PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    mn banner doet gaar.. zien jullie hem wel?

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    tumm nee ik zie hem ook niet:)
    yeeyyy 39 weken wat een mijlpaal zeg meiss!!!
    ben trots op je!!!

3. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa Tum 39 weken, wat knap!! ;) hihi.
    Hopelijk duurt het niet lang meer voor je!
    Tum ik zie je banner ook niet.

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    zucht.. gaar ding.. was net zo benieuwd naar wat er vandaag onder zou staan :p

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    gisteren had je last van hameroids(aambeien) hihi:):)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Allereerst Cindy en Nicky, bedankt voor het posten van mijn sms'je gisteren!

Mijn verhaal:
    We kwamen dus bij de ha-post en moesten even wachten (natuurlijk ;)). Toen riep de ha ons binnen en zei dat in mijn urine geen ketonen zaten (dus geen tekenen van uitdroging), maar wel suiker (glucose). Hij wilde mijn bloeddruk ook graag even opnemen. Eerst handmatig, en daarna aan het apparaat. Had sowieso de laatste paar dagen steeds last van hoofdpijn en dat is voor mij vaak een teken van mijn bloeddruk (dat vermoeden had ik overigens ook vanochtend tegen de assistente gezegd). De eerste meting kwam op iets van 170/105 en daarna 175/110. Hij wilde dus toch even met de gyn overleggen, dus ging bellen. En ja hoor...we mochten even naar het zkh (naar de kraamafdeling) en daar moest ik dan een uur aan het bloeddrukapparaat. Zo gezegd, zo gedaan, buurvrouw gebeld en Ryan kon daar op bed, geen enkel probleem! Dus een uur aan het apparaat gelegen en gemiddeld kwam de bloeddruk op 160/90-95. De gyn vond het voor de termijn van de zw.schap niet schokkend, dus ik mocht naar huis. Ook daar weer urine afgegeven en ook daar was suiker in gevonden. Dus dat zal volgende week wel besproken worden met mijn eigen gyn. Overigens vond de ha het zeer vreemd dat ik vanochtend niet langs hoefde te komen toen ik gebeld had en heeft dit ook tegen ons uitgesproken.

Puntje bij paaltje: gewoon rustig aan doen dus, want als ik al zo'n bloeddruk heb terwijl ik niets doe (werk/huishouden), dan wil ik niet weten wat de bloeddruk is als ik wel werk en zo.

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, wat een rotnieuws van je zus zeg!!!! Is er nog een kans dat het allemaal mee gaat vallen en ze niet opgenomen hoeft te worden? Wat vervelend die pijn in je schouder, maar even goed in de gaten houden inderdaad! Oooh en balen van de kap van de reiswieg...

@Anja, het is ook niet vreemd meis dat je het niet meer ziet zitten! Voordat je ook maar een kans hebt gekregen, moet je het steeds afbreken :(. Dat is geestelijk zoooo zwaar! Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt meis, want dat heb je nu wel even nodig. Hele dikke knuffel

@Cindy, gelukkig heb jij geen last meer van je arm!

@Tum, jaaa 39 weken! Hooguit nog 3 te gaan ;).

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    deb ok dus eigenlijk moet je nu pure rust houden??
    en de misselijkheid en braken hebben ze daar nog iets over gezegd???

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik MOET geen rust houden, maar vind het voor mezelf wel verstandig, althans zoals ik nu ook doe zeg maar. En de misselijkheid, tja...die neem ik maar even voor lief. Ze kunnen er in principe niets aan doen. De ha zei nog wel dat als ik opgenomen wilde worden, dat kon, maar dat ze ook niet meer doen dan mij neerleggen en zodra het weer beter gaat,w eer naar huis sturen. Ik ben er ook nog niet aan toe om opgenomen te worden, ben liever thuis.

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja is toch je eigen vertrouwde omgeving he...

ik vond het wel netje s van de ha dat je gisteravond nog mocht komen en ook naar het zkh mocht gaan.
    schrok wel van je berichtje hoor..

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    De ha was ook zeer verbaasd dat het zkh mij niet langs liet komen....hij was heel aardig en ging ook direct bellen met de gyn nadat hij mijn bloeddruk had gemeten.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    En die aambei doet nog pijn!!!!!!!!! Auwwwwwwwwww

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    gelukkig maar meiss..

heeft het je wel een beetje gerustgesteld nu??
    ja eigenlijk weet je nu nog niet veel meer toch...
    werd vanacht wakker en zat gewoon aan je te denken wat het nou geweest kon zijn..

ik zit al vanaf 4 uur beneden terwijl ik om half 3 pas naar bed ging??? kan niet indoezelen of zo..
    ga zo nog ff een poging wagen want voel me helemaal niet fijn zo hahahaha

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja die kunnen echt zo verschrikkelijk irritant en pijnlijk zijn..
    ik heb ze ook wel eens ooit gelukkig nu even niet maar auww wat een verschrikkelijke dingen zijn dat

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben in zoverre nu gerustgesteld dat ik weet dat de hoofdpijn dus echt van de bloeddruk kwam. En dat die dus goed in de gaten gehouden zal gaan worden. En verder geef ik me er maar aan over, aan de misselijkheid en alles. Nu is mijn eerste zorg die aambei weg laten gaan, daar heb ik nu het meeste last van. Die voorkomt zelfs dat ik ga overgeven, want dat doet zo'n pijn als er druk op komt!

Ga nog maar even lekker op bed meis, want dat is ook wel erg weinig slaap! Wij waren allemaal pas om 10.10 uur wakker, zelfs Ryan!

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    lekker uitgeslapen een beetje vandaag!!:):)
    wel fijn dat ryan meedoet met een uitslaapdagje haha

ja ik weet niet heb totaal geen gevoel van slaap gehad vanacht!!!
    och ja haal ik nog wel in vandaag hoor hahaha

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb gelukkig dat het meeviel dan!!
    En idd doe maar goed rustig aan en jezelf goed in de gaten houden hoor.
    Als je weer hoofdpijn krijgt ofzo gelijk aan de bel trekken!

Mijn vader zei dat ze morgen pas horen of ze opgenomen wordt, maar waarschijnlijk wel.
    Er is ook nog een kansje op iets als dagbehandeling zei hij.
    Dus even afwachten..

En begrijp dat je liever thuis bent meis!
    Nou over 4 dagen ben je 16 weken, wie weet.... Ik ga echt voor je duimen.
    Vervelend van je aambei!!!

Vervelend Cin dat je niet goed geslapen hebt!

Hier gelukkig nog nooit een aambei gehad... lijkt me vervelend!

Zoo ik mag om 12 uur de reiswieg ophalen, ben helemaal happy. :)

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ohh is ze er in mee gestemd:):)

gelukkig maar meiss hahaha

nou ik ga even liggen hoor (proberen) hahahha

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    @Debby: jeetje meid, wat een nacht! Wel hoge bloeddrukken ook, kan me voorstellen dat je jezelf goed in acht wil nemen! Jij en je baby zijn het belangrijkste, werken kan altijd nog ;)
    Nu die misselijkheid en aambei nog te lijf gaan, jammer genoeg dat je er zelf zo weinig invloed op hebt he.
    *knuf*

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    debby wat fijn te lezen dat het meeviel en dat de ha zo vriendelijk was!
    gelukkig dat je toch even naar het zh kon gaan voor de bloeddruk meting....
    hopelijk ben je nu wat geruster en is het toch fijn dat je weer naar huis mag!

Duchess hoe gaat het met jouw?! en hoe is het met je zus? wat een lastige situatie zeg...
    wat balen dat dat is afgebroken!!!!!!!!!!!! idd laat de geldboom maar groeien!
    enne heb je al wat gehoord van de verkoper?

Tummeltje! gefeliciteerd met jullie 39 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oooh en ik zie je banner ook niet!!!!!
    en nee heb niet meer gerookt vanaf gisteravond niet meer! en moet zeggen dat ik er ook nog geen behoefte aan heb!
    wel als ik er nu 1 zou hebben hoor , maar ik heb niks in huis!
    en mn man is niet gewurgd hoor hahaha

Anja ik begrijp het meis.... tis ook moeilijk allemaal en frustrerend... nu weer aan de ongi pillen :(
    ik ken dat gevoel helemaal van vorig jaar. Het enige wat ik toen ook deed was aan de provera zitten. toen had ik werkelijk alleen het idee dat een soort van medicijn iets bij me deed!
    Knuffel voor jouw en neem maar lekker je afstand die je nodig hebt! helemaal begrijpelijk hoor!
    maar ben jij nu ook gestopt met roken!? of rookte jij niet!?

Morgen pregnyl zetten!!! :)
    En weet je? dan springt ie zaterdag nacht en dan kan ik 29 mei testen!!! en... dat is de verjaardag van mn man!!! :)
    leuke test datum!!!!

Liefs

Share This Page