PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hhhhm hadden een parasol besteld voor de bbq al 4 weken geleden en nu hebben ze hem nog steeds niet binnen. heb maar gezegd dat ze m mogen houden dus we gaan zo even op zoek naar een parasol.......

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    zucht...vervelend is dat he minnie...hier met zandbak gehad....na Alyssa haar verjaardag besteld omdat hij op was....belden ze dus vorige week.....

Ja daaag...ik heb na 3 dagen al een andere gekocht hoor....hahahaha

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oja en natuurlijk even een goede afleiding.......nog steeds geen buikpijn. bruinverlies wordt steeds waterigger......we zien het wel.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja wij gaan nu ook echt niet nog langer wachten. ik verbrand als een kippetje in de zon dus wil een parasol! en als er kids komen spelen moeten ze wel wat van schaduw hebben vind ik.

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    minnie, het zit goed meis.....echt waar! het was gewoon een adertje of innestelingsbloedingkje!!!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, we zijn weer terug van mannenochtend :D. Even boodschappen gedaan.

En ik ben in totaal nu 2 kilo aangekomen, mag niet klagen dus ;).

@Duch, geen idee hoe bekkenpijn voelt, dus hoop op mijn heupen ;).

@Cindy, wat heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben op het werk!

@minnie, het zit echt goed hoor meis, dat kindje laat niet meer los!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Nicky ook al wakker :), hoe gaat het met jou? En je vocht? En je vermoeidheid?

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Joehoeeeeeeeeee

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Een hele goedemorgen dames,
    Ik ben ook weer even van de partij vandaag J

@cindy: toch nog behoorlijk wat uurtjes gewerkt deze week. Lekker hoor meis. En Dinis ook een mooi aantal uurtjes gewerkt. Spannend meis een nieuwe ronde. Hopen dat deze ronde meer geluk brengt. Och meis, balen dat je er even zo doorheen zat. Kop op he, jullie kunnen dit. Knuffel voor jullie. Dat is toevallig Cindy, het bedrijf waar mijn hubbie werkt die rijden voor Haval. Wel super dat jullie op dezelfde plek werken. Echt super dat ze er zo goed mee omgaan zeg! Dat zie je ook niet vaak. Jezelf niet ongerust maken over het feit dat je door een te zwaar gewicht niet zwanger kunt worden, hier ook flink overgewicht en toch zwanger. Komt allemaal goed meis.

@anja: balen dat je zo’n trekkerig gevoel blijft houden L Ik herken het verder niet. Hoe is het verder met je? Groot gelijk dat je niet eerder gaat testen. Ik ga voor jullie duimen. Wat fijn dat je collega zo goed reageerde. Ook erg fijn dat je het op je werk met iemand kunt bespreken als je bijvoorbeeld een mindere dag hebt. Nou lekker is dat, dat er een raam op het werk uitligt L

@duchess: deb had me al een paar keer laten weten dat jullie naar me hadden gevraagd. Gister eindelijk de puf en tijd gehad om te komen. Ik had zoiets van: ik kijk wel hoe lang ik het volhoudt, gister meer geslapen dan wakker geweest. Ow dat is altijd balen als er geen saldo op je rekening staat, ik heb dat ook wel eens gehad, schaamde me dood. Wel fijn dat jullie vandaag mogen betalen. En dan ook nog een kapsel wat niet naar je zin is. Alsof het niet erger kan. L gelukkig groeit het wel weer aan J. Ow wat super dat Yasemin zo goed doorslaapt! Lekker hoor.

@minnie: zoals ik het nu lees bij je komt het vast allemaal goed. Zal denk ik een innesteling zijn geweest. Ik begrijp het wel hoor dat je zo onzeker bent. Maar als ik zo lees van je misselijkheid ben je gewoon echt zwanger, dat kan niet anders. En dit is gewoon een mooie plakbeeb J heel herkenbaar minnie die diarree en darmen die aan het werk zijn. Nu nog af en toe last van.

@debby: wat balen dat je zo’n rotnacht hebt gehad. Ik hoop dat je vanmiddag nog wat kunt slapen. Fijn zo’n automatische wekker J is toch niet veel 2 kilo? Ik was in de tijd al meer aangekomen. Bij het zwemmen zit er zelfs 1 die is 3 dagen voor mij uitgerekend en is nu al 18 kilo aangekomen!

@miranda: ow jeetje meis. Dat is niet zo mooi dat jullie kleine meis door de MRI moet. Sterkte met alles! Dat je jezelf niet zwanger voelt zou zomaar kunnen. Iedere zwangerschap is tenslotte anders he. Maar lijkt mij wel dat het nog gewoon goed zit hoor.

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    hier inderdaad ook al wakker, vanmorgen om kwart over 7 opgestaan, broodje gegeten aangekleed en toen heeft hubbie mij naar mijn ouders gebracht. zit nu bij mijn broer, hebben vandaag familie bbq :D altijd leuk. vocht in mijn voetjes vandaag nog niet veel last van maar mijn handen wel. vanmorgen met dikke handen opgestaan en veel pijn erin en nog niet geslonken :( kan bijne niet typen van de pijn. ik sla dus ook de hoofdletters maar lekker over. lig nu half onderuit op de bank bij mijn broer (lekker aso). kleine meis is lekker actief vanmorgen.

sorry trouwens als ik iets of iemand vergeten ben met reageren.

iedereen een hele dikke knuffel

11. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Even snel teruggelezen, manlief is nu klaar om boodschappen te doen. Net als ik ff wat wil typen ;)

Cindy: we moesten dus gisteren klussen en morgen. Ik spuit vanavond om 20:00 uur de pregnyl. Dan springt het ei toch niet eerder dan na 24-36 uur. Dus morgenavond klussen is dan 24 uur na pregnyl. Moet goed zijn denk :D En de zaadjes van gisteren zwemmen dan vast ook nog ergens rond :) Ach, ik vertrouw maar gewoon op wat dr. W zegt :) Te veel sexy time is ook niet goed hè, voor de zaadjes :p

Goed dat de Fostimon erin zit! Je kan het altijd nog in je buik proberen. Erin is erin, waar dan ook!

x Anne (die nu echt met manlief mee moet, want hij wordt ongeduldig! :p)

12. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    whhahahahha meiden is er iemand????

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik heb me een maand geleden opgegeven voor popstars he samen met mijn schoonzusje:) gewoon voor de gein he...

en nu krijg ik net een brief van sbs broadcasting bv.
    wij zijn geselecteert en mogen 21 juni as. komen voor de eerste auditie whahahahaha:) ik kan niet eens zingen man hihi

bij studio 24 mogen we komen en mogen een couplet en een refrein zingen voor de prejury en daarna direct door naar de tv jury hihihi

ik moet het alleen nog mijn schoonzusje melden:) maar of we gaan ik weet het niet ik denk dat we gewoon gaan ouwehoeren daar:)
    dus mischien valt er dit jaar wel weer wat te lachen bij popstars:)

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @anne: zo te lezen heb je een goed ei, wat geweldig meid! En nu maar aan de klus.

@cindy: hihi, laat even weten als je op tv komt, dat wil ik wel zien :D hoe is het verder met je?

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahahha ik weet nog niet eens of ik wel ga hoor!!
    we hebben het eigenlijk voor de gein ingevuld om te kijken of ze erop reageerden en ja hoor!!! ahaha

ja het gaat goed met me ben blij dat ik ook weer een poging mag wagen nu!!!
    en heb er trouwens een super goed gevoel over in een keer dus hopelijk blijft dat zo en klopt mijn voorgevoel ook:)

jij een hoop vocht meiss:( probeer heel veel water te drinken meiss en je beentjes te koelen dat wil soms ook wel eens helpen...

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    whaha cindy goed man die auditie haha. is ook gewoon voor de fun haha.

@nicky: ja en het wordt nog veel warmer dus je zult er nog wel meer last van krijgen denk ik zo.

@anne: lekker aan de klus meid tjop tjop haha.

@all: parasol gekocht! dus volgende week kunnen we in de schaduw! had trouwens 2 uur geleden een inlegkruisje in mn slip gedaan en even kijken dacht ik of het er zo uit loopt. kom ik net thuis en moest plassen. hele inlegkruisje spierwit. met afvegen wel een paar druppels waterig bruin maar verder niks. en geen buikpijn nog steeds niet. af en toe wel wat steekjes maar dat hoort erbij neem ik aan......

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    minnie meiss komt helemaal goed mop:)

was gewoon een innestelingsbloedinkje:)
    jij bent gewoon ZWANGER!!!!!!!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    krijg wel steeds meer vertouwen er weer in. zolang het bij bruin blijft zonder buikpijn......

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik duim ervoor meiss:)

hahaha ik zit hier nog steeds me kapot te lachen voor die popstars..
    moet trouwens de formulieren die erbij zitten ondertekenen is een toestemming voor het filmen en uitzenden van onze audities hahahaha

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik vind het wel supergrappig cindy! popstars whahaha. wat ga je zingen dan?

Share This Page