo!) En dan hopelijk 30 juni testen!!!!! Tuurlijk wel het korte preekje over kans op een tweeling/drieling. Maar dat zien we dan wel. Wij zijn blij. Die twee grote springen sowieso en die kleine waarschijnlijk ook wel. Dus, in onze ogen, 3 keer kans op een mooi bevrucht en ingenesteld eitje J Dr. heeft trouwens ook nog naar het slijm bij mijn baarmoedermond gekeken met de eendenbek en dat zag er ook goed uit! Ennuh .ik heb waarschijnlijk nog nooit een eisprong gehad, dus eergister dacht ik wat gebeurt mij nu?. Ik had zulke gevoelige tepels!! Volgens de dr. komt dat meer voor bij de eisprong, herkenbaar? En ik heb ook een zwaar gevoel onderin mijn buik/liezen. Er gaat een wereld voor me open J X Anne