PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    en nu was het weer wat gelige afscheiding......

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Minnie, ik heb bij beide zw.schappen bloedverlies gehad en bij PJ zelfs zo erg dat ik dacht dat ik een mk had gehad. Maar kijk nu, bijna 20 weken zwanger. Zolang je geen buikkrampen hebt meis, niet te druk maken!!!! Het is allemaal beter doorbloed daar beneden.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat leuk dat je baas en de kinderen zo enthousiast reageerden :D. hahaha en in de Etos roepen wat je allemaal moest kopen voor de baby :D :D.

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

WEEKEND!!!!!!!

@minnie meiss jaaa hij word donkerder mop:)
    en die bloeding is nog een innestelingsbloeding meiss.. zolang je geen krampen hebt en je er goed bij voelt zit het goed hoor!! dit beebje blijft echt wel zitten bij je meiss.. hij/zij heeft JOU uitgekozen als moeder,en geloof me dat ga je ook zijn ook meis:)

@duch wat is yasemin een popje meiss. echt mooi meisje hoor:):)
    hoe gaat ie nu met haar?? en met jou??

@deb meiss dikke knuffel voor jou:) ryan is een klein boefke;)
    hoe gaat ie verder meiss. schopt pj nu meer???

@ella ja ik mag vandaag de fostimon spuiten maar ik ben aan het kijken hoe laat?? want dit moet dus wel op hetzelfde tijdstip...
    en ik moet volgende week net als dinis van 3 tot 22.00uur werken en vrijdag zijn we vrij :):)

@tumm en hoe is het met faye en haar 2 mannekes:):)
    en jij heel erg veel beterschap meiss..

@anne thss lieverd je bent een mop:)
    maarehh ga je niet klussen op de dag van de pregnyl en de dag erna????
    och ja als er maar geklust word he meiss:):)

@miran i hoop ook echt dat er niks aan de hand is hoor!! moest er vandaag nog aan denken toevallig..

@hier jeeeyyy het is weekendddd hahahaha..
    deze week 28 uur gewerkt:) en dinis 32uur netjes he meiden:) na een jaartje hahahha

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Je testen zijn donkerder hoor! Sowieso zie ik bij de andere test (de niet KV test) heeel duidelijk verschil.
    Fijn dat je 2 juli de eerste echo al krijgt!
    Wat leuk dat iedereen zo leuk reageerde op je werk.
    Minnie het bloedverlies kan ook nog innestelingsbloed zijn he, probeer je er niet te druk om maken meis.
    Een klein beetje bloed aan het begin van de zwangerschap schijnt heel normaal te zijn. *knuffel*

@Debby; Kan me voorstellen dat je Ryan dan niet met een heel fijn gevoel achterlaat.
    Goed dat je even hebt gebeld!

@Anne; Yes! Wat fijn dat jullie geen keuze wel/geen IVF hebben moeten maken maar dat jullie gewoon lekker zelf aan de klus mogen! :D
    Het zal wel een hele opluchting zijn, super!
    Ik ga voor je duimen meis!

@Tummetje; Vervelend zeg, buikgriep. :( beterschap meis!

Oeh misschien komt er wel echt een babyboom hier binnenkort, zoveel goed nieuws!

@Duchess; Wat vreemd dat je buuf nog steeds niet thuis is. En wat een heerlijke foto van Yasemin! *smelt*

@Nicky; Doe lekker rustig aan hoor meid! Vervelend zeg dat je zoveel vocht vasthoudt.
    Wel fijn dat je weer even langs komt wippen hier. :)

Iemand al meer nieuws over Miranda trouwens?

@Cindy; Heb je de fostimon al gespoten? En hoe ging het? Binnenkort krijg jij vast en zeker ook goed nieuws meis dat kan bijna niet anders met zoveel goed nieuws in ons topicje.

@Hier; Net de wagen opgehaald. :) Zal vanavond/morgen even een foto maken want ik moet 'm eerst nog even in elkaar zetten en zo.
    Meiden ik blijf maar krampjes houden aan de rechterkant van mijn onderbuik.
    Ga er echt niet vanuit dat het ei er nog zit, maar het blijft maar trekken en doen.
    Niet constant maar steeds van die momentjes dat ik het echt voel trekken en zo.
    Herkent iemand dit?

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    k heb tot 13 weken regelmatig bloedverlies met krampen gehad.
    En ziewat er in de wieg ligt :) ..

Hou moed!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    waaaaaaaa de fostimon zit erin:) eerst in de buik geprobeert maar ik durf het ect niet hoor :( hahahahah
    dus huppa terug naar mijn oude vertrouwde plaatsje:)
    en wtf... die prikt net zo erg als de pregnyl zeg:) hahaa

toen hij klaar was zat er helemaal een bult op de plek waar dinis heeft gespoten ikke dus wrijven en wrijven en nu is het weg maar wel een rood plekje.....

DAMES!!!!!! ONZE 3DE RONDE IUI IS OFFICIEEL GESTART:):):)

wiehooo heb er helemaal zin in weer:)

minnie hoe is het meiss?????

anja ben benieuwd naar de foto hoor:)

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Jeej goed zo Cindy! Op naar de 3e IUI! 3 keer is scheepsrecht he. :)

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha ja nu je het zegt;)

ik was dat alweer vergeten whahaha..
    trouwens dat getrek meis kan wel hoor!! er is nu hopelijk van alles aan het werk van binnen bij je!! en de pregnyl doet er ook aan mee hoor...nog 11 daagjes meiss dan weet je het:) of ga je mischien eerder testen???

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee ik wacht nu met testen tot het mag.
    Heb mezelf de vorige ronde helemaal gek lopen maken met veel te vroeg testen.
    Vind het heel moeilijk, maar ik moet deze keer echt wachten wil ik die wachtweken een beetje rustig doorkomen...

Ja ik was al bang met dat getrek dat het ei er nog zou zitten, laatst allemaal spookverhalen gelezen over eieren die ondanks Pregnyl 10.000 niet springen (noemden ze LUF-ei of zo?)
    Dus dan ben ik meteen bang dat ik dat ook heb of zo.
    Heb ook geen na-ei echo gehad deze keer namelijk.

*zenuwen-klaag-sorry*

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ohh meiss weet je wat het is. i-net maakt je zo gek en onzeker.. ik heb echt met mezelf afgesproken om niks meer op te zoeken of wat dan ook,ik merkte echt dat ik er zo panisch en gestressd van werd..
    ik heb nu 3 weekjes even nergens aan hoeven denken of wat dan ook en voelde me zoveeeelll beter.. vandaar dat ik gister ook even erdoor heen zat en zoiets had van: we gaan er mee kappen hoor!!

meiss echt je eitje is echt wel gesprongen die is nu mooi aan het rondzweven en een mooi plaatsje om in te nestelen aan het zoeken:)
    komt goed schatje!!!!

meiden ik ga heel even gtst kijken:)
    ben er zo weer ja!!

xxxxxxcin

oh ben helemaal hypo door de spuit net hahaha mijn hart ging als een gek tekeer en dinis plaste bijna in zijn broek volgens mij hahaha:)
    tot zoooooo

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat is wel zo Cin, je kunt jezelf zo gek maken met dat Internet en iedereen zegt iets anders waardoor je je alleen nog maar meer onzeker gaat voelen.

Ik hoop dat je gelijk hebt meis, én dat het bij jou ook snel gebeurt want jullie kunnen nu ook wel weer eens goed nieuws gebruiken na al dat gedoe van de afgelopen tijd.

GTST-kijk ze meis! Het wordt hier op Internet kijken, want mannetje kijkt voetbal *ik heb nu al een hekel aan het WK*

13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky fijn dat je je weer meld!
    We hadden je al gemist. :)

Minnie wat leuk hoe jebaas en de kinderen reageerden!! Super meis. :)

Ooh Nicky vervelend is dat he. :( Sterkte meis!

Ohh lees nu van Minnies bloedverlies. :( Hopelijk gewoon een innesteling!!!

Roze en geen kramp dat is echt niet erg Minnie! Knalrood en kramp, dan wordt het pas 'eng'!!!

Cin, met ons gaat het goed hoor. :)
    En zeker heeel netjes gedaan meid! Top!

Anja misschien voel je wel een innesteling?
    Of na-pijn van de eisprong, dat kan ook he!

Cin super meis!!! Ik ga echt zo hard voor je duimen deze ronde!!!!

Anja meis je ei is vast wel gesprongen!!
    De 22e lekker testen, whiehoo 2 dagen na de BBQ! :)

Zo wij zijn naar de stad geweest.
    Ik had dus geld over gemaakt van mn spaarrekening naar mn gewone rekening. Maar dat is dus fout gegaan.
    Was naar de kapper geweest, wil manlief afrekenen, geen saldo! WOoops.... Nu mogen we gelukkig morgen komen betalen!!!
    Heb dus verder ook niets kunnen kopen ofzo! We hebben alleen ff wat zitten drinken (Yasemin voeden) en t parkeren betaald. Hahah.
    Maargoed ik heb dus mn haren geknipt en ik heb er spijt van!!! :(
    Het is kort! Van te voren vond ik het goed als ze het kort knipte, maar als ik nu nadenk, mn lange haar was het enigste vrouwelijke dat ik nog had voor mijn gevoel en ook dat is nu weg. :(
    *zucht*

14. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ooh mijn meisje slaapt gewoon nog steeds!
    Heb gisteravond om 21.30 de eerste borst gegeven, in bad gedaan en om 21.55 de 2e borst. 22.15 lag ze te slapen. En ze ligt dus nog steeds te slapen!
    Ik werd wakker in een kletsnat bed haha. (lek normaal nooit snachts dus slaap niet meer met BH en compressen) Dus ben net gaan kolven, 120 ml uit één borst in 6 minuten. En dan heb ik alleen de druk eraf gekolft omdat ik verwacht dat ze zo wel wakker zal worden.
    Echt zo super dit ben helemaal trots. :D

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Jeetje wat gaat het goed zeg met de BV!
    Jammer dat je niet tevreden bent over je nieuwe kapsel. :( Het enige zinnige wat ik daar op kan zeggen is 'het groeit in ieder geval weer aan...'
    Maar goed daar heb je nu niet zoveel aan. *knuffel*

@Hier; Heb mijn collega/vriendin verteld over onze weg in de MMM. Vond dat zij er wel 'recht' op heeft om te weten wat de grootste reden is dat ik mijn ontslag heb ingediend.
    Ook wel heel veel andere redenen, maar dit weegt er wel zwaar aan mee.
    Ze reageerde echt supergoed, was echt fijn om dit met haar te kunnen delen.
    Ga zo lekker slapen, drukke nacht gehad. :( Vechtpartij op straat en ons voorraam (van het café) lag eruit.
    Kon ik midden in de nacht de politie en mijn baas gaan bellen.
    Goed begin van het weekend weer.

16. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Anja je hebt gelijk hoor, het groeit weer aan... Maarja ik zit al zo niet lekker in mn vel en mijn haar was het enigste wat ik nog een beetje mooi vond. :( Maarja. Nu was het gister ook vrij snel helemaal uitgezakt. Dus ga vandaag ook ff wat goede producten kopen zodat het wat beter zit...
    En ja de BV gaat erg goed gelukkig. Heeft me bloed zweet en tranen gekost, maar ben zo blij dat ik doorgezet heb!

Wat fijn dat je je vriendin erover verteld hebt, dat lucht vast op.
    En wat een nacht! Pfoe.
    Ben je dan nu net pas thuis?

Yasemin is om 07.05 wakker geworden, 10 minuutjes gevoed en nu slaapt ze weer. :D

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

haha ik zit alweer wakker hoor:):)

@duch ohh meiss ik hoop dat je zelf de goede producten voor je haartjes kunt halen zodat je het toch zo kunt doen dat jij het wel mooi vind:) zijn ze echt kort kort???
    en wat doet yasemin het goed zeg:) echt fijn om te lezen:)

@anja soww raam eruit.. en wel fijn dat je nu hebt verteld van de mmm,idd soms kan het echt even opluchten:)
    en ik dacht net als duch ben je nu pas thuis dan???

@hier ik ben gister om half 10 gaan douchen vanuit daar meteen even op bed gaan liggen,en werd om half 2 wakker dus naar beneden tv kijken om 3 uur weer naar bed en nu benik alweer wakker hahaha,
    op de plaats van de fostimon zit nu een rode vlek:) dus ben echt benieuwd wat voor actie dit gaat brengen!!!!

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin ze zijn een paar cm boven mijn schouders. Al klinkt dat veel minder kort dan het is.
    Ik baal er gewoon van omdat mn langere haar eigenlijk het enigste was waardoor ik me nog een beetje mooi en mezelf voelde en nu is dat ook weg, snapje? Ik was eigenlijk net zo blij dat mijn haar weer goed langer werd.
    Maarja het moest eigenlijk wel, zo kort. Ik was al zolang niet naar de kapper geweest dat dat gewoon zo dood was.
    Ik zal er wel aan wennen maar baal er flink van. Ik kan het maar nét op een staart doen en dan heb ik zo'n iniminie klein staartje... terwijl ik eerst een best lange staart had. :( Ooh moet er weer bijna van huilen..... :(

Fijn dat je goed geslapen hebt. Gek van de rode vlek!!

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ohh duch meiss..
    ik weet denk ik wel hoe je je voelt qua vrouwelijkheid dan he..
    ik heb idd ook mijn lange haren omdat dat het enige vrouwelijk is aan mij..
    groeien je haren snel meiss?? ik hoop voor nu dat ze dan heel erg hard gaan groeien hoor!!!

ja die fostimon is net als pregnyl lichaamseigen stof,vandar dat hij dus ook prikt wanneer je hem erin spuit.. haha dinis zei aat het schatje hahahha gaat het..
    hij stond me gewoon uit te lachen hahahhaa!!!

minnie hoe is het nu met jou meisss???????

20. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Oh wat ziet mijn oog op de laatste pagina's!!! Minnie, wat geweldig!! gefeliciteereeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Euhm, excuses hoor, maar ik ga niet van 1,5 week bijlezen..laatste pagina was 338...en nu zitten jullie al op 432....

iemand een korte update van de laatste week?

Groetjes,

Share This Page