haaaaiiii miran ik kan niet echt een update geven ben er ook bijna niet geweest deze week... hoe gaat het met jou meiss???
hallo allemaal, wat een vreselijke nacht heb ik gehad zeg!n was en ben nog steeds zo bang! heb gister denk ik nog geen kwart theelepeltje roze bloedverlies gehad. en toen werd het bruin. vanochtend weer gestopt en net begon het weer.....ook weer dat vieze bruine. heb helemaal geen buikpijn. ja af en toe een keer een licht ongitrekje maar niet net zoals in oktober dat ik krom stond van de pijn. en heb die ongikrampjes nu ook veel minder vaak. zou het wel goed gaan? oja had vanochtend een cb digitaal gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 dat is toch goed voor deze termijn?
Morgen, wat een nacht zeg! Ik kon niet slapen vanwege de pijn in mijn heupen, wist niet hoe ik moest liggen . Uiteindelijk het voedingskussen erbij gezocht, maar dat hielp ook niet echt. Vanmiddag maar even bijslapen.... Oh zie dat Miranda al online is, maar ze was op vakantie geweest . Dat wisten wij volgens mij niet hoor Miran . @Duch, meis, ik denk dat je even last hebt van je hormonen, niets is meer goed genoeg voor je eigen idee. Probeer iets te doen waar je je weer vrouw van voelt, misschien even lekker tutten of zo? Even iets voor jezelf! En wat super dat de BV zo goed gaat . @Cindy, in je buik doet het echt MINDER pijn dan in je been (lijkt mij althans). Je buik zit vol "vet" en daar voel je het echt niet! Maar goed, de eerste spuit is weer gezet meis!! @Anja, he bah wat vervelend een vechtpartij. Ik zou inderdaad ook niet eerder gaan testen hoor meis, hoe verleidelijk het ook is! @Minnie, meis, meis, meis, maak jezelf niet zo gek!!! Bruin is oud bloed en dat kan echt geen kwaad!!!!! En ik heb ook beide zw.schappen steeds licht bloedverlies gehad en bij PJ zelfs heel erg en hij is ook gezond, dus houd moed meis! Zolang je geen ernstige buikkrampen hebt, is er niets aan de hand!!!!!! Probeer ervan te genieten meis, je neemt het jezelf straks kwalijk als je niet genoten hebt, geloof mij! En 1-2 weken is perfect, dat betekent dat je 3-5 weken zwanger bent.
minnie ja dat is goed voor deze termijn meis bruin bloed is oud bloed,maar snap dat je er wat onzeker van word.. probeer jezelf er niet zo mee bezig te houden mop(het is moeilijk in jou situatie) maar meiss wat zegt je gevoel?? dat het goed zit of ?? ikzelf heb een heel goed gevoel bij je meiss ook omdat je zo`n super testjes hebt..knuffel mop... ennuhhhh damess nog 7 daagjessss trouwens meiden ik ben nu nog ongi gewoon al 6 dagen!! en ook heel erg..
oh....euhm....ben ook zo vergeetachtig en moe geweest..nog steeds hoor. Heb andere dingen aan mijn hoofd eigenlijk....als het forum sorry. Maak me zorgen over ons meisje.......de 23e moet ze voor een MRI. dat had ik zekers te weten nog niet verteld...moest er eerst zelf over na denken.... Voel me gewoon niet lekker en ben bang dat het komt doordat ze iets te kort is gekomen in mijn buik......(mogelijk hersen beschadiging of hersenbloeding zei de arts, vandaar de MRI....)
Ooh minnie meis toch..bloedverlies....zolang het niet helder rood is...(rozig/geel/bruin) dat mag allemaal....en erge krampen he...die zijn het duidelijkst!! Echt ongi krampen....en die kleine krampjes zijn normaal!! ik zei toch ook ik word ongi...had en heb nog steeds krampen en moet soms echt kijken word ik ongi hahaha....nog steeds dus...
gister voelde ik mezelf helemaal super eronder en blij en alles en na dat roze verlies en nu dat bruin......maakt me zo onzeker! kan er niks aan doen. in oktober begon het met roze verlies en een kwartier erna stroomde het helderrode er zo uit. dus dat was wel anders.....maar toch
hey deb haha ik durfde het echt niet in mijn buik whahaha maar ja hij zit er idd weer in trouwens het was best veel wat ik moest inspuiten ietsje meer dan de pregnyl 10.000eh ik moet ook met hetzelfde spuitje optrekken en mixen en zo
Dus het gesprek bij de ka was wel heftig Miran . Jeetje, een MRI, maar meis, het is "mogelijk", dus wie weet valt het allemaal nog mee! En hoe zou ze dan bij jou iets tekort zijn gekomen?
en deb meiss wat vervelend zeg dat je zo slecht hebt geslapen idd strakkies even inhalen mop.. hopelijk gaat dat wat beter dan vanacht
miran meiss dat zal idd wel schrikken zijn geweest.. ja wat is ze dan tekort gekomen??? heeft ze geen zuurstofgebrek gehad tijdens de bevalling?? hopelijk komt er niks verontrustend uit de mri!!! minnie ik snap je gevoel heel goed meiss,het is ook niet niks en ja je word er idd onzeker van.. dikke knuffel voor jou meiss..
Nu zoals ze het zei, een hersenontwikkelingsfout begint altijd in de baarmoeder.... en omdat ik geen folium heb geslikt....en heel ziek ben geweest en soms heb gewenst dat het weg was..... voelde me niet zo goed eronder.... (onzin natuurlijk...dit kan altijd gebeuren) Maar er is nog niets duidelijk, er kan ook niets uit komen! En dan moet ze gewoon goed op worden gevolgd....en extra fysio enz..
ze was blauw...maar komt wel vaker voor tijdens bevallen. Navelstreng 4 keer om de nek...ze heeft het moeilijk gehad zei de arts..mar echt zuurstofgebrek....tsjah....is mogelijk maar heb er toen geen direct antwoord op gehad.....(want zou hun fout zijn dan....) Enneuh....ieuwh!! hoe gaat het fostimon spuiten nu? Ik lees enge verhalen over veel vloeitstof en toch in je been spuiten....(bangepoeperd!!!) hihi
Maar foliumzuur is toch alleen tegen een open ruggetje? Maar goed meis, ik denk niet dat je het jezelf kwalijk moet nemen meis, dat je zo ziek was, kon je niets aan doen en is niet schadelijk voor de baby!! En laten we gewoon hopen dat er niets uitkomt meis en anders zijn jullie er ook vroeg bij en krijgt ze de juiste begeleiding! ***Dikke knuffel***
Die is toch perfect voor je termijn minnie! dat is toch 4 tot 5 weken.... Hihi ben zo blij voor je! Nu de rest nog hoor.....
whahahha miran ja ik ben een skijterd hoor zo`n grote dame maar bang voor zo`n klein naaldje whaha ja het gaat goed ik heb pas gister gespoten en we gaanhem vandaag rond half 1 of 1uur zetten. puur omdat het op dezelfde tijdstip moet en wij nu voor 2 weken van 15.00uur tot 22.00 uur moeten gaan werken. ben ook echt benieuwd of er nu bij de eerste fm wel iets te zien is.. ik heb tegen dinis ook gezegd de eerste fm ga je maar mooi mee,daarna hoef je niet iedere keer ook vrij te zijn hoor. als hij maar meegaat met de iui